0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:276096)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 9
Рік виконання: 2018
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 2.11 Підприємством придбано три путівки, кожна вартістю 3300 грн., у т.ч. ПДВ- 550 грн., які були надані: Працівнику Іванову І.І. – безкоштовно одна путівка; Працівнику Кондратюк С.П. – одна путівка за ціною придбання та одна путівка з частковою компенсацією її вартості у розмірі 30%. Відобразити ситуацію у фінансовому обліку. Завдання 3.1 Підприємство на умовах післяплати реалізувало готову продукцію на суму 72000 грн., у т.ч. ПДВ. Була здійснена передача готової продукції, собівартість якої склала 43000 грн. Відобразити ситуацію у фінансовому обліку. Завдання 6.4 Підприємство придбало торговельне обладнання вартістю 20000 грн. у вересні 2012 р., строк корисного використання 10 років. Справедлива вартість об’єкта на 31.12.2016р.-16500 грн. Необхідно: 1) оприбуткувати об’єкт 2) нарахувати амортизацію станом на 31.12.2016 р., використовуючи прямолінійний метод нарахування амортизації 3) виконати переоцінку основних засобів 4) відобразити на рахунках результати переоцінки Завдання 2.5 Необхідно: вказати кореспонденцію рахунків та первинні документи Дані для виконання: № з/п Зміст операції 1 На поточний рахунок надійшли кошти від дебіторів у погашення довгострокової заборгованості 2 Передано готівку з каси в банк 3 Одержано довгострокову позику банку на поточний рахунок 4 Перераховано з поточного рахунку гроші для придбання валюти 5 Зараховано на поточний рахунок кошти від інкасатора 6 На транзитний валютний рахунок надійшла виручка від іноземних покупців 7 Повернуто з бюджету на рахунок підприємства грошові кошти 8 Оплачено загальновиробничі витрати з поточного рахунку 9 Одержано короткострокову позику банку в іноземній валюті 10 Перераховано валютну виручку з транзитного на поточний валютний рахунок 11 Відкрито акредитив за рахунок власних коштів 12 Проведено розрахунки з постачальником за рахунок виставленого акредитива Завдання 2.7 Підприємство 1березня 2016 року оформило поновлюваний бланковий (тобто беззаставний) овердрафт строком на 1 рік на поповнення оборотних коштів. Строк погашення кожного транша овердрафту – 30 календарних днів, ліміт кредитування на перший місяць установлено в межах 300000 грн., процентна ставка – 30%. Комісія банку за видачу овердрафту – 300 грн. Підприємство почало використовувати овердрафт при розрахунках із постачальниками з 2 березня 2016 року. Отже, строк повернення першого транша минає 31 березня 2016 року (через 30 календарних днів). Проте підприємство змогло повністю погасити заборгованість за овердрафтом тільки 4 квітня. За період із 1 по 4 квітня банк нарахував пеню за прострочення в сумі 1444 грн. і проценти за підвищеною ставкою 45%. Відобразити в обліку отримання і повернення першого транша овердрафту,а також розрахунки за процентами і пенею. Завдання 6.1 На підприємство надійшло торговельне обладнання. Дані накладної: - купівельна вартість обладнання – 5300 грн. - ПДВ1060,00 грн. До сплати 6360,00 грн. Податкова накладна отримана. Відобразити ситуацію у фінансового обліку. Завдання 5.10 На 01.04 залишок матеріалу «Д» на складі становив 100 кг по 110 грн. за 1 кг. Протягом місяця відбулись такі надходження: - 04.04 – 60 кг по 115 грн.за 1 кг - 15.04 – 40 кг по 118 грн. за 1 кг - 28.04 – 55 кг по 120 грн.за 1 кг Відпущено у виробництво у квітні 205 кг матеріалу «Б». Необхідно: визначити собівартість витрачених матеріалів та їх залишку за різними методами оцінки (ФІФО, метод середньозваженої оцінки). Завдання 6.12 Первісна вартість основних засобів дорівнює 8050 грн., нарахований знос – 1570 грн. Справедлива вартість 8400 грн. Необхідно: 1.Визначити вартість основних засобів після переоцінки 2.Вказати кореспонденцію рахунків Завдання 5.2 Дані товарно-транспортної накладної: - купівельна вартість – 180000 грн. - ПДВ, в т.ч. 30000 грн. - транспортні послуги – 2250 грн. - ПДВ – 450 грн. До оплати 180000+2250+450 = 182700 грн. ТЗВ обліковуються на окремому рахунку. Рахунок страхової компанії на страхування ризику транспортування 2000 грн. Складений акт на недостачу з вини постачальника за цінами придбання без ПДВ. Постачальникові пред’явлена претензія на 4000 грн. Відобразити ситуацію у фінансовому обліку Завдання 5.6 Підприємство придбало в оптового постачальника партію товару «А» (10 шт.) за ціною 180 грн. (у т.ч. ПДВ – 30 грн.), другу партію цього самого товару (10 шт.) за ціною 210 грн. (у т.ч. ПДВ – 35 грн.). Продажну ціну товару «А» встановлено в розмірі 240 грн. з ПДВ. У магазині використовується технологія штрихового кодування товару. За місяць було продано 9 шт.товару із першої партії й 3 шт.товару «А» з другої партії. Відобразити ситуацію у фінансовому обліку, при цьому підприємство використовує метод вибуття запасів – ідентифікованої собівартості. Завдання 3.10 Підприємство вирішило відрядити заступника керівника до Харкова на 3 дні (з 06.02.17 р. по 08.02.17 р.) для проведення ділових переговорів. 05.02.2017р. у банку було отримано готівку в сумі 2800 грн. для видачі працівникові авансу на відрядження. У цей самий день із каси підприємства особі видано готівковий аванс. Згідно з наказом керівника та положенням по відрядження сума добових по Україні не може перевищувати 275 грн. за добу. Повернувшись вчасно із відрядження, заступник керівника подав до бухгалтерії Звіт, у якому було зазначено такі витрати: - добові за 3 дні – 825 грн. (275 грн.*3 доби) - затрати на поїзд (Київ-Харків-Київ) – 940 грн. (без ПДВ) - витрати на проживання в готелі – 900 грн. (без ПДВ) Частину коштів, не використаних під час відрядження, повернено до каси підприємства. Відобразити ситуацію у фінансовому обліку Завдання 3.18 Співробітникові у ІІ кварталі 2017 р. надано з каси грошову безпроцентну позику в сумі 10000 грн. У IV кварталі 2017 . заборгованість за позикою було анульовано у повному обсязі. Відобразити ситуацію у фінансовому обліку.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову