Бухгалтерський облік і аудит операцій з давальницькою сировиною (ID:277908)
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретичні положення бухгалтерського обліку і аудиту операцій з давальницькою сировиною
1.1. Економічна сутність операцій з давальницькою сировиною як об’єкта бухгалтерського обліку та аудиту
1.2.Анотований огляд вітчизняного законодавства та періодичної літератури з обліку та аудиту операцій з давальницькою сировиною
1.3. Міжнародні стандарти фінансової звітності, що регулюють облікове відображення операцій з давальницькою сировиною
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Характеристика ПрАТ «ВКФ Леся» та функції бухгалтерського обліку на ньому
2.1.Економічно-організаційна характеристика ПрАТ «ВКФ Леся» та соціально- екологічні аспекти його діяльності
2.2. Динаміка розвитку галузі легкої промисловості та місце ПрАТ «ВКФ Леся» в ній
2.3.Організація бухгалтерського обліку на ПрАТ «ВКФ Леся»
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Організація та методичне забезпечення бухгалтерського обліку операцій з давальницькою сировиною на підприємствах легкої промисловості
3.1.Методичне забезпечення бухгалтерського обліку операцій з давальницькою сировиною на ПрАТ «ВКФ Леся»
3.2.Оподаткування операцій з давальницькою сировиною
3.3.Відображення операцій з давальницькою сировиною в бухгалтерській звітності
Висновки до розділу 3
Розділ 4. Організаційно-методичне забезпечення аудиту операцій з давальницькою сировиною на підприємстві легкої промисловості
4.1. Організаційні засади аудит за операціями з давальницькою сировиною
4.2.Методика здійснення аудиту в частині операцій з обліку давальницької сировини на ПрАТ «ВКФ Леся»
Висновки до розділу 4
Розділ 5. Забезпечення охорони праці працівників на ПрАТ ВКФ «Леся»
5.1. Порядок розроблення інструкцій з охорони праці та техніки безпеки на ПрАТ ВКФ «Леся», значення і роль
5.2. Забезпечення техніки безпеки та належних умов праці бухгалтера
5.3. Визначення економічних наслідків виробничого травматизму на ПрАТ ВКФ «Леся»
Висновки до розділу 5
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
Зразок роботи
Аудиторські організації та індивідуальні аудитори мають право самостійно вибирати прийоми і методи своєї роботи, за винятком планування і документування аудиту, складання робочої документації аудитора, аудиторського висновку.
Основними документами, які складаються при плануванні аудиторської перевірки, є: робочий документ з вивчення економічної діяльності клієнта, лист про проведення аудиту, договір на проведення аудиту , загальний план і загальна програма аудиту (Додаток В, Г).
На етапі попереднього планування аудитор повинен зустрітися з клієнтом і з’ясувати, з якою метою він має намір проводити аудиторську перевірку і які результати очікує отримати після завершення аудиту. У процесі переговорів аудитор отримує згоду клієнта на надання інформації, необхідної для розуміння його економічної діяльності, що виявляє істотний вплив на складання фінансової звітності. Аудитору необхідно розробити документ, який повинен лягти в основу визначення обсягів аудиторських робіт, трудовитрат і їх вартісної оцінки, що містить максимум інформації про економічну діяльність клієнта. Таким документом може стати анкета з набором питань і тестів, що заповнюється клієнтом або аудитором при проведенні попередньої експертизи стану справ і документів передбачуваного клієнта, в залежності від встановленого в аудиторській організації порядку. Вивчення економічної діяльності клієнта на етапі попереднього планування дозволяє аудитору визначити сумлінність і платоспроможність клієнта і тим самим знижує підприємницький ризик аудитора[6, C.34].
На підставі отриманої інформації аудитор повинний вирішити питання про необхідність залучення фахівців і експертів (юристів, технологів, інженерів , фахівців з оподаткування) для консультацій з окремих складних позиціях, які можуть виникнути в процесі перевірки. За результатами попереднього планування аудиту проводиться розрахунок нормативів трудовитрат і орієнтовна оцінка обсягу та вартості аудиторських послуг, визначення істотних умов договору на проведення аудиту. При оцінці вартості аудиторської перевірки аудитори можуть використовувати різного роду коефіцієнти, що враховують специфіку діяльності клієнта: його організаційну структуру, рівень засобів внутрішнього контролю, ефективність облікової політики, використовуваних комп’ютерних програм, ступінь типізації господарських операцій і т. д.
Інші роботи з даної категорії: