Зразок роботи
ВСТУП
Інформаційно-аналітична практика у вищих навчальних закладах на сьогоднішній день є невід’ємною складовою підготовки будь-якого спеціаліста. Особливо це необхідно для студентів спеціальності «Інформаційна аналітика та адміністрування». Проходження практики допомагає студентам не лише закріпити свої теоретичні знання і навички, а й отримати практичний досвід роботи, сформувати чітке уявлення про свою спеціальність, обов’язки та обсяг роботи, який відповідатиме займаній посаді.
Інформаційно-аналітична практика на випускних курсах вищих навчальних закладів надає студенту можливість виконувати обов’язок фахівця на робочому місці, та весь цикл завдань за своєю спеціальністю, вивчити механізм дії підрозділу, в якому проводиться інформаційно-аналітична практика, загальну картину всього об’єкту практики. Тому, забезпечення студентів можливістю проходження такої практики є одним з пріоритетних завдань вищих начальних закладів, адже кваліфіковані, грамотно і професійно підготовлені випускники закладу освіти і є його візитною карткою у світі.
Метою інформаційно-аналітичної практики є: закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих на лекціях, практичних і семінарських заняттях; пізнання особливостей функціонування об’єктів різних форм власності і виробничого призначення, установ та організацій; набуття навичок самостійної аналітичної діяльності в межах майбутньої спеціальності та самостійних наукових досліджень.
Завданнями інформаційно-аналітичної практики є:
• закріплення та поглиблення знань із профільних дисциплін спеціальності («Документознавство», «Діловодство», «Електронний документообіг», «Документообіг підприємства», «Інформаційно-аналітична діяльність», «Інформаційні технології в управлінні», тощо), отриманих під час лекційних та практичних занять;
• перевірка професійної готовності до самостійної трудової діяльності та виконання основних професійних функцій;
• вивчення організації документообігу, процесу адміністрування, аналітичної роботи у Департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (далі – ЦНАП);
• оволодіння практичними уміннями і навичками виконання основних видів робіт у галузі документаційного забезпечення діяльності апарату управління, надання адміністративних послуг та інформаційного аналізу;
• набуття досвіду роботи в діловодстві, аналітичній діяльності;
• розвиток професійного мислення, творчої самостійності та ініціативи;
Виробнича практика зазвичай складається з кількох етапів. На кожному з них реалізуються певні функції щодо управління та самоуправління діяльністю студентів. Тож, виділяють наступні етапи:
І етап – підготовчий. На цьому етапі здійснюється аналіз організаційно–функціональних особливостей бази практики згідно з завданням, розробленим керівником практики від кафедри, реалізуються функції утворення мети, діагностування, прогнозування та планування;
II етап – реалізація основних виробничих функцій: організаційної, мотиваційної, інформаційної, оцінної, контрольної та колекційної в умовах конкретного підприємства або установи згідно з завданнями керівника практики від бази практики;
III етап – підсумковий. Включає реалізацію аналітичної функції, підведення підсумків, оцінку здобутих результатів.
Інформаційно-аналітична практика студентів – це процес вивчення предмета, засвоєння вже отриманих раніше знань з метою отримання певного результату. Тут самостійно використовуватися здобуті знання, що забезпечують виконавчий рівень підготовки майбутніх фахівців.