Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дипломної роботи. У цій роботі нами було розроблено елементи брендінгу для весільного сервісу “Love Project”. Проаналізувавши предпроектну ситуацію на ринку весільних послуг, ми виявили, що європейський формат святкування набирає численної популярності на вітчизняному просторі, все більше людей звертаються до спеціальних служб та окремих підрядників, аби залучити їх до створення свого свята. Європейський формат весілля вимагає численної кількості деталей, провідною тенденцією яких є красивий зовнішній вигляд, естетична складова виходить на перший план. Саме тому, дуже важливо створити доречну, максимально приємну з точки зору візуального сприйняття та фунціонального наповнення графічну складову бренду, що викликала би довіру зі сторони кліента на предмет естетичної складової його власного весілля, за умови обрання саме данного сервісу.
Особливої уваги було надано розробці найпоширініших інструментів розповсюдженя контент-маркетингу, а саме сайту та сторінок в соціальних мережах: Facebook та Instagram. Такий підхід є досить новаторським для вітчизняного ринку дизайнерських послуг, адже включає комплексний аналіз інструментів маркетингу галузі в сучасних реаліях, тим самим роблячи дизайн “працюючим”, адже саме цей критаерії найчачтіше є одним з пріорітетніших для кліентів.
Ми також сторвили неповторний фірмовий стиль для зазначенної компанії взявши до уваги стратегії візуального мерчандайзингу відділу роздрібної торгівлі весільного сервісу “Love Project”, що є дуже важливим та сучасним підходом, адже в Україні 97 % покупок здійснюється через підприємства роздрібної торгівлі, що також надає темі актуальності.
В дипломнії роботі враховано комплексний сучасний підхід до створення фірмового стилю та візуальної складової бренду компанії, проаналізовано та впроваджено досвід зарубіжних практик, вперше залучено стартегію бізнес-аналіткики, за допомогою якої було виявленно критерії, що впливають на продажі в весільій галузі, а саме: засоби візуального мерчандайзінгу та контент-маркетингу в інтернет-продажах. Ураховавши всі отриманні данні окрім звичних для широкого загалу компонентів фірмового стилю, було розроблено елементи, що беруть участь в роздрібній торгівлі, а також сучасний сайт та дизайн інтерфейсів профілів компанії в соціальних мережах.
Сучасні маркетингові стратегії є невідємною складовою ринкової економіки сьогодення. Одним з найважливіших компонентів сучасної маркетингової стратегії будь-якої конкурентно спроможньої компанії є розробка та популярізаіця впізнаваюмого бренду, що дасть фірмі можливість привернути до себе увагу споживача. Ми вважаємо, що розробка графічної складової елементів брендінгу та фірмового стилю компанії одна найперспективніших напрямків дизайнерської діяльності майбутнього, адже 21 сторіччя було проголошенно “суспільством споживання”.
Про це свідчать рефлексії численних мислителів: про «суспільство споживання» (Е. Форм, Ж. Бодріяр), про «індивідуалізованого суспільства» (З. Бауман), про «повстання мас» (Х. Отега-і-Гассет), про «падіння публічної людини» (Р. Сеннет). Питання аналізу, тлумачення концепту «суспільство споживання» досліджували численні автори: А. Боровська, О.Є. Висоцька, Н. Доній, Л.П. Заславська, Н.О. Зінченко, Я.В. Зоська, Ш. Костек, В.Ю. Осипова, К. Пляжик, О.Б. Сінькевич, А.С. Соловйова, Н.В. Спиця, В.Н. Фурс, Б. Шор, Т. Яковенко.
Мета дипломної роботи розробити дизайн фірмового стилю та елементів брендінгу весільного сервісу “Love project”.
Завдання дипломної роботи:
1) дослідити поняття «фірмовий стиль» та історію його виникнення;
2) визначити сутність поняття «бренд» та взаємозвязок візуальної складової брендінгу та сучасних маркетингових стратегій;
3) проаналізувати аналоги фірмового стилю, елементів брендінгу всеільних сервісів та предпроектної ситуації на українському та зарубіжному ринку;
4) сформулювати основні ознаки і вимоги візуального-брендінгу та фірмового стилю;
5) розробити концепцю проекту;
6) проаналізувати пошукові ескізи;
7) визначити графічні константи;
8) розробити фірмовий стиль та елементи брендінгу для весільного сервісу “Love project”;
9) охарактеризувати види друку та матеріали;
10) подати економічні розрахунки.
Концепція проекту в основі ідеї фірмового стилю для компанії “Love project” є образ весільних обручок. Для логотипу було обрано форму кола , що на підсвідомому рівні є символом нескінченності й вічності, що актуально для романтичної складової весільного бізнесу. Напис з назвою компанії було творчо оброблено за допомогою використання двох літер “О” за мість однієї, що утворюють зображення двох весільних обручок, вони символізують собою вічне кохання та апелюють до сімейних цінностей, що є змістовним та доречним з огляду на галузь діяльності зазначеної компанії. В роботі ми продемонстрували, як логотип виглядяє на різних складових фірмвого стилю.
В дизайні сайту вжито різноманітні зображення по темі в європейському стилі та графічні елементи у вигляді рамок, що нагадують фото-альбомні та пов'язані с подією, яку хочеться запам'ятати, що є вдалим з точки зору маркетингу дивлячись на галузь діяльності компанії,розроблено зручний у використанні інтерфейс.
Профілі компанії в соціальних мережах створено в фірмовому стилі фірми.
Проаналізувавши числені аналоги вітчизняного та зарубіжного ринків ми дійшли висновку, що найвдалішими з точки зору маркетингу данної галузі є дизайн де вжито ніжну, пастельну колірну гаму, одним з найпопулярніших весільних кольорів кілька останніх років є небесний, ніжно-блакитний колір, який ми обрали за корпоративний стиль. Врахувавши особливості сучасної торгівлі в інтернеті, ми намагалися зробити дизайн бренду лаконічним та загальнозрозумілим, уникнувшви занадто часто вживаних графічних елементів, таких як, зображення корон, голубів, чи беззмістовних визерунків в логотипах інших компанії, що працюють у галузі.
В цій дипломній роботі було розроблено унікальний дизайн фірмового стилю, що складається з : логотипу, визітівки, фірмової фуіболки, фірмового конверту, фірмового бланку, фірмового пакету, сайту (що включай інформаціїну, іллюстративну іа відео складову), дизайну інтерфейсів для профілю компанії в соціальних мережах Instagram та Faceboоk та інших елментів.
Нами було використано невід’ємні складові графічного дизайну, а саме: композицію, колоричтине та загально-стильстичне вирішення, коллажування, підбору шрифтів, тощо.