Зміст
1. Документальне оформлення надходження товарів на оптові склади і бази
2. Облік посередницької діяльності
3. Облік торгових націнок
Практичні завдання для контрольної роботи
Підприємство "Альфа" займається роздрібною торгівлею. При розв'язанні одного з варіантів практичного завдання необхідно:
1. За даними таблиці № 1 скласти двосторонній сальдовий баланс
(форма приведена у додатку 1).
2. Скласти бухгалтерські проводки на господарські операції за
поточний місяць (вихідні дані наведені у таблиці 2) і записати їх в
реєстраційний журнал господарських операцій (форма приведена
у додатку 2).
3. Підрахувати обороти за місяць по дебету та кредиту кожного
рахунку та визначити залишки на 1 _______ 20__р.
4. Скласти оборотний баланс по синтетичним рахункам (форма
приведена у додатку 3).
5. На основі оборотної відомості скласти баланс підприємства
"Альфа” на 1______ 20__р.
Вихідна інформація для розв’язання практичного завдання
Таблиця 1
Залишки на рахунках підприємства "Альфа" на 1 _______ 20.. р.
Код рахунку Назва рахунків та субрахунків Варіанти практичного завдання
104 Машини та обладнання 55000
281 Товари на складі 13000
282 Товари в торгівлі 35000
284 Тара під товарами 1200
285 Торгова націнка 11000
301 Каса в національній валюті 400
311 Поточні рахунки в національній валюті 35400
372 Розрахунки з підзвітами особами 400
40 Статутний капітал 52100
441 Прибуток нерозподілений 4400
501 Кредити банку 55000
631 Розрахунки з вітчизняними
постачальниками 6100
641 Розрахунки за податками 6000
657\1 За єдиним внеском на заробітну плату
2000
661 Розрахунки з оплати праці 3800
Таблиця 2
Господарські операції підприємства "Альфа " за ______ 20__р.
№ з\п Зміст господарської операції 2 -й
1 2 3
1. Оплачено за товари постачальнику 120000
2. Оприбутковано товари на склад від постачальника
-у сумі без ПДВ
- сума ПДВ у ціні товарів
100000
20000
3 Передано товари зі складу у роздрібну торгівлю 100000
4. Проведено торгову націнку підприємства до роздрібної ціни 47500
5. Здійснено внутрішнє переміщення товарів з магазину на склад 3000
6. Списання торгової націнки з внутрішнього переміщення товарів 1400
7. Відображено виручку від реалізації товарів , що надійшла до каси 169100
8. ПДВ у сумі реалізації 28190
9. Здано в банк виручку від реалізації товарів 169100
10. Нараховано зарплату:
-продавцям;
-адміністративно-управлінському персоналу 6000
4000
11. Відрахування на соціальні заходи на зарплату продавців на:
- єдиний соціальний внесок
?
12. Відраховано на соціальні заходи на зарплату адміністративно-управлінського персоналу на:
- єдиний соціальний внесок
?
13. Витрати на аренду приміщення :
- торгівельного залу;
- адміністративного приміщення
6000
2000
14. Витрати на послуги зв’язку 1000
15. Амортизація основних засобів:
- торгівельного обладнання,
- офісної оргтехніки
1500
500
16. Оприбуткування МШП терміном служби менше 12 місяців 3000
17. Передача МШП терміном служби менше 12 місяців в експлуатацію 3000
18. Списання виручки для формування фінансового результату (сума виручки без ПДВ) ?
19. Списання націнки на реалізовані товари (за розрахунком середньої націнки) додаток 4 ?
20. Списується собівартість реалізованих товарів (сума виручки мінус націнка за розрахунком) ?
21. Відноситься на результат основної діяльності собівартість реалізованих товарів ?
22. Списано адміністративні витрати ?
23. Списано витрати на збут ?
24. Відображення результату основної діяльності (різниця між кредитовим і дебетовим оборотом по рахункам 791) ?