0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:446470)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 15
Рік виконання: 2020
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Необхідно: 1. Дати відповіді на питання. Номер питання визначається за списком. Наприклад Атаманюк А.О. № 1 – питання 1 та 31. 2. Варіант задачі обирається за списком Атаманюк А.О. №1 – варіант задачі № 1. 3. На підставі даних оборотного балансу відкрити рахунки синтетичного обліку. 4. Скласти журнал реєстрації господарських операцій 5. Скласти кореспонденцію рахунків. 6. Здійснити рознесення операцій по кореспондуючим рахункам синтетичного та аналітичного обліку. 7. Закрити рахунки синтетичного та аналітичного обліку. 8. Підрахувати обороти і сальдо на рахунках. 9. Скласти оборотно-сальдову відомість по синтетичних рахунках. 10. Скласти Баланс підприємства. Матеріал для виконання завдання 1. Суб’єкт підприємницької діяльності акціонерне товариство закритого типу «Промінь», займається виробництвом залізобетонних конструкцій. 2. В таблиці 1 подані залишки господарських засобів та джерел утворення. 3. В таблиці 2 наведені господарські операції підприємства за звітний період. Залишки господарських засобів та джерел утворення підприємства станом на 01.10.2006р. № п/п Назва засобів та джерел Сума (грн.) А Б В Номер варіанта 4 1 Будівлі 176700 2 Робочі машини та обладнання 61750 3 Знос основних засобів 142500 4 Передавальні пристрої 91200 5 Заборгованість перед постачальниками 104500 6 Пальне та мастильні матеріали 75170 7 Нематеріальні активи (первісна вартість) 17100 А Б 4 8 Незавершене виробництво 37180 9 Статутний капітал 617500 10 Споруди 38000 11 Земельні ділянки 25650 12 Кошти на поточному рахунку 133000 13 МШП 20900 14 Резервний капітал 100700 А Б 4 15 Довгострокові кредити 256500 16 Резерв наступних витрат та платежів 39900 17 Інструменти та прилади 14250 18 Короткострокові кредити 43700 19 Заборгованість перед бюджетом по податках 91200 20 Готова продукція на складі 137750 21 Транспортні засоби 51300 А Б 4 22 Знос малоцінних необоротних активів 7600 23 Дебіторська заборгованість 11400 24 Прибуток звітного року 19000 25 Тара і тарні матеріали 95000 26 Заборгованість покупців за реалізовану продукцію 88090 27 Нерозподілений прибуток минулого року 47500 28 Заборгованість підприємства перед різними кредиторами 13300   А Б 4 29 Заборгованість перед працівниками з оплати праці 38000 30 Запасні частини 71250 31 Заборгованість перед органами страхування 14250 32 Будівельні матеріали 61750 33 Куповані напівфабрикати 85500 34 Знос нематеріальних активів 2850 35 Короткострокові векселі видані 9500 А Б 4 36 Господарський інвентар 32020 37 Готівка в касі 950 38 Основні матеріали на складі 209000 39 Малоцінні необоротні матеріальні активи 13590 Усього 3097000 Інформація для відкриття субрахунків Субрахунки до рахунку 20 «Виробничі запаси» № п/п Назва рахунків та субрахунків Сума (грн.) А Б В Номер варіанта 4 1 201 Сировина і матеріали 209000 2 202 Куповані напівфабрикати 85500 3 203 Паливо 75170 4 204 Тара і тарні матеріали 95000 5 205 Будівельні матеріали 61750 6 207 Запасні частини 71250 Разом 597670 Аналітичні дані до субрахунку 205 «Будівельні матеріали» № п/п Назва рахунків та субрахунків Сума (грн.) А Б В Номер варіанта 4 1 Дошки дубові 35630 2 Кутник металевий 45х45х5 20080 3 Цемент М-400 5510 4 Цвяхи 100х4 530 5 Разом 61750 Довідково: Ціни на будівельні матеріали (грн..): Дошки дубові м3 250 Кутник металевий 45х45х5 кг 1,45 Цемент М-400 т 145 Цвяхи 100х4 кг 1,60 Кількість матеріалів повинні визначити самостійно. Журнал реєстрації господарських операцій № з/п Зміст господарських операцій Кореспондуючі рахунки Сума, грн. Дебет Кредит 1 Отримано від