0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:447010)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2021
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
2. Задача Відобразити в бухгалтерському обліку операції з придбання та введення в експлуатацію комп'ютера. Початкові дані: 1. Зроблено передоплату постачальнику в сумі 4800,00 грн. (в т.ч. ПДВ). 2. Сплачено за послуги по доставці (за фактом доставки) з каси (в т.ч. ПДВ) – 240,00 грн. 3. Зроблено зборку з подальшою оплатою в сумі 126,00 грн. (в т.ч. ПДВ). 4. Оплачені послуги посередника (за фактом виконання послуг), в т.ч. ПДВ – 54,00 грн. 3. Задача. Визначити первинну вартість палива і відобразити на рахунках бухгалтерського обліку операції з його придбання та використання(методом середньозваженої собівартості), якщо: 1. Оплата за рахунком постачальника становила 6000 грн. (в т. ч. ПДВ) за 450 літрів. 2. Заробітна плата водієві за перевезення нарахована в сумі 392,00 грн., експедитору за супровід вантажу 278,00 грн. 3. Зроблено нарахування від сум нарахованої зарплати до фондів на соціальне страхування у встановленому розмірі (визначити). 4. Виплата посередницькій фірмі зроблена в сумі 660,00 грн. (в т. ч. ПДВ). 5. На поточні потреби апарату управління витрачено протягом звітного місяця 120 літрів. На початок місяці на складі зберігалося 100 л палива по 9,8 грн за літр, сума ТЗВ складає 540 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Задача Відобразити в бухгалтерському обліку операції з придбання та введення в експлуатацію комп'ютера. Початкові дані: 1. Зроблено передоплату постачальнику в сумі 4800,00 грн. (в т.ч. ПДВ). 2. Сплачено за послуги по доставці (за фактом доставки) з каси (в т.ч. ПДВ) – 240,00 грн. 3. Зроблено зборку з подальшою оплатою в сумі 126,00 грн. (в т.ч. ПДВ). 4. Оплачені послуги посередника (за фактом виконання послуг), в т.ч. ПДВ – 54,00 грн. 3. Задача. Визначити первинну вартість палива і відобразити на рахунках бухгалтерського обліку операції з його придбання та використання(методом середньозваженої собівартості), якщо: 1. Оплата за рахунком постачальника становила 6000 грн. (в т. ч. ПДВ) за 450 літрів. 2. Заробітна плата водієві за перевезення нарахована в сумі 392,00 грн., експедитору за супровід вантажу 278,00 грн. 3. Зроблено нарахування від сум нарахованої зарплати до фондів на соціальне страхування у встановленому розмірі (визначити). 4. Виплата посередницькій фірмі зроблена в сумі 660,00 грн. (в т. ч. ПДВ). 5. На поточні потреби апарату управління витрачено протягом звітного місяця 120 літрів. На початок місяці на складі зберігалося 100 л палива по 9,8 грн за літр, сума ТЗВ складає 540 грн.