Зміст
Практичні завдання для контрольної роботи
Підприємство "Альфа" займається роздрібною торгівлею. При розв'язанні одного з варіантів практичного завдання необхідно:
1. За даними таблиці № 1 скласти двосторонній сальдовий баланс
(форма приведена у додатку 1).
2. Скласти бухгалтерські проводки на господарські операції за
поточний місяць (вихідні дані наведені у таблиці 2) і записати їх в
реєстраційний журнал господарських операцій (форма приведена
у додатку 2).
3. Підрахувати обороти за місяць по дебету та кредиту кожного
рахунку та визначити залишки на 1 _______ 20__р.
4. Скласти оборотний баланс по синтетичним рахункам (форма
приведена у додатку 3).
5. На основі оборотної відомості скласти баланс підприємства
"Альфа” на 1______ 20__р.
Вихідна інформація для розв’язання практичного завдання
Таблиця 1
Залишки на рахунках підприємства "Альфа" на 1 _______ 20.. р.
Код рахунку Назва рахунків та субрахунків Варіанти практичного завдання
104 Машини та обладнання 65000
281 Товари на складі 16000
282 Товари в торгівлі 39000
284 Тара під товарами 1600
285 Торгова націнка 14000
301 Каса в національній валюті 470
311 Поточні рахунки в національній валюті 34433
372 Розрахунки з підзвітами особами 700
40 Статутний капітал 51500
441 Прибуток нерозподілений 4800
501 Кредити банку 65000
631 Розрахунки з вітчизняними
постачальниками 13003
641 Розрахунки за податками 3000
657\1 За єдиним внеском на заробітну плату
1700
661 Розрахунки з оплати праці 4200
Таблиця 2
Господарські операції підприємства "Альфа " за ______ 20__р.
№ з\п Зміст господарської операції 3-й
1 2 3
1. Оплачено за товари постачальнику 144000
2. Оприбутковано товари на склад від постачальника
-у сумі без ПДВ
- сума ПДВ у ціні товарів
120000 24000
3 Передано товари зі складу у роздрібну торгівлю 130000
4. Проведено торгову націнку підприємства до роздрібної ціни 61800
5. Здійснено внутрішнє переміщення товарів з магазину на склад 7000
6. Списання торгової націнки з внутрішнього переміщення товарів 3300
7. Відображено виручку від реалізації товарів , що надійшла до каси 210500
8. ПДВ у сумі реалізації 35090
9. Здано в банк виручку від реалізації товарів 210500
10. Нараховано зарплату:
-продавцям;
-адміністративно-управлінському персоналу 8000
5000
11. Відрахування на соціальні заходи на зарплату продавців на:
- єдиний соціальний внесок
?
12. Відраховано на соціальні заходи на зарплату адміністративно-управлінського персоналу на:
- єдиний соціальний внесок
?
13. Витрати на аренду приміщення :
- торгівельного залу;
- адміністративного приміщення
6500
2500
14. Витрати на послуги зв’язку 1300
15. Амортизація основних засобів:
- торгівельного обладнання,
- офісної оргтехніки
1600
600
16. Оприбуткування МШП терміном служби менше 12 місяців 2000
17. Передача МШП терміном служби менше 12 місяців в експлуатацію 2000
18. Списання виручки для формування фінансового результату (сума виручки без ПДВ) ?
19. Списання націнки на реалізовані товари (за розрахунком середньої націнки) додаток 4 ?
20. Списується собівартість реалізованих товарів (сума виручки мінус націнка за розрахунком) ?
21. Відноситься на результат основної діяльності собівартість реалізованих товарів ?
22. Списано адміністративні витрати ?
23. Списано витрати на збут ?
24. Відображення результату основної діяльності (різниця між кредитовим і дебетовим оборотом по рахункам 791) ?
ОБОРОТ за місяць ?