0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Облік реалізації товарів в торгівлі (ID:28034)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Характеристика товарів та економічна суть реалізації (продажу) 2 Методи оцінки вибуття товарів та форми реалізації товарів 3 Облік продажу товарів в оптовій торгівлі 4 Облік продажу товарів в роздрібній торгівлі 5 Особливості обліку реалізації у комісійній торгівлі 6 Облік торгівлі товарів з розстрочкою платежу 7 Облік торгової націнки 8 Облік товарів в умовах використання обчислювальної техніки Висновки Список використаних джерел Додатки Товари — матеріальні цінності, що придбані (отримані) й утримуються підприємством з метою подальшого продажу. Під товарним обігом (товарообігом) слід розуміти рух сукупного суспільного продукту в товарній формі від виробників до споживача. Торгівельна діяльність — самостійна діяльність юридичних і фізичних осіб зі здійснення операцій купівлі-продажу товарів споживчого призначення з метою отримання прибутку. Оптова торгівля — торгівельна діяльність із придбання й реалізації товарів великими партіями підприємствам роздрібної торгівлі, іншим суб’єктам підприємницької діяльності. Роздрібна торгівля — торгівельна діяльність із продажу товарів поштучно та дрібним оптом безпосередньо громадянам та іншим споживачам переважно із розрахунками готівкою. Господарська діяльність в оптовій та роздрібній торгівлі становить відповідно оптовий та роздрібний товарообіг. Залежно від форми організації й виконуваних функцій торгові підприємства поділяють оптові та роздрібні. Реалізацію товарів населенню можуть виконувати промислові й інші неторгові підприємства через власні фірмові магазини. Одиницею бухгалтерського обліку товарів є їхнє найменування або однорідна група, вид. Підприємства-виробники продукції (робіт, послуг) за погодженням із торговими й іншими підприємствами-покупцями встановлюють вільні відпускні ціни на продукцію, що реалізується. Підприємства-монополісти затверджують граничні ціни реалізації у державних органах ціноутворення. Фактичні ціни реалізації цих підприємств можуть бути нижчими за граничні залежно від попиту на продукцію. Оптові торгові підприємства для відшкодування витрат обігу й отримання прибутку встановлюють оптову націнку на купівельну або відпускну вартість товарів, придбаних у постачальників. У такий спосіб формують оптову ціну товарів. Підприємства роздрібної торгівлі й інші суб’єкти торгівельної діяльності встановлюють вільні роздрібні ціни на товари, що реалізуються, на підставі оптових цін і торгівельної націнки, призначеної для покриття власних витрат обігу й отримання прибутку. Облік у торгівлі має певні особливості: ― на відміну від виробництва, в торгівлі нічого не виробляють, надана послуга не має кількісних характеристик; ― у торгівлі відсутній процес визначення виробничої фінансової собівартості результату, а отже, прямих і непрямих (накладних) витрат, обліку готової продукції та інших облікових робіт, характерних для виробництва; ― з огляду на велику номенклатуру товарів бухгалтерський облік роздрібного товарообігу здійснюють лише у вартісному вираженні за цінами продажу. Кількісно-вартісний облік ведуть за товарами, що потребують особливого контролю (дорогоцінні вироби, автомобілі тощо); ― в оптовій торгівлі здійснюють груповий облік товарів на підставі розрахункового методу згідно з бухгалтерськими документами та оперативними даними; ― у роздрібній торгівлі окремо облікують різницю між купівельною й продажною вартістю придбаних товарів для обчислення валового доходу і фінансових результатів діяльності; ― витрати торгівельних підприємств становлять витрати обігу, що не включають до вартості товарів, належать до витрат звітного періоду, обліковуються на відповідних статтях адміністративних витрат, витрат на збут і фінансових витрат, а також списуються на фінансовий результат звітного періоду. Перелік графічного матеріалу: Таблиця 1.1 Основні показники фінансово-господарської діяльності ТОВ “Корпорація Спецторг” за 2006 – 2008 роки Рис. 3.1 Функції оптової торгівлі Таблиця 3.1 Відображення операцій в оптовій торгівлі ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.2 Документи з обліку надходження товарів ТОВ «Корпорація Спецторг» Рис. 3.2. Схема документообігу Таблиця 3.3 Кореспонденція рахунків з обліку придбання товарних запасів ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.4 Кореспонденція рахунків з обліку тари ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.5 Кореспонденція рахунків з обліку реалізації товару ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.6 Кореспонденція рахунків з обліку операцій придбання та реалізації товару (наявні залишок товарів і ТЗВ на початок грудня та залишок нереалізованих товарів на кінець місяця) ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.7 Відображення в обліку транзитної реалізації ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 3.8 Відображення в обліку знижки ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 4.1 Кореспонденція рахунків з обліку реалізації товару ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 4.2 Кореспонденція рахунків з обігу товарів ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 5.1 Синтетичний облік операцій за комісійної торгівлі – продажу товарів у комітента ТОВ «Корпорація Спецторг» Таблиця 5.1 Синтетичний облік операцій за комісійної торгівлі – продажу товарів у комісіонера Таблиця 6.1 Облік продажу товарів в розстрочку ТОВ «Корпорація Спецторг»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову