0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про проходження виробничої практики (ID:250373)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 104+додатки
Рік виконання: 2015
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ І. ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК 6 1.1. Облік грошових коштів і фінансових інвестицій 6 1.1.1. Касові операції 6 1.1.2. Операції по розрахунковому, валютному та іншим рахункам у банку 8 1.1.3. Облік підзвітних сум 10 1.1.4. Планування і контроль наявності та руху грошових коштів 11 1.1.5. Облік фінансових інвестицій 12 1.2. Облік розрахунків і кредитних операцій 14 1.2.1. Облік розрахунків з постачальниками і покупцями 14 1.2.2. Облік оплати праці та розрахунків із працівниками 16 1.2.3. Облік розрахунків зі страхування 19 1.2.4. Облік розрахунків з бюджетом та позабюджетних платежів 21 1.2.5. Облік кредитних операцій і вексельних розрахунків 23 1.2.6. Інвентаризація розрахунків 26 1.3. Облік виробничих запасів 28 1.4. Облік капітальних інвестицій, необоротних та нематеріальних активів 30 1.4.1. Облік капітальних інвестицій та основних засобів 30 1.4.2. Облік інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів 35 1.5. Облік витрат, доходів і фінансових результатів підприємства 37 1.6. Облік власного капіталу 42 1.7. Організація роботи щодо складання фінансової звітності 44 1.8. Організація та використання результатів аналізу звітності 46 РОЗДІЛ ІІ. ЗОВНІШНІЙ АУДИТ 50 2.1.Організація діяльності аудиторської фірми 50 2.2. Організація і методика аудиту капіталу 52 2.3. Організація і методика аудиту необоротних активів 54 2.4. Організація і методика аудиту грошових коштів і дебіторської заборгованості 57 2.5. Організація і методика аудиту запасів 58 2.6. Організація і методика аудиту праці та її оплати 60 2.7. Організація і методика аудиту зобов’язань 62 2.8. Організація і методика аудиту витрат 65 2.9. Організація і методика аудиту доходів і фінансових результатів 67 2.10. Організація і методика узагальнення результатів аудиту фінансової звітності 69 2.11. Організація і методика спеціальних видів аудиту та супутніх послуг. 70 РОЗДІЛ III. ВНУТРІШНІЙ АУДИТ 72 3.1. Внутрішній аудит як складова системи внутрішнього контролю на підприємстві. Нормативне регулювання внутрішнього аудиту. Організаційні засади функціонування служби внутрішнього аудиту на підприємстві. 72 3.2. Етапи внутрішнього аудиту. Документація. Планування внутрішнього аудиту. Методика виконання аудиторського завдання. 75 3.3. Операційний та стратегічний внутрішній аудит на підприємстві. 76 3.4. Внутрішній аудит ефективності корпоративного управління та фінансової стратегії підприємства. 77 3.5. Підсумкова документація внутрішніх аудиторів. Взаємодія внутрішніх аудиторів з іншими суб’єктами фінансово-господарського контролю. 79 РОЗДІЛ IV. УПРАВЛІНСЬКИЙ (ВНУТРІШНЬОГОСПОДАРСЬКИЙ) ОБЛІК 82 4.1. Методи обліку формування собівартості продукції 82 4.1.1. Адекватність обраних методів обліку витрат технології виробництва інформаційним потребам підприємства 82 4.1.2. Методи розподілу непрямих витрат 83 4.2. Внутрішній контроль виробничого процесу в системі управлінського обліку 86 4.2.1. Контроль наявності та ефективність використання відходів 86 4.2.2. Система оперативного обліку внутрішньовиробничого руху деталей і вузлів 87 4.3. Організація обліку витрат по елементах і статтях 89 4.4. Система обліку по об’єктам витрат 92 4.5. Система контролю за виконанням замовлень і договорів та за обсягом реалізації 93 4.6. Методика аналізу взаємозв’язку обсягу реалізації, собівартості продукції та прибутку 95 4.7. Система внутрішньовиробничого контролю й аналізу діяльності центрів відповідальності 98 4.8. Ефективність використання облікової інформації підприємства 99 ВИСНОВКИ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104 ДОДАТКИ 105
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Дослідження стану обліку та аудиту діяльності підприємства здійснено на матеріалах ТОВ «Саліта», яке працює на ринку з 2001 року. Вид діяльності підприємства - виробництво меблів для офісів та підприємств торгівлі в Україні. Основна продукція – меблі. Бухгалтерський облік на підприємстві має бути належним чином організований. Організація бухгалтерського обліку – цілеспрямована діяльність із створення та вдосконалення системи економічної інформації про всі аспекти діяльності підприємства та його господарські операції, що забезпечує прийняття обґрунтованих управлінських рішень Ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» надає підприємству право самостійного вибору способу організації бухгалтерського обліку, за якого його на досліджуваному підприємстві здійснює бухгалтерська служба на чолі з головним бухгалтером. Такий спосіб організації бухгалтерського обліку є найпоширенішим. Він передбачає також можливість використання на посаді бухгалтера працівника за сумісництвом. На підприємстві ТОВ «Саліта» облік ведеться бухгалтерією, яку очолює головний бухгалтер який:  забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних принципів бухгалтерського обліку;  забезпечує складання та подання в установлені строки фінансової звітності;  організовує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;  бере участь в оформленні документів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, розкрадання та псування активів підприємства; Документообіг на ТОВ «Саліта» охоплює:  створення документів або одержання їх від інших підприємств, організацій;  перевірку документів;  обробку документів;  передання документів в архів. .....