Зміст
Завдання:
1. Ознайомитись з вихідними даними та вимогами до вирішення задачі.
2. Скласти початковий баланс.
3. По кожній господарській операції визначити кореспонденцію рахунків (оформити у вигляді Журналу обліку господарських операції (додаток В)).
4. До кожної господарської операції визначити перелік первинних документів, якими ця операція буде оформлена.
5. Скласти повну оборотну шахову відомість (приклад наведено у додатку Д) та на її підставі – скласти баланс (приклад наведено у додатку Е), звіт про фінансові результати (приклад наведено у додатку Ж), та податкові декларації з податку на прибуток підприємства та з податку на додану вартість.
Варіант практичної частини здобувача вищої освіти представляє собою вихідні дані, наведені у таблиці 2.1. Всі дані, крім вступного балансу, повинні бути збільшені на дві останні цифри номеру студентського квитка (залікової книжки). Здобувач вищої освіти з непарною останньою цифрою студентського квитка обирає перший варіант, а з парною – другий.
Таблиця 2.1 – Вихідні дані роботи, грн
Господарські операції Варіант
1
1.Залишки на рахунках на початок місяця
1.Наявніcть основних засобів,
з них: будівлі і споруди 550000
машини і обладнання 20000
транспортні засоби 400000
конторське обладнання та інвентар 12000
2. Знос основних засобів:
будівель і споруд 498000
машин і обладнання 10000
транспортних засобів 100000
конторського обладнання та інвентарю 6000
3. Матеріали 37000
4. Малоцінні необоротні активи 3500
5. Товари 10000
6. Поточний депозит 20000
7. Зобов’язання підприємства по фінансовій оренді 2500
8. Заборгованість бюджету з податку на прибуток 10180
9. Заборгованість бюджету з ПДВ 580
10.Заборгованість працівникам з оплати праці 870
11.Заборгованість з Єдиного соціального внеску 950
12. Зареєстрований капітал 1597400
13. Резервний капітал 31200
16. Нерозподілений прибуток 17000
17. Довгостроковий депозит у банку 3000
18. Заборгованість постачальникам 84500
21. Резерв для забезпечення відпусток 272500
22. Довгострокові фінансові інвестиції 210
23. Кошти у касі 3970
24. Відстрочений податковий актив 4000
25. Кошти на поточному рахунку 1500000
26. Капітальні витрати на придбання малоцінних необоротних активів 10000
27. Поточна дебіторська заборгованість 60000
28. Знос інших необоротних матеріальних активів 2000
Продовження таблиці 2.1
Операції
1.Виписано зі складу матеріали для виробництва
Товар А 15000
Товар Б 20000
2.Виписано зі складу малоцінні необоротні активи для виробництва Товару А 400
Товар Б 600
3.Списано малоцінні необоротні активи: **
Товар А 700
Товар Б 800
4.Від списання малоцінних необоротних активів надійшли на склад матеріали: 100
5..Відпущено під вексель товар (собівартість 500 грн.) на суму, вкл. ПДВ 1500
6.Закуплено матеріали для виробництва продукції Сидоровим за готівку і здано на склад на суму 60
з неї ПДВ 10
Видано Сидорову з каси під звіт ?
7.Виявлено нестачу малоцінних необоротних активів на суму (раніше списано знос 50%) і занесено за рахунок винного Іванова І.І 500
Винним внесена сума в касу
8.Заплачено за поточний ремонт основних засобів відділу збуту 800
в тому числі ПДВ
9.Заплачено по рахунку Автокомбінату за послуги автотранспорту, включаючи ПДВ (виділити) Товар А 600
Товар Б 800
10.Нараховано та виплачено зарплату по підрозділам
Товар А 5 людин 20000
Товар Б 3 людини 25000
Адмінперсонал 2 людини 12000
Відділ збуту 3 людини 14000
11.Одержано готівку в банку 1000
12.Закуплено та введено в експлуатацію 31 грудня обладнання на суму 36000
з неї ПДВ 6000
13.Закуплено та введено в експлуатацію 31 грудня програму для ПЕОМ, вкл. ПДВ 7200
14.Закуплено облігації державної позики 10000
15.Покладено 31 січня на депозитний рахунок в банк на 1 рік під 15 % річних 5000
16.Нараховано відсотки за депозитом
17.Перерахована заборгованість на початок періоду по податку на прибуток
18.Перерахована заборгованість на початок періоду по ПДВ
19.Перераховано заборгованість постачальникам на початок періоду
20.Нараховано амортизацію основних засобів на
Товар А 1500
Товар Б 15000
АдмінОЗ 12000
ОЗ Відділу збуту 14000
Для цілей оподаткування сума амортизації є меншою на 8000 грн ніж бухгалтерська
21.Відряджено директора в м. Київ строком на 10 днів (документи на готель та проїзд представлено) 1200
22.Списано будівлю, первісна вартість 500000
Знос списаної будівлі 490000
Для цілей оподаткування знос становить 475000
23.Реалізовано транспортний засіб за суму з ПДВ 7200
Первісна вартість реалізованого транспортного засобу 60000
Знос реалізованого транспортного засобу 55000
Для цілей оподаткування знос становить 45000
24. Куплено державні облігації із строком погашення 6 місяців (номінальна вартість 5000 грн.) 55000
25. Здана продукція на склад в сумі витрат Товар А
Товар Б
26.Заплачено за поточний ремонт комп’ютера, який використовується у бухгалтерії, ремонт здійснено неплатником ПДВ, оплата – після виконання ремонту 400
27.Відвантажено ГП в обсязі виробництва по попередній оплаті Товар А 700000
Товар Б 250000
28. У першому кварталі нараховано резерв сумнівних боргів 35000
29. За рік списано безнадійної дебіторської заборгованості 25000
30. В кінці року резерв сумнівних боргів було зменшено до 5000 грн 5000
31. Протягом року було створено забезпечення на оплату відпусток 150000
32. Використано у звітному році забезпечення на оплату відпусток 120000
33. Створено забезпечення на виконання гарантійних зобов’язань 160000
34. Протягом року проведено гарантійних ремонтів за рахунок забезпечення 80000
35.На кінець року гарантійне забезпечення було зменшено на 50000 грн 50000
36. Нараховано доходів від участі в капіталі інших платників податку на прибуток підприємств 25000
37. Підприємство замовило рекламні послуги у нерезидента (публікації статті у закордонному виданні) на суму 1000 доларів за курсом 26,90
38. Визначення фінансового результату
**В розрахунках взяти наступний порядок списання зносу малоцінних необоротних активів: при передачі в експлуатацію 50 % та при списанні — 50%.