0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:126485)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 25
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Для виконання навчального завдання наведені умовні дані підприємства "Промінь" за вересень звітного року. Підприємство відноситься до сфери роздрібної торгівлі. Методичні вказівки до написання контрольної роботи Користуючись даними, наведеними в Таблиці 2 додатку 2, зробити записи в журналі обліку господарських операцій за місяць. По кожній операції необхідно визначити кореспонденцію рахунків, а цифри за операціями 8 та 9 самостійно розрахувати, виходячи з встановлених даних за відповідним варіантом і поставити у розрахунку з операціях, починаючи з операції 19. Заповнити фінансову звітність підприємства Промінь”: - "Баланс" (форма 1), - "Звіт про фінансові результати" (форма 2), - “Звіт про рух грошових коштів” (форма 3), - “Звіт про власний капітал” (форма 4) Завдання з дисципліни “Фінансова звітність” Дано: 1. Дані про підприємство, табл. 1 : Таблиця 1 Характеристика діяльності підприємства Показники Зміст характеристики підприємства Назва АТ “Промінь” Територія М. Київ Форма власності Колективна Галузь Торгівля Вид економічної діяльності Роздрібна торгівля Одиниця виміру грн., коп. Адреса Україна, 03149, м. Київ, вул. Портова, буд. 13 2. Господарські операції підприємства “Промінь” за 2ХХХ р., табл. 2. Таблиця 2. Господарські операції підприємства “Промінь”, здійснені протягом 2ХХХ р. Номер опера-ції Зміст господарської операції 1 2 1 Придбано принтер Deskjet 610С вартістю 595 грн. ПДВ 119 грн. 2 Отримано від учасників у погашення заборгованості за внесками до статутного капіталу: ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. 3 Введено в експлуатацію об`єкти основних засобів: принтер Deskjet 610С - 595 грн. ксерокс Canon - 1000,00 грн. комп`ютер Funai - 1500,00 грн. Разом 3095,00 грн. 4 Внесено учасниками в оплату за 1000 простих акцій Вартість однієї акції: номінальна ціна - 1,00 грн. продажна ціна - 1,20 грн. 5 Нараховано амортизацію основних засобів: торгівельного обладнання 500,00 грн. об`єктів загальногосподарського призначення 3800,00 грн. Разом 4300,00 грн. 6 Передано в експлуатацію МШП загальногосподарського призначення, строк корисного використання яких не перевищує 12 місяців, вартістю 185,00 грн. 7 Оприбутковано товари, що надійшли від постачальника за купівельними цінами, вартістю 100000,00 грн. ПДВ 20000,00 грн. Товарна надбавка підприємства, включаючи ПДВ 56000,00 грн. 8 У касу банку здано виторг від реалізації товарів у сумі 174000,00 грн. ПДВ 29000,00 грн. 9 Списано продажну вартість реалізованих товарів 115200,00 грн. (операція 8) 192000*0,6= 115200 10 Нараховано заробітну плату працівникам підприємства: продавцям 4000,00 грн. адміністрації 3000,00 грн. Разом 7000,00 грн. 11 Проведено нарахування на заробітну плату ЄСВ за ставкою 38% продавцям 4000*0,38= 1520 адміністрації 3000*0,38=1140 12 Проведено утримання із заробітної плати ЄСВ за ставкою 3,6% - продавцям 4000*0,036= 144 - адміністрації 3000*0,036=108 13 З поточного рахунку підприємства: - надійшло в касу підприємства - 9000,00 грн. Перераховано з поточного рахунку підприємства: - за розрахунково-касове обслуговування банку - 180,00 грн. - за рекламу на радіо - 350,00 грн. - визнано економічні санкції - 550,00 грн. - заборгованість постачальникам - 122000,00 грн. - заборгованість різним кредиторам за надані послуги - 10000,00 грн. - заборгованість перед бюджетом - 11000,00 грн. - в т.ч. за податком на прибуток - 3600,00 грн. 14 Нараховано різним кредиторам за надані комунальні послуги, послуги зв`язку, з охорони тощо - 6150,00 грн. у т.ч. ПДВ - 1025,00 грн. 15 З каси підприємства виплачено: заробітну плату працівникам - 8440,00 грн. аванси на службові відрядження 450,00 грн. 16 Нараховано податки, збори і обов`язкові платежі підприємства (відносяться на витрати) - 2200,00 грн. 17 Списано витрати на відрядження працівників підприємства: продавців - 185,00 грн. адміністрації - 300,00 грн. 18 Відповідно до складеного розрахунку списано торгову націнку, що відноситься до реалізованих товарів методом “червоного сторно” 60000,00 грн. 19 Списано на результати від основної діяльності підприємства: дохід від реалізації товарів (сума виручки за мінусом ПДВ) 174000 – 29000= 145000 витрати, згруповані за функціями (закриття рахунків класу 9) - собівартість реалізованих товарів 115200 - адміністративні витрати 3800+185+3000+1140+180+350+5125+2200+ 300=16280 - витрати на збут 500+4000+1520+185=6205 - інші операційні витрати 550 витрати, згруповані за економічними елементами (закриття рахунків класу 8) - матеріальні витрати - витрати на оплату праці - відрахування на соціальні заходи - амортизація - інші операційні витрати 20 Нараховано податок на прибуток підприємства 160000-115200-16280-6205-550 = 21765 21765*18/100 (актуальна ставка податку на прибуток – 18%) = 3917,7 21 Списано на результати від основної діяльності підприємства витрати з нарахування податку на прибутку 22 Відображення чистого прибутку звітного періоду 21765-3917,7 = 17847,3 23 Нараховано дивіденди власникам підприємства 17847,3*0,1= 1784,73 24 Здійснено відрахування до резервного капіталу підприємства (5 % від суми чистого прибутку) 17847,3*0,05= 892,37 25 Списано прибуток, використаний у звітному періоді 1784,73+892,37= 2677,1
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову