0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:447291)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2021
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Для наведеного прикладу заповнити журнал господарських операцій та всі необхідні форми бухгалтерського обліку (форми додаються): Вид діяльності підприємства – виробництво пакувальних матеріалів Протягом звітного періоду: 1. отримано матеріалів від постачальників на суму 70,0 тис.грн. 2. вироблено готової продукції на суму 360,0 тис.грн. 3. реалізовано продукції на суму 520,0 тис.грн. (в т.ч. отримано оплати 350,0 тис.грн.) Витрати склали такі елементи: 1. матеріали 48,0 тис.грн. 2. заробітна плата 75,0 тис.грн. 3. страхові збори 34,0 тис.грн. 4. реклама 17,0 тис.грн. 5. витрати на відрядження 26,0 тис.грн. 6. зношення ОЗ 160,0 тис.грн. Разом витрат: 360,0 тис.грн. Разом з тим, виконано такі розрахунки за зобов’язаннями: 1. сплачено постачальникам 160,0 тис.грн. 2. перераховано до бюджету 25,0 тис.грн. 3. сплачено страхових зборів 27,0 тис.грн. 4. виплачено заробітної плати 58,0 тис.грн. 5. сплачено за рекламні послуги 17,0 тис.грн. 6. видано під звіт 26,0 тис.грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Для наведеного прикладу заповнити журнал господарських операцій та всі необхідні форми бухгалтерського обліку (форми додаються): Вид діяльності підприємства – виробництво пакувальних матеріалів Протягом звітного періоду: 1. отримано матеріалів від постачальників на суму 70,0 тис.грн. 2. вироблено готової продукції на суму 360,0 тис.грн. 3. реалізовано продукції на суму 520,0 тис.грн. (в т.ч. отримано оплати 350,0 тис.грн.) Витрати склали такі елементи: 1. матеріали 48,0 тис.грн. 2. заробітна плата 75,0 тис.грн. 3. страхові збори 34,0 тис.грн. 4. реклама 17,0 тис.грн. 5. витрати на відрядження 26,0 тис.грн. 6. зношення ОЗ 160,0 тис.грн. Разом витрат: 360,0 тис.грн. Разом з тим, виконано такі розрахунки за зобов’язаннями: 1. сплачено постачальникам 160,0 тис.грн. 2. перераховано до бюджету 25,0 тис.грн. 3. сплачено страхових зборів 27,0 тис.грн. 4. виплачено заробітної плати 58,0 тис.грн. 5. сплачено за рекламні послуги 17,0 тис.грн. 6. видано під звіт 26,0 тис.грн.