0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:333156)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 9
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
4. ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ Публічне акціонерне товариство “ЗахідЖитлоБуд” є підрядним будівельним підприємством і здійснює будівництво двох об’єктів: об’єкт № 1 житловий будинок по вул. Стрийській, забудовник ТОВ “ЖитлоІнвест”, стадія будівництва – зведення поверхів, кошторисна вартість 25 000 000 грн., загальна сума безпосередніх і супутніх витрат по об’єкту 18 000 000 грн.; об’єкт № 2 офісний центр по вул. Героїв УПА, забудовник ПАТ “Комерц-Девелопмент”, стадія будівництва – підготовка проектно-кошторисної документації, кошторисна вартість 15 000 000 грн., загальна сума безпосередніх і супутніх витрат по об’єкту 9 000 000 грн. ПАТ “ЗахідЖитлоБуд” є невеликим підприємством з чисельністю персоналу 48 чол. На даний час на підприємстві створено 2 склади – один центральний (МВО – комірник Петренко С.І.) і один приоб’єктний на об’єкті № 1 (МВО – виконроб Чемерис В.О.). Реквізити підприємства: ЄДРПОУ 31978562, р/р 26002412569 в ЛФ ПАТ "Кредобанк" МФО 325365. Залишки господарських засобів і джерел їх формування станом на 01 березня подані в табл. 1-3. Необхідно відобразити на рахунках бухгалтерського обліку господарські операції ПАТ “ЗахідЖитлоБуд” за місяць березень, заповнити Журнал реєстрації господарських операцій, реєстри аналітичного обліку (за рахунками 20, 23), первинні документи, вказані в операціях, визначити фінансові результати діяльності за місяць та скласти оборотно-сальдову відомість. Таблиця 1 Оборотний баланс ПАТ “ЗахідЖитлоБуд” станом на 01 березня (тис. грн.) Актив Пасив Рахунки Сума, (тис. грн.) Рахунки Сума, (тис. грн.) 1 2 3 4 10 1345 40 2000 11 577 42 38 12 57,7 44 ? 13 - 284 50 200 15 1731 60 67 20 743,889 63 45,548 22 47 64 173,1 23 123,255 65 57,7 30 3,65 66 1731 31 254,45698 68 32,456 36 1154 Таблиця 2 Розшифрування залишків до рахунку 20 “Виробничі запаси” Назва матеріалу Облікова ціна, грн. Центральний склад Приоб’єктний склад Разом К-сть Сума, грн. К-сть Сума, грн. Сума, грн. 1 2 3 4 5 6 7 Цемент, т 900,00 10 9000 9000 Вапно гашене, т 650,00 18 11700 11700 Цегла силікатна, тис. шт. 820,00 15 12300 230 188600 200900 Цегла керамічна, тис. шт. 1230,00 12 14760 240 295200 309960 Залізобетонні фундаментні блоки, шт. 470,00 28 13160 13160 Залізобетонні плити перекриття 1480,00 17 25160 25160 Цвяхи, кг 23,00 124 2852 36 828 3680 Запчастини Х Х 48954 48954 Матеріали різні Х Х 69856 69856 Разом по складу Х 161 882 530 488 692 370 Відхилення від облікової ціни Х 17165 Витрати на перевезення запасів Х 27896 Заготівельно-складські витрати Х 6458 Разом за рахунком 20 “Виробничі запаси” 743 889 На основі табл. 2 занести залишки запасів у відомість аналітичного обліку запасів. Таблиця 3 Розшифрування залишків до рахунку 23 “Виробництво”, (грн.) Аналітичні рахунки 231 “Основне виробництво” 232 “Допоміжне виробництво” Разом Статті витрат Об’єкт № 1 Об’єкт № 2 Прямі матеріальні витрати 24586 8965 33551 Прямі витрати на оплату праці 14569 5670 6542 26781 Відрахування на соціальні заходи 4897 1984 2136 9017 Експлуатація будівельних машин і механізмів 29564 29564 Інші прямі витрати 7563 3217 10780 Загальновиробничі витрати 9852 1112 2598 13562 Разом собівартість 91031 8766 23458 123255 На основі табл. 3 заповнити відомість аналітичного обліку витрат за рахунком 231 по об’єкту 1. Залишки за дебетом субрахунку 238 "Незавершені будівельні контракти" та кредитом 239 "Проміжні рахунки" по об’єкту № 1 становлять 2 458 965 грн., загальна сума освоєних безпосередніх і супутніх витрат по цьому об’єкту 1896000 грн. Операція 1. 