0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАХОДІВ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ (ID:375860)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 5
Рік виконання: 2019
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАХОДІВ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Заходи стимулювання продажу спрямовані на споживача. Найчастіше ці заходи мають на меті ознайомити споживача з новинкою, спонукати його до купівлі, збільшити кількість товарних одиниць, які купує той самий покупець, зменшити коливання продажу товарів сезонного попиту (сезонні, а також за днями тижня і протягом одного дня). Численні прийоми стимулювання продажу, спрямовані на кінцевого споживача, спеціалісти об'єднують у такі групи: 1) Знижки з ціни. Це один з найчастіше використовуваних прийомів. Вони у свою чергу, поділяються на такі різновиди:  знижки, які пропонуються за умови придбання домовленої кількості товарів (якщо пляшка води коштує 8 грн. 50 коп., то упаковку з 12 пляшок можуть продати покупцеві за 95 грн. замість 102 грн.);