0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:598895)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 10
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1. Підприємство придбало на умовах попередньої оплати об’єкти основних засобів за ціною 85 000 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Витрати з доставки склали 420 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Необхідно:скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів;здійснити всі необхідні розрахунки Задача Підприємство придбало малоцінні та швидкозношувані предмети (далі МШП) на суму 420 грн., у тому числі ПДВ, на умовах після оплати, які в поточному місяці було передано зі складу на виробництво продукції. Необхідно:- скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Нарахувати суму відпускних працівнику основного виробництва, який згідно наказу перебуває у відпустці з 01 по 28 липня включно. Заробітна плата за попередні 12 місяців складала 36 200,00 грн. Крім того, працівник протягом року перебував 4 дні у відпустці за власний рахунок.Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Промислове підприємство реалізувало покупцю готову продукцію собівартістю 7 500 грн; вартість продажу – 9 000 грн., в т.ч. ПДВ. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Визначити суму заробітку, який належить до видачі на руки адмінпрацівнику, якщо відомо, що йому нараховано основну заробітну плату у сумі 8 500,00 грн.,відпускні – 8 420,00 грн. Крім того, проведено обов’язкові утримання та нарахування при виплаті заробітної плати. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 23.03. п. р. директор Головач В.В. вирішив придбати електродриль, але придбати не для власного користування, а для потреб підприємства. Для цього він взяв із каси 1 900 грн. Суми було недостатньо, і знадобилось витратити ще власних 200 грн. Підприємство є платником ПДВ, тому у вартості електродрилі виділена сума ПДВ – 350 грн. Звіт про використання коштів, виданих під звіт або на відрядження директор здав своєчасно (23.03.п. р.). Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки Задача Майбутній підприємець Шевченко О.В. прийняв рішення створити приватне підприємство «Нова ідея». В статуті він записав, що статутний капітал складає 100 000 грн., з яких відповідно:- автомобіль – 80 000 грн.,- готівка – 6 000 грн.,- обладнання – 9 000 грн.,- дошки дерев’яні – 1 000 грн. Необхідно: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Нарахувати плату за період тимчасової непрацездатності спеціалісту, якщо згідно лікарняного листа він хворів з 1-го по 10-те березня включно, крім того, 8-ме березня – неділя. Оплата праці за останні півроку, що передує місяць захворювання склала 13 200,00 грн., кількість робочих днів за цей період становила 98, стаж роботи – 9 років. Необхідно: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Визначити фінансовий результат від списання непридатного приміщення складу, якщо його залишкова вартість складала 1 000,00 грн. На ліквідацію приміщення було понесено такі витрати: палива на суму – 200,00 грн., заробітна плата працівникам з нарахуваннями на неї – 4 200,00 грн., послуги власного допоміжного виробництва – 800,00 грн. Крім того, після розбирання було оприбутковано будівельних матеріалів на суму 7 500,00 грн. Задача Станом на 1 квітня 2017 р. перебували матеріальні цінності: а) на складі підприємства на суму 1 500 грн.; б) у незавершеному виробництві 1 000 грн.; в) у готовій продукції 1 100 грн. Протягом місяця закуплено сировини і матеріалів на 12 000 грн. (у т.ч. ПДВ 2 000 грн.).У виробництво відпущено матеріальних цінностей на суму 10 500 грн. Фактичні витрати на виробництво продукції склали (у т.ч. матеріали, оплата праці) 15 000 грн. Підприємство випустило готової продукції за собівартістю на 13 000 грн., а реалізувало на 12 500 грн. (у т.ч. ПДВ 2083 грн.). Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача У відповідності до договору купівлі-продажу від покупця отримано попередню оплату за продукцію в сумі 20 160 грн. (в т.ч. ПДВ - ?). Продукцію відвантажено в повному обсязі. Собівартість реалізованої готової продукції – 13 100 грн. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Підприємство придбало виробниче обладнання за 300 000 грн. (у . ч. ПДВ -?) на умовах після оплати. Крім того витрачено 3 720 грн. (в т. ч. ПДВ - ?) на його доставку і встановлення. (Доставку та встановлення обладнання здійснював постачальник) Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки Задача Підприємством у серпні поточного року продано офісні меблі на умовах подальшої оплати за ціною 6 000 грн., у тому числі ПДВ (20 %) – 1 000 грн. У бухгалтерському обліку меблі обліковуються в складі основних засобів. Первісна вартість меблів становить 3 000 грн., сума нарахованого зносу (на момент продажу) - 468,75 грн. