0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЕМ, Варіант №4, Організація обліку на ПМБ, №4220 (ID:23825)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2007
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Облік основних засобів та інших необоротних активів на малих підприємствах 2. Задача Мале підприємство «Дніпро» займається виробничою діяльністю і веде облік з використанням спрощеного плану рахунків і регістрів обліку для малих підприємств із складанням відомостей 1-м, 2-м, 3-м. 4-м, 5-м та оборотно-сальдової відомості. МП «Дніпро» – платник єдиного податку за ставкою 6 %. На підставі даних умови задачі потрібно: 1) відобразити на рахунках бухгалтерського обліку господарські операції малого під¬приємства «Дніпро» за березень 200_р.. склавши Журнал реєстрації господарських операцій за наведеним зразком: Журнал реєстрації господарських операцій № п/п Документ Зміст господарської операції Кореспондуючі рахунки Сума, грн. Дебет Кредит 1 2 3 4 5 6 2) скласти відомості 1-м, 2-м, 3-м, 4-м, 5-м і оборотно-сальдову відомість; 3) провести записи до Книги обліку доходів і витрат підприємства, на підставі яких визначити розмір єдиного податку: 4) скласти Фінансовий звіт суб'єкта малою підприємництва у складі Балансу (форма 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма 2-м); 5) скласти розрахунок єдиного податку. Примітка. При складанні розрахунків сплати единого податку врахувати такі дані підприємства (для всіх варіантів): – середньооблікова чисельність працюючих – 14 чоловік; – господарська діяльність у січні та лютому не здійснювалася. Таблиця 1. Залишки по рахунках бухгалтерського обліку МП «Дніпро» станом на 28.02.200_ р. Раху¬нок Назва рахунку, субрахунку Сума, грн. 10 Основні засоби 39 350 13 Знос необоротних активів 5 250 20 Виробничі запаси, всього, у т.ч.: 7 400 – сировина і матеріали 7 250 – МШП 150 23 Виробництво 3 600 26 Готова продукція - 31 Каса 25 31 Рахунки в банках 17 350 37 Дебіторська заборгованість, всього, у т.ч.: 14 175 – за товари, роботи, послуги 14 000 – інша поточна дебіторська заборгованість 175 40 Власний капітал 34 000 44 Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) 2 250 64 Розрахунки за податками й платежами, всього, у т. ч.: 6 300 – розрахунки зa страхуванням 4 450 66 Розрахунки і оплати праці 11000 68 Розрахунки за іншими операціями, всього, у т. ч.: 23 100 – короткострокові позики банку 7 500 Таблиця 2. Господарські операції МП „Дніпро" за березень 200 р. № з/п Зміст господарської операції Сума, грн. 1 Оприбутковано сировину і матеріали від вітчизняних постачальників (без ПДВ) 4 350 Відображено податковий кредит з ПДВ ? 2 Оприбутковано МШП (строком експлу¬атації менше ніж 365 днів без ПДВ) 75 Відображено податковий кредит з ПДВ ? 3 Передано в експлуатацію МШП: – адміністративного призначення 40 – виробничого призначення 80 4 Відображено у складі капітальних інвестицій вартість оприбуткованого від постачальника комп'ютера 1 500 Відображено податковий кредит з ПДВ ? 5 Введено в експлуатацію комп’ютер ? 6 Перераховано і поточного рахунку а) податок з доходів фізичних осіб 660 б) фондам соціального страхування 2 280 в) заборгованість постачальникам за сиро¬вину і матеріали, МШП, основні засоби 4 590 г) заборгованість різним кредиторам за надані послуги 3 365 д) за розрахунково-касове обслуговування 10 є) відсотки за користування кредитом 125 ж) в погашення короткострокової о кредиту 400 7 Одержано з поточного рахунку в касу підприємства: а) на виплату заробітної плати 5 500 б) на відрядження 140 8 Видано з каси підприємства: а) заробітну плату 5 500 б) підзвіт на відрядження 140 9 Нараховано послуги за опалення освітлення, водопостачання приміщень: а) виробничого призначення 460 б) адміністративного призначення 215 Відображено податковий кредит з ПДВ ? 10 Списано витрати на службові відрядження працівників адміністративного апарату ? 11 Нараховано заробітну плату: а) основним виробничим працівникам 4 100 б) адміністративному апарату 2 150 12 Утримано із заробітної плати працівників: а) податок з доходів фізичних осіб ? б)збір на обов’язкове державне пенсійне страхування ? в) внески на загальнообов'язкове соціальне страхування на випадок безробіття ? г) внески на загальнообов'язкове соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю ? 13 Нараховано відрахування на соціальні заходи від заробітної плати працівників підприємства (згідно з чинним законодавством) ? 14 Відпущено зі складу виробничі запаси для виробництва продукції 8 700 15 Оприбутковано на склад готову продукцію за виробничою собівартістю ? 16 Відвантажено готову продукцію покупцям з ПДВ за ціною реалізації (відображено дохід від реалізації продукції) 25 200 17 Відображено податкові зобов'язання з НДВ ? 18 Надійшла оплата за реалізовану продукцію (на поточний рахунок) 25 200 19 Списано фактичну собівартість реалізованої готової продукті ? 20 Відображено фінансовий результат від реалізації готової продукції ? 21 Відображено дохід від реалізації верстата 1800 22 Відображено податкове зобов'язання з ПДВ ? 23 ^писано залишкову вартість верстата до складу витрат періоду 1220 24 Віднесено залишкову вартість верстата на фінансові результати ? 25 Списано суму нарахованого зносу реалізованого верстата ? 26 Відображено фінансовий результат від реалізації верстата ? 27 Надійшла на поточний рахунок оплата за реалізований верстат в повному обсязі ? 28 Нараховано амортизацію основних засобів: а) виробничого призначення 140 б) адміністративного призначення 75 29 Нараховано відсотки за кредит 120 30 Нараховано єдиний податок за звітний місяць** ? 31 Списано фінансовий результат за звітний місяць ? * Податок на доходи фізичних осіб – 13 % (умовно без розрахунків податкових соціальних пільг), утримання до Пенсійного фонду умовно 2 %, на соціальне страхування в зв'язку з тимчасовою непрацездатністю – 1 % соціальне страхування на випадок безробіття – 0,5 % ** Обчислити на підставі записів до Книги обліку доходів і витрат підприємства. Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову