Зміст
Порядок виконання практичного завдання
1. Заповнити журнал реєстрації господарських операцій.
2. Відкрити рахунки і записати на них залишки. Дані залишків однакові для усіх варіантів робіт.
3. По господарських операціях, у яких є знак « ? », визначити суми цих господарських операцій.
4. Списати на результат основної діяльності собівартість реалізованої продукції, адміністративні витрати, витрати на збут і чистий дохід від реалізації продукції.
5. Визначити фінансовий результат від основної діяльності підприємства – прибуток (збиток) і визначити суму податку на прибуток.
6. Записати на рахунках операції відповідно до даних реєстраційного журналу. Підрахувати обороти і вивести залишки по рахунках.
7. Скласти шахову відомість по синтетичних рахунках.
8. Скласти оборотну відомість синтетичних рахунків.
9. Розробити баланс підприємства.
Залишки по рахунках на початок звітного періоду, грн.
10 Основні засоби - 2432000
131 Знос основних засобів - 251000
201 Сировина і матеріали - 306700
203 Паливо -25220
23 Виробництво - 295800
26 Готова продукція - 75180
30 Каса –200
31 Поточний рахунок у національній валюті – 128200
372 Розрахунки з підзвітними особами – 300
40 Статутний капітал –2702000
441 Нерозподілений прибуток –65000
66 Розрахунки по оплаті праці –52300
601 Короткострокові кредити банку в національній валюті –165300
63 Розрахунки з постачальниками і підрядчиками –28000
Вихідні дані по варіантах контрольної роботи приведені в таблицях 1 і 2 у гривнях.
Примітка: За станом на 01.01.10р. внесків в пенсійний фонд для нарахування складають 33,2 %, збори органам соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 1,4 %, на страхування на випадок безробіття – 1,6 %, на страхування від нещасних випадків та професійних захворювань – 1,0 % від фонду оплати праці (умовно).
При вирахуванні податку на прибуток ставка складає 25%.
Таблиця 1 Вихідні дані по варіантах
№№ Зміст операції 7
1 Надійшли матеріали від постачальників, у т.ч. ПДВ –? 28000
?
2 Перерахування передоплати постачальникам,
в т.ч. ПДВ -? 60000
?
3 Відображено витрати згідно рахунка транспортної організації за перевезення матеріалів, у т.ч.ПДВ -? -
4 Списано зі складу матеріали
на виробництво продукції 70000
5 Списано паливо, витрачене на опалення:
цехів
заводоуправління
15000
1000
6 Нарахована заробітна плата:
виробничим робітникам
управлінському персоналу цехів
адміністративному персоналу
40000
10000
5900
7 Нарахування внесків в пенсійний фонд ?
8
8.1
8.2
8.3 Нараховано збори по соціальних заходах:
соціальному страхуванню на втрату працездатності
соціальному страхуванню на випадок безробіття
соціальному страхуванню від нещасних випадків та професійних захворювань
?
?
?
9.1 Нараховані витрати згідно отриманого рахунка за електроенергію, спожиту:
устаткуванням
на освітлення офісу
-
-
9.2 Нараховано ПДВ на електроенергію ?
9.3 Перераховано енергозбуту за витрати поточного періоду, у т.ч. ПДВ-? ?
10.1 Нараховано за адміністративні комунальні послуги поточного місяця 1500
10.2 Нараховано ПДВ на комунальні послуги ?
10.3 Оплачено рахунок за адміністративні комунальні послуги поточного місяця, у т.ч.ПДВ-? ?
11 Нараховано знос основних засобів:
устаткування цеху
загальновиробничого призначення
адміністративного призначення
27000
10000
7000
12 Визначені і списані наприкінці періоду загальвиробничі витрати ?
13 Оприбутковано готову продукцію на склад 300000
14 Відвантажено покупцям готову продукцію (за ціною реалізації),
у т.ч. ПДВ-? 468000
?
15 Списана собівартість реалізованої готової продукції 300000
16 Списані адміністративні витрати ?
17 Відображення чистого доходу від реалізації на рахунку фінансових результатів ?
18 Утворення і списання фінансового результату ?
19 Отримано гроші в касу на виплату заробітної плати 47000
20 Виплачено заробітну плату 47000
21 Погашено дебіторську заборгованість підзвітною особою -