0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація процесу формування фінансової звітності щодо витрат на оплату праці (ID:12878)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування облікової політики ТОВ ТД «Логос» 1.1 Загальна характеристика підприємства 1.2 Витяг з наказу підприємства з організації обліку витрат на оплату праці та розробка посадової інструкції головного бухгалтера та касира підприємства Розділ 2 Особливості організації облікового процесу у ТОВ ТД «Логос» 2.1 Економіко-правовий аналіз нормативної бази з обліку витрат на оплату праці 2.2 Документування витрат на оплату праці підприємства Розділ 3 Особливості ведення бухгалтерського обліку витрат на оплату праці на підприємстві 3.1 Синтетичний та аналітичний облік витрат на оплату праці 3.2 Управлінський облік витрат на оплату праці Розділ 4 Характеристика організації процесу формування фінансової звітності щодо витрат на оплату праці на ТОВ ТД «Логос» Розділ 5 Шляхи удосконалення обліку витрат на оплату праці на підприємстві Висновки Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову