0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:446298)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Задача №1 В грудні 2018 р. три засновники: Іванов, Петров та Сидоренко домовились про відкриття товариства з обмеженою відповідальністю із статутним капіталом у розмірі 1000000 грн. (задля складання комп’ютерів та подальшої їх реалізації). Частки засновників у статутному капіталі розподілені наступним чином: Іванов — 30%, Петров — 50%, Сидоров — 20%. Ці внески були зроблені до кінця грудня. При цьому Іванов надав грошові кошти в касу у розмірі 100000 грн та обладнання на 200000 грн. Петров надав приміщення, оцінене засновниками у 450000 грн. Сидоров зробив внесок грошовими коштами у розмірі 100000 грн та комп’ютерними програмами вартістю 100000 грн. Операції січня: 05.01.2019р. придбані комплектуючі для складання комп’ютерів, серед яких процесори від Inte1: комплект з урахуванням ПДВ — 8304 грн, без ПДВ — 6920 грн. Також придбані монітори Samsung: вартість з ПДВ — 6000 грн, без ПДВ — 5000 грн; періферії Genius на суму з ПДВ — 696 грн, без ПДВ — 580 грн. Усього було придбано 10 комплектів. До 10.01 були найняті 10 працівників: менеджер із ставкою 10000 грн, головний бухгалтер — 8000 грн, 2 програмісти — по 7000 грн, 4 інженери — по 6000 грн, секретар-касир — 5000 грн, водій із власним автомобілем — 6000 грн. До 20.01 працівники зібрали 10 комп’ютерів, які до кінця місяця були реалізовані або віддані на реалізацію. 5 комп’ютерів реалізовані оптом фірмі А за 150000 грн з урахуванням ПДВ. Гроші отримані 22.01. Два комп’ютери реалізовано фірмі Б по ціні за комплект 64000 грн з урахуванням ПДВ. Сплата надійшла 25.01. Три комп’ютери були віддані на реалізацію у комісійну крамницю за ціною 102000 грн з урахуванням ПДВ. Але у цю вартість включено 10% комісії крамниці, куди включений ПДВ (27.01 надійшли гроші). Необхідно вирахувати грошові потоки грудня та січня, а також скласти на їх основі вступний та кінцевий баланс та звіт про фінансовий результат за січень. Задача №2 02.02.19 г. були сплачені податки та відрахування на зарплату за січень. 03.02.19 сплачена зарплата за січень ПВП та АУП. 10.02.19 перераховано: ПДВ, податок на прибуток за січень. 04.02.19 були придбані комплектуючі задля складання 12 комп'ютерів на суму 240000 грн. з урахуванням ПДВ. 5 од. зібрано під замовлення від фірми А&М, від якої отримано 100% передплату на суму: 165000 грн з ПДВ. 3 од. реалізовані через крамницю, куди надані 10.02.19. Загальна сума реалізації: 105000 грн. з ПДВ. 15% від цієї суми становили комісійні. Виторг за вирахуванням комісії зараховано 17.02.19. 4 од. вартістю 152000 грн з ПДВ було надано в частковий обмін за авто Peugeot Partner 2016 р.в., отриманий від фірми "Ілта-Київ". На рахунок фірми "Ілта" було внесено доплату в розмірі 98000 грн. з ПДВ. Загальний термін працездатності авто було визначено у 8 років з моменту виготовлення. У лютому у фірмі працювали 10 працівників, з/п яких: менеджер 1 12000 бухгалтер 1 10000 секретар 1 6500 програміст 2 8500 інженер 4 7000 водій 1 7000
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача №1 В грудні 2018 р. три засновники: Іванов, Петров та Сидоренко домовились про відкриття товариства з обмеженою відповідальністю із статутним капіталом у розмірі 1000000 грн. (задля складання комп’ютерів та подальшої їх реалізації). Частки засновників у статутному капіталі розподілені наступним чином: Іванов — 30%, Петров — 50%, Сидоров — 20%. Ці внески були зроблені до кінця грудня. При цьому Іванов надав грошові кошти в касу у розмірі 100000 грн та обладнання на 200000 грн. Петров надав приміщення, оцінене засновниками у 450000 грн. Сидоров зробив внесок грошовими коштами у розмірі 100000 грн та комп’ютерними програмами вартістю 100000 грн. Операції січня: 05.01.2019р. придбані комплектуючі для складання комп’ютерів, серед яких процесори від Inte1: комплект з урахуванням ПДВ — 8304 грн, без ПДВ — 6920 грн. Також придбані монітори Samsung: вартість з ПДВ — 6000 грн, без ПДВ — 5000 грн; періферії Genius на суму з ПДВ — 696 грн, без ПДВ — 580 грн. Усього було придбано 10 комплектів. До 10.01 були найняті 10 працівників: менеджер із ставкою 10000 грн, головний бухгалтер — 8000 грн, 2 програмісти — по 7000 грн, 4 інженери — по 6000 грн, секретар-касир — 5000 грн, водій із власним автомобілем — 6000 грн. До 20.01 працівники зібрали 10 комп’ютерів, які до кінця місяця були реалізовані або віддані на реалізацію. 5 комп’ютерів реалізовані оптом фірмі А за 150000 грн з урахуванням ПДВ. Гроші отримані 22.01. Два комп’ютери реалізовано фірмі Б по ціні за комплект 64000 грн з урахуванням ПДВ. Сплата надійшла 25.01. Три комп’ютери були віддані на реалізацію у комісійну крамницю за ціною 102000 грн з урахуванням ПДВ. Але у цю вартість включено 10% комісії крамниці, куди включений ПДВ (27.01 надійшли гроші). Необхідно вирахувати грошові потоки грудня та січня, а також скласти на їх основі вступний та кінцевий баланс та звіт про фінансовий результат за січень. Задача №2 02.02.19 г. були сплачені податки та відрахування на зарплату за січень. 03.02.19 сплачена зарплата за січень ПВП та АУП. 10.02.19 перераховано: ПДВ, податок на прибуток за січень. 04.02.19 були придбані комплектуючі задля складання 12 комп'ютерів на суму 240000 грн. з урахуванням ПДВ. 5 од. зібрано під замовлення від фірми А&М, від якої отримано 100% передплату на суму: 165000 грн з ПДВ. 3 од. реалізовані через крамницю, куди надані 10.02.19. Загальна сума реалізації: 105000 грн. з ПДВ. 15% від цієї суми становили комісійні. Виторг за вирахуванням комісії зараховано 17.02.19. 4 од. вартістю 152000 грн з ПДВ було надано в частковий обмін за авто Peugeot Partner 2016 р.в., отриманий від фірми "Ілта-Київ". На рахунок фірми "Ілта" було внесено доплату в розмірі 98000 грн. з ПДВ. Загальний термін працездатності авто було визначено у 8 років з моменту виготовлення. У лютому у фірмі працювали 10 працівників, з/п яких: менеджер 1 12000 бухгалтер 1 10000 секретар 1 6500 програміст 2 8500 інженер 4 7000 водій 1 7000