0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:835199)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 23
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
1.Облік розрахункових та кредитних операцій малих підприємств 2.Облік власного капіталу малих підприємств 3. ТЕСТИ 1. Обмеження у видах діяльності платників на спрощеній системі оподаткування діють: а) в обсягах отриманих доходів від окремих видів діяльності; б) за окремими видами діяльності ( за умови отримання відповідних дозвільних документів): в) відповідно до п.291.5 ПКУ: г) немає правильної відповіді 2. Первинним документом, що підтверджує внески часток засновників до статутного капіталу, є: а) засновницький опис майна, виписка банку з тимчасового банківського рахунка, протокол засновницьких зборів про встановлення вартості майнового внеску засновника, акт експертної оцінки майна; б) засновницький опис майна, виписка банку з тимчасового банківського рахунка; в) протокол засновницьких зборів про встановлення вартості майнового внеску засновника, договір застави майна; г) установчий договір та акт експертної оцінки майна, договір купівлі – продажу. 3. У наказі про облікову політику підприємства – платника єдиного податку для правильної організації обліку праці і її оплати повинні наводитися: а) чисельність працівників за категоріями та ставка єдиного податку; б) форма кадрової документації, форми, системи оплати праці; в) нормування і оплата праці; г) перелік і термін надання первинних документів з обліку оплати праці до бухгалтерії підприємства; д) усі відповіді правильні. 4. Практичні завдання ЗАВДАННЯ 1. Формується підприємство з обмеженою відповідальністю. Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Для реєстрації підприємства внесений необхідний розмір грошових коштів на безготівковий рахунок. Частина заборгованості учасників по внескам в статутний капітал внесена за наступною формою: а) товарами - 6000 грн. (з ПДВ) б) основними засобами - 1800 грн. (з ПДВ) Решта заборгованості внесена у вигляді внесків сировиною та матеріалами. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів:за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 2 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. У звітному періоді підприємство придбало будівельні матеріали на суму 54000 грн. (з ПДВ). Витрати по транспортуванню склали 6000 грн. (з ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснювався за передоплатою. У звітному періоді відпущено зі складу до виробництва будматеріали на суму 10000 грн. Відобразити операції в обліку. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 3 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Залишок матеріалів на начало місяця - 10 тон за ціною 200 грн. за тону. У звітному періоді підприємство придбало матеріалів - А в наступній кількості за цінами: 1) 40 тон за ціною 280 грн. (без ПДВ) за одну тону; 2) 30 тон за ціною 220 грн. (без ПДВ) за одну тону; 3) 60 тон за ціною 220 грн. (без ПДВ) за одну тону. Всі розрахунки з постачальником матеріалів здійснювалось по факту оприбуткування, також в цьому звітному періоді відпущено з виробництва 100 тон цього матеріалу (метод оцінки- ЛІФО). Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 4 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Оптове підприємство торгівлі веде облік товарів в покупних цінах. У звітному періоді були придбані товари на суму 24000 грн. (з ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснювався по передоплаті, товари були реалізовані в цьому звітному періоді. Розмір угоди склав 54000 грн.(з ПДВ). Розрахунок з покупцем здійснювався по факту відвантаження товарів. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 5 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. В звітному періоді роздрібним торговим підприємством були придбані товари на суму 70000 грн.(з ПДВ). Торгова націнка на придбані товари склала 7000 грн.(без ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснювався передоплатою. Цього ж звітного періоду товари були повністю реалізований в роздріб. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 6 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Підприємство придбало основні засоби вартістю 60000 грн.(з ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснюється за фактом оприбуткування основних засобів. Витрати на транспортування осн. засобів склали - 500 грн.(без ПДВ). Витрати на монтаж основних засобів-1500 грн.(без ПДВ). Роботи по доставці та налагодженню основних засобів здійснювалися сторонньою організацією. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 7 Підприємство має спрощену систему оподаткування обліку та звітності. У звітному періоді з виробництва оприбуткована на склад готова продукція на суму 9000 грн. В цьому ж періоді продукція була реалізована покупцю. Розмір угоди склав 12000 грн.(з ПДВ). Розрахунок з покупцем здійснювався передоплатою. