0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Документаційне і інформаційне забезпечення органів внутрішніх справ (ID:26254)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 82
Рік виконання: 2005
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Документаційне забезпечення органів внутрішніх справ 1.1. Основні завдання органів внутрішніх справ 1.2. Організація оперативного інформування органів внутрішніх справ 1.2.1. Структура та стисла характеристика міських відділів УМВС 1.2.2. Інформаційне забезпечення міського відділу внутрішніх справ на прикладі Олександрійського міського відділу УМВС України в Кіровоградській області 1.3. Основний документообіг органів внутрішніх справ 1.3.1. Документаційне забезпечення по штабу та групі оперативної інформації 1.3.2. Службові документи 2. Система інформаційного забезпечення органів внутрішніх справ 2.1. Сучасний стан та стратегія розвитку системи інформаційного забезпечення 2.2. Організаційно-кадрове забезпечення 2.3. Складові частини системи інформаційного забезпечення 2.4. Склад інформаційних обліків 2.5. Структура, переваги інформаційної мережі овс в області та вимоги до неї 2.5.1. Комп’ютерне та програмне забезпечення інформаційних підсистем Олександрійського МВ УМВС України в Кіровоградській області Комп’ютерні комплекси інформаційних підсистем Системне та прикладне програмне забезпечення 2.5.2. Склад інформаційної мережі УМВС України в Кіровоградській області Структура комп’ютерної мережі Підсистема обміну інформацією 3. Особливості технології обробки даних засобами субд в органах внутрішніх справ україни 3.1. Інструментальний засіб flint 3.2. Постачання та інсталяція пакету flint 3.3. Структура побудови flint 3.4. Завантаження пакету flint 3.5. Параметри висновку інформації (для модуля fl2. Exe) Висновки Література Забезпечення інформацією міського відділу ВС здійснюється групою обліково-реєстраційної, статистичної роботи та оперативної інформації при штабі МВ УМВС. Тобто група оперативної інформації за допомогою комп’ютерного обладнання здійснює зв’язок з іншими міськими та районними відділами за допомогою електронної пошти (Е-mail). Передаються різні за змістом телеграми: накази, орієнтування щодо розшуку злочинців та встановлення осіб невпізнаних трупів, фото злочинців та розшукуваних осіб, привітання, заохочення, дисциплінарні стягнення працівників МВС і т. д. Група оперативної інформації веде бази даних про злочини по кримінальних статтях та адміністративні правопорушення. База даних, до якої вносяться дані про злочини називається ВUK. Вона є єдиною для всіх МРВ УМВС України. Крім бази даних по кримінальних справах, існує автоматизована база даних про адміністративні правопорушення, яка має назву FLINT (Formal Leanguage of INteractive Talk). Вона являє собою систему, яка складається із джерел формування і подання початкової і корегуючої інформації, інформаційної бази даних, технічних і програмних засобів реалізації, споживачів інформації і інформаційного апарату, який забезпечує функціонування АБД. В склад АБД включаються дані про події осіб і предмети. Структурно АБД поділяється на АБД районного (міського), обласного і державного рівня. Обмін інформацією при формуванні автоматизованого банку даних оперативно-розшукового та профілактичного призначення, а також заповнення облікових документів здійснюється російською мовою. Первинними документами адміністративної бази даних, єдиними для всіх УВС, являються: 1. інформаційно-пошукові карти (ИПК-Л) на особу і злочин ; 2. інформаційно-пошукові карти на предмет (ИПК-В); 3. інформаційно-пошукові карти на зброю (ИПК-Р). Ці ІПК заповнюються начальником дільничних інспекторів міліції і вносяться у АБД FLINT. Щомісячно проводиться звірка з адміністративною базою даних у відділі оперативної інформації УМВС області.для цього потрібно зробити виборки всіх вищезгаданих категорій осіб та інших підсистем бази даних, таких як втрачені паспорти громадян та викрадений транспорт і т.д. по запитах :  по уствновчим даним особи ;  по номеру кримінальної справи;  по номеру КОЗП ( книга обліку заяв та повідомлень);  по номеру об”єкта;  по прикметах;  по адресі. Також потрібно заповнити акт звірки повноти постановки на автоматизовані обліки об”єктів АБД. Група оперативної інформації та статистичної роботи є єдиним інформаційним центром у міському відділі УМВС України та входить до складу штабу МВ УМВС. З нею у тісній взаємодії перебувають:  відділ карного розшуку - ВКР;  слідче відділення - СВ;  відділення дільничних інспекторів міліції - ВДІМ;  група по боротьбі з незаконним обігом наркотиків - ГБНОН;  відділення по боротьбі з організованою злочинністю - ВБОЗ;  відділення дізнання - ВД ;  державна служба по боротьбі з економічною злочинністю - ДСБЕЗ;  відділення паспортної та міграційної роботи - ВП та МР;  відділення ДАІ;  чергова частина та канцелярія. Основною вхідною документацією органів внутрішніх справ є заяви та повідомлення про злочини та правопорушення, які поступають до канцелярії та чергової частини. Ці заяви реєструються у книзі обліку заяв та повідомлень про злочини та правопорушення ( КОЗП). Іншим джерелом входження інформації є рапорти співробітників міілції про виявлені злочини та правопорушення. Виконанням документів займаються всі відділення міського відділу УМВС. Будь-якому відділенню може бути доручене виконання документу, тобто надання відповіді чи передача матеріалів, доручень, запитів.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову