Зміст
Скласти баланс на 28 лютого 2018 року, керуючись нижченаведеними даними.
ТОВ «Люкстек» займається реалізацією меблів як вітчизняного, так і закордонного виробництва. Адреса підприємства: 02977 м.Київ, вул.Бажана, 12.
Зареєстроване підприємство у Дніпровському районі у м.Києві державною реєстрацією. Розрахунковий рахунок: 26002655417285
Назва банку: АТ «Укрінбанк», м.Київ, МФО – 322242
Форма власності: колективна, Код: за ЄДРПОУ: 64576210, за КОАТУУ: 8036100000, за КВЕД: 18.22
Штатний склад та оклади персоналу
Таб № Посада Прізвище Оклад, грн.
1 директор Гріненко О.В. 11550,00
2 головний бухгалтер Петренко О.О. 9500,00
3 касир Кукла О.В. 4500,00
4 продавець Зоренко К.Г. 3900,00
5 продавець Сидоренко Г.З. 3900,00
6 продавець Коновал Д.Г. 3900,00
7 продавець Жук Л.И. 3900,00
8 продавець Сидоренко Т.В. 3900,00
9 вантажник Карпенко В.В. 2868,00
10 прибиральниця Чижова Ж.П. 1500,00
Станом на 31.01.18 на підприємстві обліковуються торгові прилавки в кількості 1 шт. вартістю 42555,00 грн., 2 автомобілі «ГАЗЕЛЬ» вартістю 80000,00 грн. кожний, папки у кількості 10 шт. вартістю 58,50 грн. кожна, комплект меблів вартістю 50000,00 грн. та 10 стільців вартістю 250,00 грн. кожний. На підприємстві є два засновники, внески яких до статутного фонду відображаються як 50%/50%. Короткостроковий кредит передбачає його погашення у березні 2015 року. Також існує борг підприємства перед двома постачальниками в рівних долях. Баланс станом на 31.01.2018 року відображено в таблиці 1.1.
Таблиця 1.1
Сальдо рахунків на 31.01.2018
Актив Пасив
рах.104 42555,00 Рах.40 737353,00
рах.105 160000,00 Рах.46 (44122,00)
рах.22 585,00 Рах.441 455523,00
рах.281 52500,00 Рах.601 55145,00
рах.311 1346140,00 Рах.631 397881,00
1601780,00 1601780,00
Перелік господарських операцій
1) 05.02.18 року придбаний і введений в експлуатацію факс вартістю 3000,00 грн. (з ПДВ)
2) 10.02.18 року здійснена купівля столів у вітчизняних постачальників на суму 40000,00 грн. (з ПДВ) в кількості 4 шт.
3) 15.02.18 року реалізовані стільці у кількості 3 шт. з прибутком 25%
4) 20.02.18 оприбуткований авансовий звіт директора, здійснено оприбуткування невитрачених у відрядженні коштів, а також нараховані штрафні санкції за несвоєчасне оформлення авансового звіту
5) 21.02.18 року закуплені канцтовари: ручки у кількості 20 шт. вартістю 15,00 (з ПДВ) кожна та папір у кількості 10 пач. вартістю 50,00 грн. (з ПДВ) кожна
6) 22.02.18 року закуплені ручки у кількості 10 шт. видані працівникам підприємства для роботи
7) 28.02.18 року нарахована та виплачена заробітна плата персоналу за лютий 2018 року
8) 28.02.18 року нараховані та сплачені банку відсотки за користування кредитом
9) 28.02.18 року нарахована амортизація на торгові прилавки та автомобілі «ГАЗЕЛЬ» прямолінійним методом