0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Застосування документно-інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчального закладу (дипломна, унікальність 91%) (ID:875965)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 50
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ 6 1.1. Обґрунтування “документно-інформаційних комунікацій” як центрального концепту дослідження 6 1.2. Стан розробки проблеми із формування інформаційного простору навчального закладу 9 1.3. Підходи, принципи та методи дослідження процесу формування інформаційного простору навчального закладу 12 РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОЦЕССУ ЗАСТОСУВАННЯ ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 19 2.1. Сутність, зміст та особливості документно-інформаційних комунікацій в інформаційному просторі навчального закладу 19 2.2. Основні функції документно-інформаційних комунікацій 23 2.3. Критерії оцінки ефективності застосування документно-інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчального закладу 26 РОЗДІЛ 3 ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ЗАСТОСУВАННЯ ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА ПРИКЛАДІ ВІДОКРЕМЛЕНОГО СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ «ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЗЕМЛЕВПОРЯДКУВАННЯ НАУ» 30 3.1 Процес застосування документно-інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчального закладу на прикладі Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ» 30 3.2 Оптимізація документно-інформаційних комунікацій в закладі Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ» 34 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. Тема застосування документно- інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчальних закладів останніми роками стає все більш актуальною. Цей напрямок досліджень спрямований на вдосконалення організації, пошуку та розповсюдження інформації в навчальних закладах з метою створення ефекти ефективного інформаційного середовища для студентів і викладачів. Зі стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій освітні заклади стикаються з новими викликами, пов’язаними з управлінням, організацією та розповсюдженням інформації. У цьому контексті все більшого значення набуває використання документно-інформаційних комунікацій як засобу створення ефективного інформаційного простору в навчальних закладах. Документно-інформаційні комунікації відіграють життєво важливу роль в управлінні та організації інформації, полегшуючи доступ до інформаційних ресурсів і забезпечуючи їх ефективне використання. Вони охоплюють широкий спектр інструментів і методів, таких як цифрові бібліотеки, архіви та сховища, які дозволяють створювати, зберігати та шукати інформаційні ресурси, а також передбачає використання комунікаційних технологій, таких як електронна пошта, обмін миттєвими повідомленнями та соціальні медіа, які забезпечують обмін інформацією та співпрацю між членами освітньої спільноти. Актуальність теми дослідження полягає в тому, що ефективне використання документно-інформаційних комунікацій може суттєво покращити функціонування навчальних закладів, дозволяючи їм надавати більш якісну освіту та задовольняти потреби своїх студентів і викладачів. Створюючи добре організований і доступний інформаційний простір, документно-інформаційні комунікації можуть допомогти покращити процеси викладання та навчання, сприяти дослідницькій діяльності та сприяти спілкуванню та співпраці між членами освітньої спільноти. Крім того, їх використання може сприяти розвитку цифрових компетенцій, які стають все більш важливими в сучасному суспільстві, заснованому на знаннях. Отже, тема дослідження є надзвичайно актуальною в сучасних умовах, оскільки розглядає проблеми та можливості, пов’язані з управлінням та організацією інформації в навчальних закладах. Дослідження в цій галузі можуть дати цінну інформацію про ефективне використання документно-інформаційних комунікацій та сприяти розробці стратегій та інструментів для створення ефективного інформаційного простору в навчальних закладах. Проблемна ситуація полягає в тому, що сучасний стан інформаційного простору багатьох навчальних закладів не оптимізований для потреб сучасного студентства та викладачів, і існує критична невідповідність між наявним станом об’єкта дослідження в реальній практиці та вимоги до його більш ефективного функціонування. У результаті студентам і викладачам часто важко отримати доступ і використовувати інформацію, необхідну для успішного навчання та дослідження. Метою даного дослідження є вивчення та аналіз застосування документно-інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчального закладу. У відповідності до поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: - розглянути методологічні засади дослідження документно-інформаційних комунікацій; - провести теоретичний аналіз процессу застосування документно-інформаційних комунікацій в інформаційному просторі навчального закладу; - - провести практичне дослідження процесу застосування документно-інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчального закладу на прикладі відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж інформаційних технологій та землевпорядкування НАУ». Об’єктом дослідження є формування інформаційного простору навчального закладу. Предметом дослідження є застосування в процесі формування інформаційного простору навчального закладу документних інформаційних комунікацій. Методи дослідження, використані в цьому дослідженні, включають теоретичний аналіз, практичні кейс-стаді та оцінку ефективності застосування документно-інформаційних комунікацій. Гіпотеза даного дослідження полягає в тому, що застосування документно-інформаційних комунікацій може суттєво покращити формування інформаційного простору навчального закладу, що призведе до більш ефективної організації, пошуку та поширення інформації. У цілому дане дослідження спрямоване на глибше розуміння методологічних засад дослідження документно-інформаційних комунікацій та аналіз теоретичних і практичних аспектів застосування документно-інформаційних комунікацій у формуванні інформаційного простору навчального закладу. Результати цього дослідження можуть бути використані для покращення інформаційного середовища навчальних закладів та покращення навчального та дослідницького досвіду студентів і викладачів.