Зміст
Вступ
Розділ 1. Повноваження Донецького обласного управління юстиції
1.1 Завдання та функції управління юстиції
1.2 Місце відділу по роботі з кадрами в органах юстиції
Розділ 2 Організація діяльності відділу по роботі з кадрами
2.1 Оформлення документів при прийомі на роботу
2.1.1Заповнення особової картки
2.1.2 Заповнення трудової книжки працівника
2.2 Створення наказів
Розділ 3 Автоматизація роботи відділу по роботі з кадрами Донецького обла-сного управління юстиції
3.1 Огляд та аналіз технічного та програмного забезпечення кадрової служби Донецького обласного управління юстиції
3.2 Огляд та аналіз програмного забезпечення для автоматизації робо-ти кадрової служби
3.3 Загальні можливості та функції програми “Персонал”
3.3.1 Заповнення особових карток автоматизованим способом
3.3.2 Автоматизація пошуку співробітників
3.3.3 Створення наказів у модулі “Персонал”
Висновки
Список використаних джерел та літератури
Таким чином, нами була проаналізована діяльність органів юстиції та місце кадрової служби в них. Основними завданнями органів юстиції є:
участь у забезпеченні реалізації державної правової політики, спри-яння розвитку системи надання правової допомоги з метою реаліза-ції прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
забезпечення захисту прав людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;
підготовка пропозицій щодо проведення в Україні правової рефор-ми, участь в роботі з вдосконалення законодавства, у розробці прое-ктів нормативно-правових актів та сприяння відповідно до своєї компетенції розвитку правової науки;
організація роботи відділів державної виконавчої служби, нотаріату та відділів реєстрації актів цивільного стану, інших органів та уста-нов юстиції та інші, згідно з Законами та нормативно-правовими ак-тами України.
Кадрова служба в органах юстиції відіграє значну роль, тому що нала-годжена система кадрової документації – важливий фактор правильної робо-ти підприємства. Відділ по роботі з кадрами та державної служби займається обліком кадрів. В дипломній роботі був проведений аналіз документів, що створюються в кадровій службі. це такі документи, як особові картки, поса-дові інструкції, накази та інші.
Проаналізувавши обсяги документообігу в кадровій службі Донецького обласного управління юстиції ми дійшли висновку, що традиційне паперове ведення документації є незручним, вимагає завеликих витрат часу та погір-шує якість обробки документів.
Саме тому нами було запропоновано використовувати автоматизовані системи обліку кадрів. Для цього був проведений аналіз існуючих систем ка-дрового діловодства, серед яких якісно відрізняється програма «Персонал».
Вона надає можливість полегшити роботу кадрової служби у багатьох аспектах діяльності, а саме:
• обліку і керування фактичним кадровим складом;
• ведення інформації про співробітника при прийомі на роботу;
• ведення історії переміщень (призначень), підвищення кваліфікації пра-ці і т.п.;
• ведення штатного розкладу;
• обліку і оформлення усіх видів відпусток;
• ведення календаря з обліком вихідних/робочих днів, специфічних для даного підприємства;
• ведення військово-облікового столу;
• роботи з наказами;
• формування, перегляду і печатки вихідних документів по обліку особо-вого складу;
• пошуку інформації з будь-якої заданої умови;
• обліку і аналізу руху кадрів та інше.
Нами були розроблені форми особових карток, наказів та інше.
Ми дійшли висновку, що програма «Персонал» найбільше за інші при-стосована для кадрової служби державних установ та зручна у використанні.
Саме тому вона була рекомендована для впровадження в роботу відді-лу по роботі з кадрами.
З усього вищевикладеного можна зробити висновок, що задачі диплом-ної роботи були успішно виконані та мета досягнута