постачальників основні матеріали за обліковими цінами: - вартість матеріалів (без ПДВ) ПДВ 47500*20/100 = 9500 47500 9500 2 Нараховано транспортній організацій за транспортування матеріалів (без ПДВ) ПДВ 6650*20/100 = 1330 6650 1330 3 Надійшли кошти на поточний рахунок в погашення дебіторської заборгованості 5700 4 Нараховано заробітну плату персоналу: - основного виробництва 31820 - загально виробничому 3040 - адміністративному 1430 5 Здійснено нарахування на соціальні заходи: основного виробництва 12100 - загально виробничому 1150 - адміністративному 540 6 Створено резерв на оплату відпусток від заробітної плати: - основного виробництва 1590 - загально виробничому 150 - адміністративному 70 7 Утримано податок з фізичних осіб із заробітної плати працюючих 5790 8 Утримано із заробітної плати внески на обов’язкове соціальне страхування (на сьогодні утримання ЄСВ не здійснюються, утримуємо військовий збір) 7980 9 Отримано готівку з поточного рахунку в касу 39640 10 Виплачено заробітну плату з каси підприємства 37610 11 Видано головному інженеру на відрядження грошові кошти з каси 250 12 Внесено з каси і зараховано на розрахунковий рахунок готівку (не отриману своєчасно зарплату) 1790 13 Відпущено за планово-обліковими цінами основні матеріали: - на виробництво 82650 - загально виробничі потреби 1140 - адміністративні потреби 760 14 Списано транспортно-заготівельні витрати на основні матеріали, відпущені на потреби: - основного виробництва - загально виробничі - адміністративні ТЗВ на початок 0 ТЗВ за період -6650 грн. Всього ТЗВ: 6650 грн. Запаси сировини і матеріалів на складі на початок 597670 грн. Надійшло сировини і матеріалів за період – 47500 грн. Всього сировини і матеріалів: 645170 грн. % ТЗВ: 6650 / 645170*100 = 1,0307 82650*1,0307/100 = 851,87 1140*1,0307/100 = 11,75 760*1,0307/100 = 7,83 851,87 11,75 7,83 15 Нараховано амортизацію основних засобів і віднесено на витрати: - основного виробництва 13300 - загально виробничі потреби 760 - адміністративні потреби 240 16 Списано будівельні матеріали, використані на потреби основного виробництва: -дошки дубові 20400 -кутник металевий 2720 -цемент М-400 2800 -цвяхи 100х4 210 17 Розподілено загально виробничі витрати і віднесено на об’єкти основного виробництва (оскільки відсутня інформація щодо нормальної і фактичної потужності, то всю суму загально виробничих витрат відносимо на незавершене виробництво) 3040+1150+150+1140+11,75+760 = 6251,75 6251,75 18 Оприбутковано продукцію основного виробництва (суму визначити самостійно з урахуванням обсягу незавершеного виробництва) 37180 + 31820+ 12100+ 1590+ 82650+ 851,87+ 13300+ 20400 + 2720+ 2800+ 210+ 6251,75 -42060 = 169813,62 169813,62 19 Відпущено покупцям готову продукцію 123500 20 Належить від покупців вирачка за продану продукцію: -вартість продукції в цінах реалізації 171000 -ПДВ 171000/6 = 28500 28500 21 Надійшли кошти на поточний рахунок від покупців 171000 22 Погашено заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток 14630 23 Отримано від постачальника комп’ютер: - вартість комп’ютера 4750 - ПДВ 4750*20/100 = 950 950 24 Оприбутковано комп’тер до складу основних засобів 4750 25 Погашено короткостроковий кредит банку 19000 26 Нараховано податок на прибуток за даними податкового обліку 70980 27 З поточного рахунку сплачено заборгованість: зі страхування 13000 перед постачальниками та підрядчиками 114710 28 Сплачено за періодичні видання на майбутній рік 1900 29 Списати на фінансові результати: - собівартість реалізованої продукції 123500 123500 - дохід від реалізації продукції 171000-28500 = 142500 142500 - адміністративні витрати 1430+540+70+760+7,83+240 = 3047,83 3047,83 - податок на прибуток 70980 70980 30 Визначити і списати фінансовий результат 142500-123500-3047,83-70980 = -55027,83 55027,83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Необхідно: 1. Дати відповіді на питання. Номер питання визначається за списком. Наприклад Атаманюк А.