0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:275861)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 10
Рік виконання: 2018
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 5.1-5.4 1. Документація в бухгалтерському обліку як спосіб первинного спостереження за виробничою та фінансово-господарською діяльністю 2. Документація як засіб суцільного й безперервного спостереження за господарськими операціями. 3. Основні вимоги до змісту первинних облікових документів. 4. Перевірка первинних документів по суті і по правильності визначення суми господарської операції. 5. Опрацювання первинних документів у бухгалтерії. 6. Порядок рознесення сум господарських операцій. 7. Організація документообігу на підприємстві. 8. Порядок вилучення документів. 9. Класифікація документів. 10. Порядок передачі документів в архів Завдання 5 (1) 1. На підставі даних суцільної інвентаризації скласти звітний баланс підприємства. 2. На підставі складеного балансу відкрити рахунки бухгалтерського обліку і записати на них початкове сальдо. 3. Кожну господарську операцію занести в реєстраційний журнал і визначити кореспонденцію рахунків. 4. Відобразити господарські операції на рахунках бухгалтерського обліку, визначити обороти і залишкові сальдо по відкритим рахункам. 5. Скласти новий звітний баланс на підставі даних бухгалтерських рахунків. • Нерозподілені прибутки 5 • Транспортні засоби 17 • Малоцінні предмети 9 • Виробництво 17 • Інструменти 4 • Нематеріальні активи 6 • Довгострокові кредити банків 50 • Матеріали 20 • Пайовий капітал 49 • Паливо 2 • Напівфабрикати 3 • Товари 25 • Доходи майбутніх періодів 2 • Каса 15 • Будинки 40 • Споруди 21 • Рахунки в банку 30 • Розрахунки з покупцями та замовниками 17 • Знос 8 • Розрахунки з підзвітними особами 20 • Статутний капітал 100 • Розрахунки з постачальниками та підрядниками 10 • Готова продукція 12 • Розрахунки за податками 9 • Розрахунки з оплат праці 25 Господарські операції: 1. Оприбутковано кошти в касу за оренду приміщення 8 2. Повернуто невикористані підзвітні суми 2 3. Сплачені відсотки за кредит 5 4. Нараховано комунальний податок 2 5. Видано з каси заробітну плату персоналу 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову