Зміст
І. Теоретична частина:
1. Облік і звітність плати за землю
2. Касовий метод обліку ПДВ
3. Податкові соціальні пільги по податку на доходи фізичних осіб
4. Облік і звітність екологічного податку за викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення
5. Порядок складання декларації з податку на прибуток
ІІ. Практична частина:
Завдання № 1
Дані для розрахунку:
Підприємство в січні 20ХХ року імпортувало товар, контрактна вартість якого складає 36000 грн. Також було сплачено 5000 грн. за брокерське оформлення. Плата за митне оформленні склала 2% від митної вартості, митний збір – становив 30 дол. США за 1 годину роботи митних працівників. Митне оформлення відбувалося 1,5 години. Курс НБУ – 8,01 грн. за 1 дол. США. В лютому 20ХХ року підприємство купило:
товари на суму 15 000 грн. з ПДВ;
зошити вітчизняного виробництва на суму 14000 грн.;
послуг на суму 3000 грн. з ПДВ.
В цьому ж місяці відбулося відвантаження товару раніше імпортованого, з якого 30% пішло за кордон на експорт, а інша частина – реалізована на території України. Націнка на цей товар становила 18%. Також в цьому місяці підприємство продало 50% куплених зошитів з націнкою в 10%.
Необхідно: визначити суму ПДВ до сплати.
Завдання № 2
ПАТ «Венера» платник податку на прибуток та платник ПДВ протягом звітного періоду здійснило наступні операції:
1. Оприбуткувало товар А – вартість 40 000 грн. без ПДВ.
2. Перерахувало грошові кошти постачальнику за товар А.
3. Виплатило дивіденди учасникам (юридичним особам) – 10 000 грн.
4. Виплатило авансовий внесок з податку на прибуток при виплаті дивідендів – ?
5. Безкоштовно отримало комп’ютер від учасника, залишкова вартість якого – 3000 грн.
6. Отримало послуги по рекламі від нерезидента з Німеччини – 6000 грн.
7. Перерахувало кошти нерезиденту за рекламу – 6000 грн.
8. Відвантажило весь товар А покупцю, попередньо націнивши його на 45%, в т.ч. ПДВ.
9. Списало собівартість реалізованого товару А – 40 000 грн.
10. Нарахувало заробітну плату працівникам відділу збуту – 10 000 грн., та відрахування на соціальні заходи із заробітної плати цих працівників – 3900 грн.
11. Нарахувало амортизацію основних засобів адміністративного та збутового призначення – 2000 грн.
12. Придбало та ввело в експлуатацію принтер вартістю 900 грн. без ПДВ.
13. Отримано оплату за товар А, що раніше відвантажений – 69 600 грн. з ПДВ.
14. Отримало від фізичної особи-підприємця, платника єдиного податку, послуги в сфері інформатизації – 3000 грн. без ПДВ.
15. Імпортувало партію комп’ютерів вартістю – 5000 дол. США (курс на день розмитнення – 8,01 грн. за 1 дол.США. Під час розмитнення сплачено мито – 2500 грн. Витрати на транспортування комп’ютерів до митної території України – 4000 грн. Торгова націнка на комп’ютери при подальшій реалізації цих комп’ютерів склала 35%.
16. Отримало авансову оплату від покупця за комп’ютери з ПДВ - ?
17. Отримано роботи по ремонту принтера – 500 грн. з ПДВ.
18. Відвантажено партію комп’ютерів покупцю, оплату яких отримано раніше - ?
19. Списано собівартість відвантажених комп’ютерів - ?
Довідкова інформація:
Балансова вартість необоротних активів на початок звітного року – 25000 грн.
Метод нарахування амортизації для малоцінних необоротних матеріальних активів, згідно облікової політики ПАТ «Венера» – 50х50%, для основних засобів – прямолінійний.
Виручка від реалізації продукції підприємства за минулий рік склала 1 300 000 грн. з ПДВ.
Необхідно: визначити суму податку на прибуток, яку підприємство сплатить до бюджету.
Завдання № 3
Фізична особа-нерезидент продає фізичній особі-резиденту будинок, який знаходився в її власності один рік. Оціночна вартість будинку – 210 000 грн.
Необхідно: визначити розмір ПДФО.
Завдання № 4
Підприємство імпортувало 10 000 пляшок пива солодового (місткістю 0,5 літра, вміст алкоголю 7,5%), контрактною вартістю 5 200 євро. Ставка акцизного податку склала 0,87 грн. за 1 літр.
Необхідно: розрахувати суму акцизного податку, яку підприємство сплатить при ввезенні пива солодового.
ІІІ. Список використаних джерел