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки Задача ПАТ одержало безоплатно необоротні активи обладнання, справедлива вартість яких складає 2 000 грн. На загальних зборах ПАТ прийнято рішення 15% прибутку за 2016 рік направити на збільшення резервного капіталу, 30 000 грн. до статутного капіталу та сплатити дивіденди у сумі 20 000 грн. Чистий прибуток за 2016 рік склав 100 000 грн. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Підприємство реалізувало матеріали покупцям на суму 120 грн. (у тому числі ПДВ - 20 грн.). Облікова вартість матеріалів становить 90 грн. Реалізація матеріалів відобразиться в обліку підприємств. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Підприємство придбало торговельне обладнання: - первинна вартість обладнання – 40 000 грн.; - ліквідаційна вартість обладнання – 4 000 грн.; - очікуваний строк корисного використання обладнання – 5 років. Необхідно: Визначити місячну суму амортизаційних відрахувань прямолінійним методом скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки Задача На підставі наказу керівника підприємства в касі було проведено інвентаризацію каси в результаті чого складено акт. Комісією, яка проводила інвентаризацію каси встановила нестачу готівки у розмірі 300 грн. Нестача була погашена касиром шляхом утримання суми із заробітної плати касира. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки, відобразити в обліку результати інвентаризації. Задача Необхідно: 1. Визначити первісну вартість придбаної комп’ютерної програми ’’1С Підприємство 8.3’’ 2. Скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Дані для виконання: 1. Вартість програми –5000 грн. ( в т. ч. ПДВ ) 2. Послуги фірми за встановлення програми – 1750 грн. ( в т. ч. ПДВ ) Проведено оплату рахунків. Задача Загальний фонд заробітної плати, усіх видів виплат, на які нараховуються страхові внески, становив 9320 грн. З них : - заробітна плата виробничих працівників - 5320 грн.; - заробітна плата адміністративного персоналу -2650 грн.; - заробітна плата за роботи , пов'язані зі збутом продукції-1350 грн. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача По нижче наведених операціях необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Дані для виконання: 1. Надійшла на розрахунковий рахунок виручка за реалізацію продукції 105000 грн., в т.ч. ПДВ. 2. Списана в кінці місяця с/в реалізації на фінансовий результат на суму – 90000 грн. 3. Списана в кінці місяця сума чистого прибутку - ? 4. Визначити і списати фінансовий результат основної діяльності - ? Задача 1. Підприємство придбало на умовах попередньої оплати об’єкти основних засобів за ціною 85 000 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Витрати з доставки склали 420 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Необхідно:скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів;здійснити всі необхідні розрахунки Задача 1 Підприємство придбало малоцінні та швидкозношувані предмети (далі МШП) на суму 420 грн., у тому числі ПДВ, на умовах після оплати, які в поточному місяці було передано зі складу на виробництво продукції. Необхідно:- скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 Нарахувати суму відпускних працівнику основного виробництва, який згідно наказу перебуває у відпустці з 01 по 28 липня включно. Заробітна плата за попередні 12 місяців складала 36 200,00 грн. Крім того, працівник протягом року перебував 4 дні у відпустці за власний рахунок.Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 Промислове підприємство реалізувало покупцю готову продукцію собівартістю 7 500 грн; вартість продажу – 9 000 грн., в т.ч. ПДВ. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 Визначити суму заробітку, який належить до видачі на руки адмінпрацівнику, якщо відомо, що йому нараховано основну заробітну плату у сумі 2 500,00 грн.,відпускні – 1 420,00 грн. Крім того, проведено обов’язкові утримання та нарахування при виплаті заробітної плати. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 23.03. п. р. директор Головач В.В. вирішив придбати електродриль, але придбати не для власного користування, а для потреб підприємства. Для цього він взяв із каси 1 900 грн. Суми було недостатньо, і знадобилось витратити ще власних 200 грн. Підприємство є платником ПДВ, тому у вартості електродрилі виділена сума ПДВ – 350 грн. Звіт про використання коштів, виданих під звіт або на відрядження директор здав своєчасно (23.03.п. р.). Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки Задача 1 Майбутній підприємець Шевченко О.В. прийняв рішення створити приватне підприємство «Нова ідея». В статуті він записав, що статутний капітал складає 100 000 грн., з яких відповідно:- автомобіль – 80 000 грн.,- готівка – 6 000 грн.,- обладнання – 9 000 грн.,- дошки дерев’яні – 1 000 грн. Необхідно: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахун
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1. Підприємство придбало на умовах попередньої оплати об’єкти основних засобів за ціною 85 000 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Витрати з доставки склали 420 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Необхідно:скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів;здійснити всі необхідні розрахунки Задача Підприємство придбало малоцінні та швидкозношувані предмети (далі МШП) на суму 420 грн., у тому числі ПДВ, на умовах після оплати, які в поточному місяці було передано зі складу на виробництво продукції. Необхідно:- скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Нарахувати суму відпускних працівнику основного виробництва, який згідно наказу перебуває у відпустці з 01 по 28 липня включно. Заробітна плата за попередні 12 місяців складала 36 200,00 грн. Крім того, працівник протягом року перебував 4 дні у відпустці за власний рахунок.Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Промислове підприємство реалізувало покупцю готову продукцію собівартістю 7 500 грн; вартість продажу – 9 000 грн., в т.ч. ПДВ. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Визначити суму заробітку, який належить до видачі на руки адмінпрацівнику, якщо відомо, що йому нараховано основну заробітну плату у сумі 8 500,00 грн.,відпускні – 8 420,00 грн. Крім того, проведено обов’язкові утримання та нарахування при виплаті заробітної плати. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 23.03. п. р. директор Головач В.В. вирішив придбати електродриль, але придбати не для власного користування, а для потреб підприємства. Для цього він взяв із каси 1 900 грн. Суми було недостатньо, і знадобилось витратити ще власних 200 грн. Підприємство є платником ПДВ, тому у вартості електродрилі виділена сума ПДВ – 350 грн. Звіт про використання коштів, виданих під звіт або на відрядження директор здав своєчасно (23.03.п. р.). Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки Задача Майбутній підприємець Шевченко О.В. прийняв рішення створити приватне підприємство «Нова ідея». В статуті він записав, що статутний капітал складає 100 000 грн., з яких відповідно:- автомобіль – 80 000 грн.,- готівка – 6 000 грн.,- обладнання – 9 000 грн.,- дошки дерев’яні – 1 000 грн. Необхідно: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Нарахувати плату за період тимчасової непрацездатності спеціалісту, якщо згідно лікарняного листа він хворів з 1-го по 10-те березня включно, крім того, 8-ме березня – неділя. Оплата праці за останні півроку, що передує місяць захворювання склала 13 200,00 грн., кількість робочих днів за цей період становила 98, стаж роботи – 9 років. Необхідно: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Визначити фінансовий результат від списання непридатного приміщення складу, якщо його залишкова вартість складала 1 000,00 грн. На ліквідацію приміщення було понесено такі витрати: палива на суму – 200,00 грн., заробітна плата працівникам з нарахуваннями на неї – 4 200,00 грн., послуги власного допоміжного виробництва – 800,00 грн. Крім того, після розбирання було оприбутковано будівельних матеріалів на суму 7 500,00 грн. Задача Станом на 1 квітня 2017 р. перебували матеріальні цінності: а) на складі підприємства на суму 1 500 грн.; б) у незавершеному виробництві 1 000 грн.; в) у готовій продукції 1 100 грн. Протягом місяця закуплено сировини і матеріалів на 12 000 грн. (у т.ч. ПДВ 2 000 грн.).У виробництво відпущено матеріальних цінностей на суму 10 500 грн. Фактичні витрати на виробництво продукції склали (у т.ч. матеріали, оплата праці) 15 000 грн. Підприємство випустило готової продукції за собівартістю на 13 000 грн., а реалізувало на 12 500 грн. (у т.ч. ПДВ 2083 грн.). Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача У відповідності до договору купівлі-продажу від покупця отримано попередню оплату за продукцію в сумі 20 160 грн. (в т.ч. ПДВ - ?). Продукцію відвантажено в повному обсязі. Собівартість реалізованої готової продукції – 13 100 грн. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Підприємство придбало виробниче обладнання за 300 000 грн. (у . ч. ПДВ -?) на умовах після оплати. Крім того витрачено 3 720 грн. (в т. ч. ПДВ - ?) на його доставку і встановлення. (Доставку та встановлення обладнання здійснював постачальник) Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки Задача Підприємством у серпні поточного року продано офісні меблі на умовах подальшої оплати за ціною 6 000 грн., у тому числі ПДВ (20 %) – 1 000 грн. У бухгалтерському обліку меблі обліковуються в складі основних засобів. Первісна вартість меблів становить 3 000 грн., сума нарахованого зносу (на момент продажу) - 468,75 грн. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки Задача ПАТ одержало безоплатно необоротні активи обладнання, справедлива вартість яких складає 2 000 грн. На загальних зборах ПАТ прийнято рішення 15% прибутку за 2016 рік направити на збільшення резервного капіталу, 30 000 грн. до статутного капіталу та сплатити дивіденди у сумі 20 000 грн. Чистий прибуток за 2016 рік склав 100 000 грн. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Підприємство реалізувало матеріали покупцям на суму 120 грн. (у тому числі ПДВ - 20 грн.). Облікова вартість матеріалів становить 90 грн. Реалізація матеріалів відобразиться в обліку підприємств. Відобразити господарські операції в бухгалтерському обліку. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача Підприємство придбало торговельне обладнання: - первинна вартість обладнання – 40 000 грн.; - ліквідаційна вартість обладнання – 4 000 грн.; - очікуваний строк корисного використання обладнання – 5 років. Необхідно: Визначити місячну суму амортизаційних відрахувань прямолінійним методом скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки Задача На підставі наказу керівника підприємства в касі було проведено інвентаризацію каси в результаті чого складено акт. Комісією, яка проводила інвентаризацію каси встановила нестачу готівки у розмірі 300 грн. Нестача була погашена касиром шляхом утримання суми із заробітної плати касира. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки, відобразити в обліку результати інвентаризації. Задача Необхідно: 1. Визначити первісну вартість придбаної комп’ютерної програми ’’1С Підприємство 8.3’’ 2. Скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Дані для виконання: 1. Вартість програми –5000 грн. ( в т. ч. ПДВ ) 2. Послуги фірми за встановлення програми – 1750 грн. ( в т. ч. ПДВ ) Проведено оплату рахунків. Задача Загальний фонд заробітної плати, усіх видів виплат, на які нараховуються страхові внески, становив 9320 грн. З них : - заробітна плата виробничих працівників - 5320 грн.; - заробітна плата адміністративного персоналу -2650 грн.; - заробітна плата за роботи , пов'язані зі збутом продукції-1350 грн. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача По нижче наведених операціях необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Дані для виконання: 1. Надійшла на розрахунковий рахунок виручка за реалізацію продукції 105000 грн., в т.ч. ПДВ. 2. Списана в кінці місяця с/в реалізації на фінансовий результат на суму – 90000 грн. 3. Списана в кінці місяця сума чистого прибутку - ? 4. Визначити і списати фінансовий результат основної діяльності - ? Задача 1. Підприємство придбало на умовах попередньої оплати об’єкти основних засобів за ціною 85 000 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Витрати з доставки склали 420 грн. (в у т. ч. ПДВ - ?). Необхідно:скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів;здійснити всі необхідні розрахунки Задача 1 Підприємство придбало малоцінні та швидкозношувані предмети (далі МШП) на суму 420 грн., у тому числі ПДВ, на умовах після оплати, які в поточному місяці було передано зі складу на виробництво продукції. Необхідно:- скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 Нарахувати суму відпускних працівнику основного виробництва, який згідно наказу перебуває у відпустці з 01 по 28 липня включно. Заробітна плата за попередні 12 місяців складала 36 200,00 грн. Крім того, працівник протягом року перебував 4 дні у відпустці за власний рахунок.Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 Промислове підприємство реалізувало покупцю готову продукцію собівартістю 7 500 грн; вартість продажу – 9 000 грн., в т.ч. ПДВ. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 Визначити суму заробітку, який належить до видачі на руки адмінпрацівнику, якщо відомо, що йому нараховано основну заробітну плату у сумі 2 500,00 грн.,відпускні – 1 420,00 грн. Крім того, проведено обов’язкові утримання та нарахування при виплаті заробітної плати. Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки. Задача 1 23.03. п. р. директор Головач В.В. вирішив придбати електродриль, але придбати не для власного користування, а для потреб підприємства. Для цього він взяв із каси 1 900 грн. Суми було недостатньо, і знадобилось витратити ще власних 200 грн. Підприємство є платником ПДВ, тому у вартості електродрилі виділена сума ПДВ – 350 грн. Звіт про використання коштів, виданих під звіт або на відрядження директор здав своєчасно (23.03.п. р.). Необхідно: скласти журнал реєстрації господарських операцій; вказати логічну низку документів; здійснити всі необхідні розрахунки Задача 1 Майбутній підприємець Шевченко О.В. прийняв рішення створити приватне підприємство «Нова ідея». В статуті він записав, що статутний капітал складає 100 000 грн., з яких відповідно:- автомобіль – 80 000 грн.,- готівка – 6 000 грн.,- обладнання – 9 000 грн.,- дошки дерев’яні – 1 000 грн. Необхідно: - скласти журнал реєстрації господарських операцій; - вказати логічну низку документів;- здійснити всі необхідні розрахун