0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Довідково-інформаційні документи у складі організційно-розпорядчої документації (ID:204498)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 24
Рік виконання: 2016
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Оформлення організаційно-розпорядчої документації 1.1. Протокол 1.2. Акт 1.3. Доповідна записка 1.4. Службова записка 1.5. Довідки 1.6. Пояснювальна записка 1.7. Факс 1.8. Службові листи 1.9. Супровідний лист 1.10. Лист-запрошення 1.11. Інформаційний лист 1.12. Рекламний лист 1.13. Лист-повідомлення 1.14. Лист-підтвердження 1.15. Гарантійний лист 1.16. Ініціативний лист 1.17. Лист-відповідь 1.18. Телеграма Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Документаційне забезпечення управління (діловодство)– це діяльність, яка охоплює питання документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності. Особливості сучасного діловодства полягають у переведені його на державну мову, широкому застосуванні комп’ютерних систем оброблення та друкування документів, необхідності дотримання вимог чинних державних стандартів в цій галузі, впровадження раціональних прийомів роботи. Дотримання стандартів з діловодства у практичній роботі органів управління та документування сприяє встановленню чіткого організаційно-технічного порядку, викоріненню бюрократизму й тяганини. Опанування прийомів раціональної роботи з документами дає змогу скоротити час на їх складання, оброблення і пошук, організувати чіткий контроль за проходженням та виконанням документів. Зрештою, правильно підготовлений і належним чином оформлений документ – це свідчення культури виконавця. Органи управління всіх рівнів, від Кабінету міністрів до підприємств, організацій, створюють численні управлінські документи. Документування управлінської діяльності здійснюють ІТП і службовці, які ведуть збирання та обробку документів, підготовку і оформлення рішень, що приймаються. Носієм інформації у традиційному вигляді є документ, визначений ГОСТом, як “матеріальний об’єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для її передачі у часі і просторі”. Одна з причин неякісного прийняття управлінських рішень – слабка теоретична і практична підготовка багатьох працівників, які недостатньою мірою володіють комплексом уставлених в установах, організаціях та на підприємствах методів, способів і прийомів роботи з документами, а в деяких випадках і незнання вимог ГОСТів, що встановлюють порядок оформлення документів. Висновок Як було вже було сказано, одна з причин неякісного прийняття управлінських рішень – слабка теоретична і практична підготовка працівників, які недостатньою мірою володіють комплексом уставлених в організаціях методів, способів і прийомів роботи з документами, а в деяких випадках і незнання вимог ГОСТів, що встановлюють порядок оформлення документів. Тому в процесі виконання даної роботи мною було розглянуто порядок складання довідково-інформаційних документів як складових організаційно-розпорядчої документації. Особливу увагу було приділено визначенню та характерним рисам таких документів, як акт, протокол, лист, доповідна і пояснювальна записки, довідка та інші.