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.Облік розрахункових та кредитних операцій малих підприємств 2.Облік власного капіталу малих підприємств 3. ТЕСТИ 1. Обмеження у видах діяльності платників на спрощеній системі оподаткування діють: а) в обсягах отриманих доходів від окремих видів діяльності; б) за окремими видами діяльності ( за умови отримання відповідних дозвільних документів): в) відповідно до п.291.5 ПКУ: г) немає правильної відповіді 2. Первинним документом, що підтверджує внески часток засновників до статутного капіталу, є: а) засновницький опис майна, виписка банку з тимчасового банківського рахунка, протокол засновницьких зборів про встановлення вартості майнового внеску засновника, акт експертної оцінки майна; б) засновницький опис майна, виписка банку з тимчасового банківського рахунка; в) протокол засновницьких зборів про встановлення вартості майнового внеску засновника, договір застави майна; г) установчий договір та акт експертної оцінки майна, договір купівлі – продажу. 3. У наказі про облікову політику підприємства – платника єдиного податку для правильної організації обліку праці і її оплати повинні наводитися: а) чисельність працівників за категоріями та ставка єдиного податку; б) форма кадрової документації, форми, системи оплати праці; в) нормування і оплата праці; г) перелік і термін надання первинних документів з обліку оплати праці до бухгалтерії підприємства; д) усі відповіді правильні. 4. Практичні завдання ЗАВДАННЯ 1. Формується підприємство з обмеженою відповідальністю. Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Для реєстрації підприємства внесений необхідний розмір грошових коштів на безготівковий рахунок. Частина заборгованості учасників по внескам в статутний капітал внесена за наступною формою: а) товарами - 6000 грн. (з ПДВ) б) основними засобами - 1800 грн. (з ПДВ) Решта заборгованості внесена у вигляді внесків сировиною та матеріалами. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів:за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 2 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. У звітному періоді підприємство придбало будівельні матеріали на суму 54000 грн. (з ПДВ). Витрати по транспортуванню склали 6000 грн. (з ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснювався за передоплатою. У звітному періоді відпущено зі складу до виробництва будматеріали на суму 10000 грн. Відобразити операції в обліку. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 3 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Залишок матеріалів на начало місяця - 10 тон за ціною 200 грн. за тону. У звітному періоді підприємство придбало матеріалів - А в наступній кількості за цінами: 1) 40 тон за ціною 280 грн. (без ПДВ) за одну тону; 2) 30 тон за ціною 220 грн. (без ПДВ) за одну тону; 3) 60 тон за ціною 220 грн. (без ПДВ) за одну тону. Всі розрахунки з постачальником матеріалів здійснювалось по факту оприбуткування, також в цьому звітному періоді відпущено з виробництва 100 тон цього матеріалу (метод оцінки- ЛІФО). Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 4 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Оптове підприємство торгівлі веде облік товарів в покупних цінах. У звітному періоді були придбані товари на суму 24000 грн. (з ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснювався по передоплаті, товари були реалізовані в цьому звітному періоді. Розмір угоди склав 54000 грн.(з ПДВ). Розрахунок з покупцем здійснювався по факту відвантаження товарів. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 5 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. В звітному періоді роздрібним торговим підприємством були придбані товари на суму 70000 грн.(з ПДВ). Торгова націнка на придбані товари склала 7000 грн.(без ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснювався передоплатою. Цього ж звітного періоду товари були повністю реалізований в роздріб. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 6 Підприємство має спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Підприємство придбало основні засоби вартістю 60000 грн.(з ПДВ). Розрахунок з постачальником здійснюється за фактом оприбуткування основних засобів. Витрати на транспортування осн. засобів склали - 500 грн.(без ПДВ). Витрати на монтаж основних засобів-1500 грн.(без ПДВ). Роботи по доставці та налагодженню основних засобів здійснювалися сторонньою організацією. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% ЗАВДАННЯ 7 Підприємство має спрощену систему оподаткування обліку та звітності. У звітному періоді з виробництва оприбуткована на склад готова продукція на суму 9000 грн. В цьому ж періоді продукція була реалізована покупцю. Розмір угоди склав 12000 грн.(з ПДВ). Розрахунок з покупцем здійснювався передоплатою. Охарактеризувати процедуру обліку для підприємств – платників єдиного податку для двох варіантів: за ставкою 6% та 10% Список використаних джерел