0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік і звітність в оподаткуванні ( Варіант № 6) (ID:255981)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 25
Рік виконання: 2017
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
І. Теоретична частина: 1. Облік і звітність плати за землю 2. Касовий метод обліку ПДВ 3. Податкові соціальні пільги по податку на доходи фізичних осіб 4. Облік і звітність екологічного податку за викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення 5. Порядок складання декларації з податку на прибуток ІІ. Практична частина: Завдання № 1 Дані для розрахунку: Підприємство в січні 20ХХ року імпортувало товар, контрактна вартість якого складає 36000 грн. Також було сплачено 5000 грн. за брокерське оформлення. Плата за митне оформленні склала 2% від митної вартості, митний збір – становив 30 дол. США за 1 годину роботи митних працівників. Митне оформлення відбувалося 1,5 години. Курс НБУ – 8,01 грн. за 1 дол. США. В лютому 20ХХ року підприємство купило:  товари на суму 15 000 грн. з ПДВ;  зошити вітчизняного виробництва на суму 14000 грн.;  послуг на суму 3000 грн. з ПДВ. В цьому ж місяці відбулося відвантаження товару раніше імпортованого, з якого 30% пішло за кордон на експорт, а інша частина – реалізована на території України. Націнка на цей товар становила 18%. Також в цьому місяці підприємство продало 50% куплених зошитів з націнкою в 10%. Необхідно: визначити суму ПДВ до сплати. Завдання № 2 ПАТ «Венера» платник податку на прибуток та платник ПДВ протягом звітного періоду здійснило наступні операції: 1. Оприбуткувало товар А – вартість 40 000 грн. без ПДВ. 2. Перерахувало грошові кошти постачальнику за товар А. 3. Виплатило дивіденди учасникам (юридичним особам) – 10 000 грн. 4. Виплатило авансовий внесок з податку на прибуток при виплаті дивідендів – ? 5. Безкоштовно отримало комп’ютер від учасника, залишкова вартість якого – 3000 грн. 6. Отримало послуги по рекламі від нерезидента з Німеччини – 6000 грн. 7. Перерахувало кошти нерезиденту за рекламу – 6000 грн. 8. Відвантажило весь товар А покупцю, попередньо націнивши його на 45%, в т.ч. ПДВ. 9. Списало собівартість реалізованого товару А – 40 000 грн. 10. Нарахувало заробітну плату працівникам відділу збуту – 10 000 грн., та відрахування на соціальні заходи із заробітної плати цих працівників – 3900 грн. 11. Нарахувало амортизацію основних засобів адміністративного та збутового призначення – 2000 грн. 12. Придбало та ввело в експлуатацію принтер вартістю 900 грн. без ПДВ. 13. Отримано оплату за товар А, що раніше відвантажений – 69 600 грн. з ПДВ. 14. Отримало від фізичної особи-підприємця, платника єдиного податку, послуги в сфері інформатизації – 3000 грн. без ПДВ. 15. Імпортувало партію комп’ютерів вартістю – 5000 дол. США (курс на день розмитнення – 8,01 грн. за 1 дол.США. Під час розмитнення сплачено мито – 2500 грн. Витрати на транспортування комп’ютерів до митної території України – 4000 грн. Торгова націнка на комп’ютери при подальшій реалізації цих комп’ютерів склала 35%. 16. Отримало авансову оплату від покупця за комп’ютери з ПДВ - ? 17. Отримано роботи по ремонту принтера – 500 грн. з ПДВ. 18. Відвантажено партію комп’ютерів покупцю, оплату яких отримано раніше - ? 19. Списано собівартість відвантажених комп’ютерів - ? Довідкова інформація:  Балансова вартість необоротних активів на початок звітного року – 25000 грн.  Метод нарахування амортизації для малоцінних необоротних матеріальних активів, згідно облікової політики ПАТ «Венера» – 50х50%, для основних засобів – прямолінійний.  Виручка від реалізації продукції підприємства за минулий рік склала 1 300 000 грн. з ПДВ. Необхідно: визначити суму податку на прибуток, яку підприємство сплатить до бюджету. Завдання № 3 Фізична особа-нерезидент продає фізичній особі-резиденту будинок, який знаходився в її власності один рік. Оціночна вартість будинку – 210 000 грн. Необхідно: визначити розмір ПДФО. Завдання № 4 Підприємство імпортувало 10 000 пляшок пива солодового (місткістю 0,5 літра, вміст алкоголю 7,5%), контрактною вартістю 5 200 євро. Ставка акцизного податку склала 0,87 грн. за 1 літр. Необхідно: розрахувати суму акцизного податку, яку підприємство сплатить при ввезенні пива солодового. ІІІ. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову