0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління ризиками (ID:1044880)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 2
Рік виконання: 2024
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання10. Туристична компанія прийняла рішення про організацію нового туристичного продукту (вкладення грошових заощаджень). Виходячи з критерію ризику необхідно зробити вибір між двома продуктами А та Б, що мають однакову вартість впровадження, якщо за попередні 10 років діяльності аналогічних продуктів інших компаній доходи становили: Продукт Доходи за минулі періоди, тис. грн. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 А 20 20 15 30 15 30 10 10 15 15 Б 30 30 30 25 25 10 10 5 5 10 Завдання 11. Туристичний оператор планує туристичні пакети за новими напрямками. При цьому можливі збитки через не досить вивчений під час маркетингових досліджень ринок збуту. Можливі три варіанти щодо попиту на ці туристичні пакети. Збитки при цьому становитимуть відповідно 7, 5 і 3 тис. грн. (додатковий прибуток). Ймовірності цих варіантів такі: р1 = 0,4; р2 = 0,5; р3 = 0,1. Визначити показники ризику (математичне сподівання, дисперсію, середньоквадратичне відхилення). Зробити висновки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання10. Туристична компанія прийняла рішення про організацію нового туристичного продукту (вкладення грошових заощаджень). Виходячи з критерію ризику необхідно зробити вибір між двома продуктами А та Б, що мають однакову вартість впровадження, якщо за попередні 10 років діяльності аналогічних продуктів інших компаній доходи становили: Продукт Доходи за минулі періоди, тис. грн. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 А 20 20 15 30 15 30 10 10 15 15 Б 30 30 30 25 25 10 10 5 5 10 Завдання 11. Туристичний оператор планує туристичні пакети за новими напрямками. При цьому можливі збитки через не досить вивчений під час маркетингових досліджень ринок збуту. Можливі три варіанти щодо попиту на ці туристичні пакети. Збитки при цьому становитимуть відповідно 7, 5 і 3 тис. грн. (додатковий прибуток). Ймовірності цих варіантів такі: р1 = 0,4; р2 = 0,5; р3 = 0,1. Визначити показники ризику (математичне сподівання, дисперсію, середньоквадратичне відхилення). Зробити висновки.