0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Катастрофічні забруднення навколишнього середовища нафтою при перевезенні на видобуток (ID:158172)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Екологія
Сторінок: 10
Рік виконання: 2014
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 1. Катастрофічні забруднення навколишнього середовища нафтою при перевезенні на видобуток Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Всі галузі нафтової промисловості розрослися до гігантських розмірів. Побудовано величезну кількість нафтопереробних комплексів. Нові технології дозволили нафтопереробникам збільшити частку виходу продуктів високої якості - бензину, дизельного та реактивного палива і мазуту - з 50 до 90%. Збільшився танкерний флот, танкери звичайних розмірів поступилися місцем супертанкер. Результатом нафтового буму став швидкий перехід на реактивні літаки, дизельні тепловози та опалення осель вуглеводневим паливом. З розвитком нафтового промислу на континентальному шельфі збільшилося забруднення морів нафтою і нафтопродуктами. При аварійних і технологічних скидах нафтопродуктів у море з бурових установок забруднення носить локальний характер. У випадках, коли скиди набувають хронічного характеру і нафтопродуктами забруднюються не тільки вода, але і донні відкладення, морська середа стає непридатною для існування гідробіонтів. Плівки від нафтопродуктів, плаваючі на поверхні води, переливаються всіма кольорами веселки. Колір плівки обумовлений інтерференцією світлових хвиль, що виникає через їх відбиття від верхньої і нижньої поверхонь плівки. Товщина плівки мастил і дизельного палива не більше 1 мкм. Нафта - це більш в'язка і густа рідина, тому нафтова плівка набагато товщі. Крім того, товщина плівки залежить від сорту нафти і від температури води: в холодних морях плівка товще. Після аварії танкера утворюються нафтові плями величезній площі, ліквідувати які надзвичайно важко. Отже, дослідження питань забруднення навколишнього середовища нафтою при перевезенні на видобуток є дуже актуальним.