0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування екологічної культури молодших школярів (ID:1082118)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Екологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 5 1.1 Особливості процесу формування екологічної культури в початкових класах 5 1.2 Створення педагогічно комфортного, екологічно спрямованого освітнього середовища в початкових класах 11 1.3 Моделювання ігрової діяльності з метою формування екологічної культури молодших школярів 17 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 20 2.1 Констатувальний етап експерименту 20 2.2 Методичний інструментарій для забезпечення педагогічних умов формування екологічної культури молодших школярів 26 2.3 Результати експерименту 30 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах гостро постала проблема формування екологічної культури. Екологічна культура – це так званий кодекс поведінки, яким керуються люди в процесі екологічної діяльності та поведінки. Ця культура включає способи самореалізації людини в природі, життєвий досвід, моральні почуття і ставлення до природи, сукупність знань, норм, стереотипів і правил поведінки людини в природному середовищі, навички і досвід вирішення екологічних проблем, передбачення можливих негативних наслідків антропогенної діяльності в природі. Зміст освітньої діяльності, спрямованої на формування екологічної культури, має розкривати дітям багатогранну цінність природи, гарантувати їхню життєдіяльність, стимулювати інтерес і максимально наближати до повсякденного життя. З іншого боку, навчальна інформація не повинна бути перенасичена відомостями, занадто складними для правильного сприйняття дітьми молодшого шкільного віку. Формування екологічної культури школяра – це складний і тривалий процес, який відбувається поетапно через навчальні, виховні та розвиваючі завдання. В результаті мають бути засвоєні не лише теоретичні знання та практичні навички, а й розвиток емоційно-почуттєвої сфери, здатність і готовність активно захищати, покращувати та примножувати природне довкілля. Наступні дослідники вивчали процес екологічної освіти та формування екологічної культури серед учнів шкіл: А. Волкова, М. Гриньова, Л. Іщенко, Н. Кравець, Т. Литвинова, Д. Мельник, Л. Немець, В. Ніколіна, І. Павленко, О. Плешакова, Н. Пустовіт, Л. Стахів, В. Хоменко, та ін. Дослідниками встановлено, що основними тенденціями формування екологічної культури у нового покоління молодших школярів є урізноманітнення його форм, методів і прийомів, утвердження гідності кожного учня, впровадження інноваційних підходів, пов'язаних із сучасним реформуванням системи освіти, оновленням структури і змісту позашкільної освіти та розширенням її ролі як центральної ланки загальноосвітньої системи. Об'єкт дослідження: процес формування екологічної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів.