0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

звіт про проходження ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ПРАКТИКИ (ID:339699)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 22
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Звіт про проходження інформаційно аналітичної практики у ЦНАПІ. ЗМІСТ ВСТУП 3 1. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ У МІСТІ ЛУЦЬКУ 5 2. СТРУКТУРА ЦНАПУ 8 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЛОВОДСТВА 9 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ДІЛОВОДСТВА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОКУМЕНТУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ 10 5. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ З ІНШИМИ ВІДДІЛАМИ ТА СТРУКТУРНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ 12 6. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН ЗА ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ 13 7. ХАРАКТЕРИСТИКА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО МІСЦЯ ПРАЦІВНИКА ТА СХЕМА ДОКУМЕНТООБІГУ 14 ВИСНОВОК 15 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 16 ДОДАТКИ 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Інформаційно-аналітична практика у вищих навчальних закладах на сьогоднішній день є невід’ємною складовою підготовки будь-якого спеціаліста. Особливо це необхідно для студентів спеціальності «Інформаційна аналітика та адміністрування». Проходження практики допомагає студентам не лише закріпити свої теоретичні знання і навички, а й отримати практичний досвід роботи, сформувати чітке уявлення про свою спеціальність, обов’язки та обсяг роботи, який відповідатиме займаній посаді. Інформаційно-аналітична практика на випускних курсах вищих навчальних закладів надає студенту можливість виконувати обов’язок фахівця на робочому місці, та весь цикл завдань за своєю спеціальністю, вивчити механізм дії підрозділу, в якому проводиться інформаційно-аналітична практика, загальну картину всього об’єкту практики. Тому, забезпечення студентів можливістю проходження такої практики є одним з пріоритетних завдань вищих начальних закладів, адже кваліфіковані, грамотно і професійно підготовлені випускники закладу освіти і є його візитною карткою у світі. Метою інформаційно-аналітичної практики є: закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих на лекціях, практичних і семінарських заняттях; пізнання особливостей функціонування об’єктів різних форм власності і виробничого призначення, установ та організацій; набуття навичок самостійної аналітичної діяльності в межах майбутньої спеціальності та самостійних наукових досліджень. Завданнями інформаційно-аналітичної практики є: • закріплення та поглиблення знань із профільних дисциплін спеціальності («Документознавство», «Діловодство», «Електронний документообіг», «Документообіг підприємства», «Інформаційно-аналітична діяльність», «Інформаційні технології в управлінні», тощо), отриманих під час лекційних та практичних занять; • перевірка професійної готовності до самостійної трудової діяльності та виконання основних професійних функцій; • вивчення організації документообігу, процесу адміністрування, аналітичної роботи у Департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (далі – ЦНАП); • оволодіння практичними уміннями і навичками виконання основних видів робіт у галузі документаційного забезпечення діяльності апарату управління, надання адміністративних послуг та інформаційного аналізу; • набуття досвіду роботи в діловодстві, аналітичній діяльності; • розвиток професійного мислення, творчої самостійності та ініціативи; Виробнича практика зазвичай складається з кількох етапів. На кожному з них реалізуються певні функції щодо управління та самоуправління діяльністю студентів. Тож, виділяють наступні етапи: І етап – підготовчий. На цьому етапі здійснюється аналіз організаційно–функціональних особливостей бази практики згідно з завданням, розробленим керівником практики від кафедри, реалізуються функції утворення мети, діагностування, прогнозування та планування; II етап – реалізація основних виробничих функцій: організаційної, мотиваційної, інформаційної, оцінної, контрольної та колекційної в умовах конкретного підприємства або установи згідно з завданнями керівника практики від бази практики; III етап – підсумковий. Включає реалізацію аналітичної функції, підведення підсумків, оцінку здобутих результатів. Інформаційно-аналітична практика студентів – це процес вивчення предмета, засвоєння вже отриманих раніше знань з метою отримання певного результату. Тут самостійно використовуватися здобуті знання, що забезпечують виконавчий рівень підготовки майбутніх фахівців.