0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:834858)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 2
Рік виконання: 2023
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Варіант 4 Відобразити на рахунках бухгалтерського обліку наведену ситуацію, визначити необхідні суми 2) зробити розподіл транспортно – заготівельних витрат 3) визначити ціну матеріалів з урахуванням транспортно – заготівельних витрат У відповідності до договору купівлі – продажу на умовах попередньої оплати, отримано від постачальника матеріали – 580 шт. за ціною 30 грн. за шт. + ПДВ. Доставку матеріалів на підприємство здійснювало автотранспортне підприємство (АТП) на умовах наступної оплати. У відповідності до документів перевізника вартість транспортних послуг склала 900 грн.+ПДВ. Отримані матеріали відпущено і списано на: - виробництво виробу А – 310 шт. - виробництво виробу Б – 135 шт. - загальновиробничі потреби – 30 шт. - адміністративні потреби – 20 шт. Примітка. Залишок матеріалів на складі на початок місяця склав 1620 грн., транспортно – заготівельні витрати – 300 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Варіант 4 Відобразити на рахунках бухгалтерського обліку наведену ситуацію, визначити необхідні суми 2) зробити розподіл транспортно – заготівельних витрат 3) визначити ціну матеріалів з урахуванням транспортно – заготівельних витрат У відповідності до договору купівлі – продажу на умовах попередньої оплати, отримано від постачальника матеріали – 580 шт. за ціною 30 грн. за шт. + ПДВ. Доставку матеріалів на підприємство здійснювало автотранспортне підприємство (АТП) на умовах наступної оплати. У відповідності до документів перевізника вартість транспортних послуг склала 900 грн.+ПДВ. Отримані матеріали відпущено і списано на: - виробництво виробу А – 310 шт. - виробництво виробу Б – 135 шт. - загальновиробничі потреби – 30 шт. - адміністративні потреби – 20 шт. Примітка. Залишок матеріалів на складі на початок місяця склав 1620 грн., транспортно – заготівельні витрати – 300 грн.