О. № 1 – питання 1 та 31. 2. Варіант задачі обирається за списком Атаманюк А.О. №1 – варіант задачі № 1. 3. На підставі даних оборотного балансу відкрити рахунки синтетичного обліку. 4. Скласти журнал реєстрації господарських операцій 5. Скласти кореспонденцію рахунків. 6. Здійснити рознесення операцій по кореспондуючим рахункам синтетичного та аналітичного обліку. 7. Закрити рахунки синтетичного та аналітичного обліку. 8. Підрахувати обороти і сальдо на рахунках. 9. Скласти оборотно-сальдову відомість по синтетичних рахунках. 10. Скласти Баланс підприємства. Матеріал для виконання завдання 1. Суб’єкт підприємницької діяльності акціонерне товариство закритого типу «Промінь», займається виробництвом залізобетонних конструкцій. 2. В таблиці 1 подані залишки господарських засобів та джерел утворення. 3. В таблиці 2 наведені господарські операції підприємства за звітний період. Залишки господарських засобів та джерел утворення підприємства станом на 01.10.2006р. № п/п Назва засобів та джерел Сума (грн.) А Б В Номер варіанта 4 1 Будівлі 176700 2 Робочі машини та обладнання 61750 3 Знос основних засобів 142500 4 Передавальні пристрої 91200 5 Заборгованість перед постачальниками 104500 6 Пальне та мастильні матеріали 75170 7 Нематеріальні активи (первісна вартість) 17100 А Б 4 8 Незавершене виробництво 37180 9 Статутний капітал 617500 10 Споруди 38000 11 Земельні ділянки 25650 12 Кошти на поточному рахунку 133000 13 МШП 20900 14 Резервний капітал 100700 А Б 4 15 Довгострокові кредити 256500 16 Резерв наступних витрат та платежів 39900 17 Інструменти та прилади 14250 18 Короткострокові кредити 43700 19 Заборгованість перед бюджетом по податках 91200 20 Готова продукція на складі 137750 21 Транспортні засоби 51300 А Б 4 22 Знос малоцінних необоротних активів 7600 23 Дебіторська заборгованість 11400 24 Прибуток звітного року 19000 25 Тара і тарні матеріали 95000 26 Заборгованість покупців за реалізовану продукцію 88090 27 Нерозподілений прибуток минулого року 47500 28 Заборгованість підприємства перед різними кредиторами 13300   А Б 4 29 Заборгованість перед працівниками з оплати праці 38000 30 Запасні частини 71250 31 Заборгованість перед органами страхування 14250 32 Будівельні матеріали 61750 33 Куповані напівфабрикати 85500 34 Знос нематеріальних активів 2850 35 Короткострокові векселі видані 9500 А Б 4 36 Господарський інвентар 32020 37 Готівка в касі 950 38 Основні матеріали на складі 209000 39 Малоцінні необоротні матеріальні активи 13590 Усього 3097000 Інформація для відкриття субрахунків Субрахунки до рахунку 20 «Виробничі запаси» № п/п Назва рахунків та субрахунків Сума (грн.) А Б В Номер варіанта 4 1 201 Сировина і матеріали 209000 2 202 Куповані напівфабрикати 85500 3 203 Паливо 75170 4 204 Тара і тарні матеріали 95000 5 205 Будівельні матеріали 61750 6 207 Запасні частини 71250 Разом 597670 Аналітичні дані до субрахунку 205 «Будівельні матеріали» № п/п Назва рахунків та субрахунків Сума (грн.) А Б В Номер варіанта 4 1 Дошки дубові 35630 2 Кутник металевий 45х45х5 20080 3 Цемент М-400 5510 4 Цвяхи 100х4 530 5 Разом 61750 Довідково: Ціни на будівельні матеріали (грн..): Дошки дубові м3 250 Кутник металевий 45х45х5 кг 1,45 Цемент М-400 т 145 Цвяхи 100х4 кг 1,60 Кількість матеріалів повинні визначити самостійно. Журнал реєстрації господарських операцій № з/п Зміст господарських операцій Кореспондуючі рахунки Сума, грн. Дебет Кредит 1 Отримано від постачальників основні матеріали за обліковими цінами: - вартість матеріалів (без ПДВ) ПДВ 47500*20/100 = 9500 47500 9500 2 Нараховано транспортній організацій за транспортування матеріалів (без ПДВ) ПДВ 6650*20/100 = 1330 6650 1330 3 Надійшли кошти на поточний рахунок в погашення дебіторської заборгованості 5700 4 Нараховано заробітну плату персоналу: - основного виробництва 31820 - загально виробничому 3040 - адміністративному 1430 5 Здійснено нарахування на соціальні заходи: основного виробництва 12100 - загально виробничому 1150 - адміністративному 540 6 Створено резерв на оплату відпусток від заробітної плати: - основного виробництва 1590 - загально виробничому 150 - адміністративному 70 7 Утримано податок з фізичних осіб із заробітної плати працюючих 5790 8 Утримано із заробітної плати внески на обов’язкове соціальне страхування (на сьогодні утримання ЄСВ не здійснюються, утримуємо військовий збір) 7980 9 Отримано готівку з поточного рахунку в касу 39640 10 Виплачено заробітну плату з каси підприємства 37610 11 Видано головному інженеру на відрядження грошові кошти з каси 250 12 Внесено з каси і зараховано на розрахунковий рахунок готівку (не отриману своєчасно зарплату) 1790 13 Відпущено за планово-обліковими цінами основні матеріали: - на виробництво 82650 - загально виробничі потреби 1140 - адміністративні потреби 760 14 Списано транспортно-заготівельні витрати на основні матеріали, відпущені на потреби: - основного виробництва - загально виробничі - адміністративні ТЗВ на початок 0 ТЗВ за період -6650 грн. Всього ТЗВ: 6650 грн. Запаси сировини і матеріалів на складі на початок 597670 грн. Надійшло сировини і матеріалів за період – 47500 грн. Всього сировини і матеріалів: 645170 грн. % ТЗВ: 6650 / 645170*100 = 1,0307 82650*1,0307/100 = 851,87 1140*1,0307/100 = 11,75 760*1,0307/100 = 7,83 851,87 11,75 7,83 15 Нараховано амортизацію основних засобів і віднесено на витрати: - основного виробництва 13300 - загально виробничі потреби 760 - адміністративні потреби 240 16 Списано будівельні матеріали, використані на потреби основного виробництва: -дошки дубові 20400 -кутник металевий 2720 -цемент М-400 2800 -цвяхи 100х4 210 17 Розподілено загально виробничі витрати і віднесено на об’єкти основного виробництва (оскільки відсутня інформація щодо нормальної і фактичної потужності, то всю суму загально виробничих витрат відносимо на незавершене виробництво) 3040+1150+150+1140+11,75+760 = 6251,75 6251,75 18 Оприбутковано продукцію основного виробництва (суму визначити самостійно з урахуванням обсягу незавершеного виробництва) 37180 + 31820+ 12100+ 1590+ 82650+ 851,87+ 13300+ 20400 + 2720+ 2800+ 210+ 6251,75 -42060 = 169813,62 169813,62 19 Відпущено покупцям готову продукцію 123500 20 Належить від покупців вирачка за продану продукцію: -вартість продукції в цінах реалізації 171000 -ПДВ 171000/6 = 28500 28500 21 Надійшли кошти на поточний рахунок від покупців 171000 22 Погашено заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток 14630 23 Отримано від постачальника комп’ютер: - вартість комп’ютера 4750 - ПДВ 4750*20/100 = 950 950 24 Оприбутковано комп’тер до складу основних засобів 4750 25 Погашено короткостроковий кредит банку 19000 26 Нараховано податок на прибуток за даними податкового обліку 70980 27 З поточного рахунку сплачено заборгованість: зі страхування 13000 перед постачальниками та підрядчиками 114710 28 Сплачено за періодичні видання на майбутній рік 1900 29 Списати на фінансові результати: - собівартість реалізованої продукції 123500 123500 - дохід від реалізації продукції 171000-28500 = 142500 142500 - адміністративні витрати 1430+540+70+760+7,83+240 = 3047,83 3047,83 - податок на прибуток 70980 70980 30 Визначити і списати фінансовий результат 142500-123500-3047,83-70980 = -55027,83 55027,83