0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Форми і методи навчання військовослужбовців (ID:131051)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Військова справа
Сторінок: 21
Рік виконання: 2016
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ.1 ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 6 1.1. ПОНЯТТЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ………6 1.2. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІЯ 7 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. …11 2.1. ПОНЯТТЯ ПРО ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ………………….11 2.2. КЛАСИФІКАЦІЯ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ВОЇНІВ 14 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 21
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Серед основних умов, які визначають ефективність навчання військовослужбовців, особливе місце займають методи і форми навчання. Саме вони обумовлюють характер взаємовідносин суб'єктів і об’єктів навчального процесу під час здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Аналіз сучасної військової практики професійної підготовки військовослужбовців показує, що ефективність їх навчання і виховання багато в чому залежить від рівня педагогічної майстерності офіцерського складу. Для цього необхідно мати відповідні знання і практику застосування у військово-педагогічному процесі різних організаційних форм та системи навчально-виховної взаємодії командира (начальника) і підлеглих. Військові педагоги повинні володіти як загальними, так і специфічних методів та формами навчання військовослужбовців. Під час їх використання необхідно враховувати психолого-педагогічні закономірності процесу навчання воїнів, характер і зміст бойової та гуманітарної підготовки конкретного предмета, сучасні організаційні, методологічні та методичні вимоги до організації та здійснення військово-дидактичного процесу, конкретні вимоги до підготовки відповідних військових підрозділів і фахівців, наявність дидактичної інфраструктури у військовій частині, рівень підготовленості суб’єктів і об'єктів навчання та інші об’єктивні та суб’єктивні умови. Зрозуміло, ніякий окремо взятий метод не розв’язує всіх проблем, якщо не використовується творчо, у взаємозв'язку з іншими методами, з урахуванням конкретних суб’єктивних та об’єктивних законів та закономірностей організації цього складного і змістовного соціально-педагогічного процесу.