Зміст
ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
Особливості обліку, придбання та продажу валюти (документи)
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Скласти баланс на 31 січня 2017 року та податкову звітність, керуючись нижченаведеними даними.
ТОВ «Декор» займається реалізацією меблів, як вітчизняного так і закордонного виробництва.
Адреса підприємста: 05957 м.Київ, вул..Григоренка 6.
Зареєстроване підприємство у Подільському районі у м.Києві державною реєстрацією.
Розрахунковий рахунок 26002445414286
Назва банку: КБ «Експобанк» м.Київ. МФО – 322595
Форма власності: колективна; Код за ЄДРПОУ 54579218, за КОАТУУ: 8036200000, за КВЕД: 18.22.
Штатний склад та оклад персоналу
Таб. № Посада Прізвище Оклад, грн
1 Директор Мазур Г.В. 10634,00
2 Головний бухгалтер Прокопенко Т.Т. 8504,50
3 Продавець Гаревич О.С. 3840,00
4 Продавець Григоренко К.Р 3840,00
5 Продавець Дарбор Л.М. 3840,00
6 Продавець Портер Д.К. 3840,00
7 Продавець Сидоренко Т.В. 3840,00
8 Продавець Шакира Т.М. 3840,00
9 Вантажник Карпенко В.В. 2440,00
10 Прибиральниця Тарасюк Л.Б. 1240,00
11 Касир Чухлай О.П. 2450,00
Станом на 31.12.17 на підприємстві обліковуються торгові прилавки в кількості 1 шт, вартістю 32545,00грн.; 2 автомобілі «Газель» вартістю 72722,50грн кожний, папки у кількості 10шт вартістю 44,10грн кожна, комплект меблів вартістю 40000,00грн та 10 стільців вартістю 141,20грн кожний. На підприємстві є два засновники, внески яких до статутного фонду відображаються як 40%/ 60%. Короткостроковий кредит передбачає його погашення у січні 2018року. Також існує борг підприємства перед двома постачальниками в рівних долях. Баланс станом на 31.12.2017 року відображено в таблиці 1.1.
Таблиця 1.1.
Сальдо рахунків на 31.12.2017
Актив Пасив
Рах.104 32545,00 Рах.40 101558,00
Рах.105 145445,00 Рах.46 (44122,00)
Рах.22 441,00 Рах.441 455523,00
Рах.281 41412,00 Рах.601 55145,00
Рах.311 1446141,00 Рах.631 1097880,00
1665984,00 1665984,00
Перелік господарських операцій за січень 2018 року
1. 05.01.18року придбаний і введений в експлуатацію ксерокс вартістю 2500,00грн (з ПДВ).
2. 10.01.18року здійснена купівля столів у вітчизняних постачальників на суму 30000,00грн (з ПДВ) кількості 4шт.
3. 17.01.18року реалізовані стільці у кількості 5шт з прибутком 25%
4. 20.01.18року оприбуткований авансовий звіт директора, здійснено оприбуткування невитрачених у відрядженні коштів, а також нараховані штрафні санкції за несвоєчасне оформлення авансового звіту.
5. 21.01.18року закуплені канцтовари: ручки у кількості 20шт вартістю 12,00 (з ПДВ) кожна та папір у кількості 10пач вартістю 45,00грн (з ПДВ) кожна.
6. 22.01.18року закуплені ручки у кількості 10шт видані працівникам підприємства для роботи.
7. 28.01.18року нарахована та виплачена заробітна плата персоналу за січень 2018року.
8. 28.01.18року нараховані і сплачені банку відсотки за користування кредитом (30%)
9. 28.01.18 року нарахована амортизація на торгові прилавки та автомобілі «Газель» кумулятивним методом.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