Зміст
1. Скласти сальдовий баланс на 1 січня.
2. Скласти журнал хронологічної реєстрації господарських операцій та оборотно-сальдову відомість на кінець звітного періоду (обов’язково відкрити літачки за синтетичними рахунками бухгалтерського обліку, обчислити обороти та визначити залишок на кінець звітного періоду).
3. Визначити фінансовий результат діяльності підприємства.
4. За необхідності відкрити синтетичні чи аналітичні рахунки бухгалтерського обліку, здійснити додаткові кореспонденції рахунків.
5. Відомо, що підприємство виготовляє три види виробів з умовними назвами: А, Б, В. Базу розподілу загальновиробничих витрат слід обрати самостійно.
6. Підприємство не є платником податку на додану вартість.
Вихідні дані:
Таблиця 1
Сальдо по рахунках бухгалтерського обліку на 1 січня поточного року (грн.)
Назва рахунків Сума, грн
Основні засоби (в т.ч.):
Адміністративного призначення
Загальновиробничого призначення
Збутового призначення 1100000
200 000
900 000
500 000
Зареєстрований капітал 1129000
Неоплачений капітал 100 000
Готова продукція 20 000
Сировина й матеріали 200 000
Знос основних засобів:
Адміністративного призначення
Загальновиробничого призначення
Збутового призначення 230000
40 000
90 000
100 000
Малоцінні та швидкозношувані предмети 21405
Довгострокові позики 300 000
Розрахунки з постачальниками та підрядниками 48 000
Каса в національній валюті 39300
Розрахунки з підзвітними особами 800
Нерозподілені прибутки (непокриті збитки) (сальдо кредитове) 31800
Розрахунки за страхуванням 9300
Доходи майбутніх періодів 15000
Рахунки в банках 300 905
Паливо 24 300
Короткострокові позики 13610
Розрахунки за виплатами працівникам 30000
Господарські операції за звітний період:
1) Передано на виробництво продукції А, Б, В сировину на суму: 10 000* грн, 15 000* грн , 16 000* грн відповідно;
2) Перераховано до бюджету наявну заборгованість по єдиному соціальному внеску;
3) Повністю погашено заборгованість по неоплаченому капіталу у вигляді перерахунку коштів на розрахунковий рахунок підприємства у банку;
4) Оприбутковано від постачальника паливо на суму 50 000 грн;
5) Передано на виробництво продукції А, Б, В паливо на суму: 900 грн, 500 грн , 300 грн відповідно;
6) Нараховано амортизацію на всі види основних засобів (сума умовна: 5 000 грн, 6000 грн, 7000 грн – на кожен із видів основних засобів відповідно (див. табл. 1 щодо призначення основних засобів в господарській діяльності));
7) Видано з каси начальнику відділу збуту Васько О.П. грошові кошти на відрядження 1500 грн (якщо в касі коштів не вистачає, то видати з розрахункового рахунку в банку);
8) Васько О.П. приїхавши з відрядження здав авансовий звіт з підтверджуючими документами на всю суму авансу;
9) Нарахована заробітна плата директору 11 500 грн, бухгалтеру 9000 грн; начальнику відділу збуту – 9200 грн; начальнику цеху, де виробляються виріб А, Б та В - 10 000 грн; робітнику Петренку Л.О. 6 500 грн та робітнику Каменю З.В 7000 грн та здійснено обов’язкові нарахування на фонд оплати праці та утримання із заробітної плати кожного робітника;
10) Списано МШП на загальновиробничі потреби на суму 6 000 грн;
11) Виплачено на основі видаткового касового ордера заробітну плату бухгалтеру ? грн. (суму визначити);
12) Списуються загальновиробничі витрати у повному обсязі на собівартість виготовленої продукції А, Б, В ? грн. (суму визначити);
13) Випущено з виробництва і оприбутковано на склад всі види готової продукції за фактичною собівартістю ? грн. (суму визначити);
14) Оплачено рахунок постачальнику за попередню заборгованість на суму 2 000 грн;
15) Відображена реалізація готової продукції за відпускними цінами на суму 250 000 грн;
16) Списано доходи та витрати на фінансові результати та визначено фінансовий результат діяльності.
Всі господарські операції потрібно записати в Журнал хронологічної реєстрації та на основі нього скласти Оборотну відомість нижченаведеної форми.
* зміна варіанта згідно списку - до суми необхідно додати 10 грн, якщо ви виконуєте 2-й варіант; 15 грн – якщо 3-й варіант; 20 грн – якщо 4-й варіант і т.д.