02 березня оприбутковано на приоб’єктний склад № 1 від ВАТ "Миколаївцемент" 200 т цементу по 930 грн/т, в т.ч. ПДВ. Транспортування цементу здійснювало ВАТ "Львівське АТП № 12451". Вартість транспортування 3500 грн., в т.ч. ПДВ. Операція 2. 04 березня придбано ТОВ "Пісочне" 1000 м3 піску по 60 грн/м3, в т.ч. ПДВ. Транспортування піску здійснювало ВАТ "Львівське АТП № 12451". Вартість транспортування 20000 грн., в т.ч. ПДВ. Операція 3. 05 березня сплачено ПДВ до бюджету в сумі 28850 грн. (необхідно заповнити платіжне доручення). Операція 4. 10 березня сплачено до бюджету податок з доходів фізичних осіб в сумі 115400 грн., внески до фондів соціального страхування в сумі 34620 грн. Операція 5. 10 березня на карткові рахунки виплачено заробітну плату працівникам підприємства в сумі 1731000 грн. (необхідно заповнити видатковий касовий ордер). Операція 6. 11 березня відпущено з приоб’єктного складу № 1 на виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті № 1 цемент обсягом 150 т, 5 т гашеного вапна, 11 шт. залізобетонних плит перекриття. Операція 7. 15 березня витрачено з центрального складу для ремонту будівельної техніки запчастини на суму 7569 грн. Операція 8. 16 березня отримано кошти від забудовника ТОВ “ЖитлоІнвест” К*1200 грн. Операція 9. 20 березня перераховано кошти ТОВ "Пісочне" в сумі К*10 грн. (необхідно заповнити платіжне доручення, реквізити ТОВ "Пісочне": ЄДРПОУ 87654321, р/р 260085475 ЛОД "Райффайзен Банк Аваль" МФО 325315). Операція 10. 31 березня в результаті проведеної інвентаризації списано на собівартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту № 1 900 м3 піску, 210 тис. шт. силікатної цегли, 190 тис. шт. керамічної цегли. (необхідно заповнити відомість аналітичного обліку запасів, матеріальний звіт Ф. М-19 по приоб’єктному складу). Операція 11. 31 березня здійснено розподіл витрат на перевезення матеріалів, заготівельно-складських витрат та різниці між обліковими та закупівельними цінами (заповнити відповідні розрахунки розподілу). Операція 12. Нараховано заробітну плату:  робітникам, що здійснюють будівництво на об’єкті 1 в сумі К*250;  робітникам, що здійснюють будівництво на об’єкті 2 в сумі 19850 грн.;  загально-виробничому персоналу 14560 грн.;  адміністративному персоналу 25000 грн. Операція 13. Проведено відрахування до фондів соціального страхування. Операція 14. Нарахована амортизація:  будівельних машин і механізмів, що експлуатуються на об’єкті 1 в сумі 46820 грн.;  загально виробничого обладнання на 6890 грн. Операція 15. Проведено розподіл загальновиробничих витрат (база розподілу – прямі витрати на оплату праці) (необхідно заповнити розрахунок розподілу загально виробничих витрат). Операція 16. 31 березня забудовником прийнято виконання будівельно-монтажних робіт, собівартість яких становить: матеріальних витрат 424870 грн., витрат на оплату праці К*240 грн., відрахувань на соціальні заходи (?), експлуатації будівельних машин і механізмів 42150 грн., загально виробничих витрат 9540 грн. Необхідно визначити дохід від реалізації БМР. Операція 17. Списано доходи і витрати на фінансовий результат, визначено прибуток (збиток).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову