СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:598452)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 16
Рік виконання: 2021
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. Визначення та порядок призначення елементів фінансової звітності 2. Облік касових операції і грошових документів Задача Необхідно: 1.Скласти кореспонденцію рахунків 2.Відкрити рахунки синтетичного обліку 3.Зробити розноску по рахункам 4.Підрахувати обороти та кінцеве сальдо по кожному рахунку 5. Скласти обороту відомість На підприємстві є залишки по наступним рахункам: 10 - 1000 грн. 311 – 6000 грн. 631 – 800 грн. 13 – 200 грн. 40 – 5500 грн. 641 – 500 грн. Підприємство придбало спеціальні інструменти: три комплекти по 440 грн. на суму 1320 грн., у т.ч. ПДВ – 220 грн., із яких 2 комплект на суму 733 грн. передано в експлуатацію. Підприємство придбало стільці 30 штук по 120 грн. на суму 3600 грн., в т.ч. ПДВ – 600 грн. Підприємство придбало печатку – 1 штуку по ціні 195 грн., у тому числі ПДВ – 32,5 грн. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Визначення та порядок призначення елементів фінансової звітності 2. Облік касових операції і грошових документів Задача Необхідно: 1.Скласти кореспонденцію рахунків 2.Відкрити рахунки синтетичного обліку 3.Зробити розноску по рахункам 4.Підрахувати обороти та кінцеве сальдо по кожному рахунку 5. Скласти обороту відомість На підприємстві є залишки по наступним рахункам: 10 - 1000 грн. 311 – 6000 грн. 631 – 800 грн. 13 – 200 грн. 40 – 5500 грн. 641 – 500 грн. Підприємство придбало спеціальні інструменти: три комплекти по 440 грн. на суму 1320 грн., у т.ч. ПДВ – 220 грн., із яких 2 комплект на суму 733 грн. передано в експлуатацію. Підприємство придбало стільці 30 штук по 120 грн. на суму 3600 грн., в т.ч. ПДВ – 600 грн. Підприємство придбало печатку – 1 штуку по ціні 195 грн., у тому числі ПДВ – 32,5 грн. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