0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ Й СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ (ID:1047813)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МОТИВАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 1.1 Сутність поняття мотивація, її ознаки 6 1.2 Роль стимулювання у процесі мотивації праці 9 Висновки до розділу 1 15 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ Й СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 16 2.1 Характеристика діяльності туристичного підприємства ПП «Крона» 16 2.2 Оцінка системи мотивації й стимулювання персоналу на туристичному підприємстві ПП «Крона» 21 Висновки до розділу 2 25 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ І СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ З ОГЛЯДУ НА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД 26 3.1 Матеріальне заохочення працівників до праці на туристичному підприємстві ПП «Крона» 26 3.2 Моральне заохочення працівників до праці на туристичному підприємстві ПП «Крона» 31 Висновки до розділу 3 35 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 40 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, сутність економічної категорії «мотивація» слід розглядати виходячи з наступних аспектів: 1. Мотивація – це найважливіша внутрішня характеристика людини, яка відображає особливості його мотиваційної структури і визначальний процес формування, актуалізації і реалізації мотивів під впливом зовнішніх (стимулів) і внутрішніх факторів. 2. Мотивація виступає як об’єкт управління, тобто об’єкт цілеспрямованого впливу з боку суб’єкта управління за допомогою використання стимулів з метою формування мотивів, які визначають трудову поведінку працівника. Тобто, мотивація формується як безпосередньо на суб’єктивно-особистому рівні індивіда, так і на організаційно-управлінському рівні суб’єкта управління (підприємства). Аналіз наукових джерел та узагальнення підходів до розуміння сутності поняття «стимулювання», дозволяє визначити його як спосіб впливу на поведінку працівника або метод управління персоналом з метою досягнення поставлених завдань. При цьому, стимулювання необхідно розглядати і як функцію управління, тобто як самостійний відокремлений вид управлінської діяльності, поряд з такими функціями, як планування, організація, облік, контроль тощо. Дослідження сутності понять «мотивація» і «стимулювання», дозволили виявити системну єдність, взаємозв’язок і взаємозалежність мотивації трудової діяльності як внутрішнього суб’єктивного процесу формування спонукання до праці, і стимулювання праці як комплексу зовнішніх чинників впливу на поведінку працівника – на відміну від традиційного розуміння мотивації і стимулювання як окремих самостійних явищ. Об’єктом дослідження є одна з туристичних агенцій TUI – приватне підприємство «Крона». Основні види діяльності підприємства: реалізація туристичного продукту туроператорів; консультація на предмет туристичного продукту; продаж авіа та залізничних квитків; оформлення туристичних страхових полісів; оформлення віз; організація трансферу; поповнення рахунку мобільного оператора Travel-SIM. Компанія має лінійну організаційну структуру, при якій зберігається ієрархічність та централізація управління. Між усіма ланками структури є двосторонній зв’язок, що говорить про те, що усі кадри туристичного підприємства співпрацюють між собою. У своїх співробітниках компанія в особі її директора цінує в першу чергу творчий потенціал, неординарність мислення та ініціативність, а також саме вміння працювати в команді. Між працівниками немає конкуренції, усі допомагають та підтримують один одного. На підприємстві оплата праці використовується як найважливіший засіб стимулювання сумлінної праці. Також методами стимулювання праці є підвищення заробітної плати працівникам в залежності від їх кваліфікаційного рівня; винагороди за якісно виконану роботу; надбавки за дотримання трудової дисципліни; створення для робітників компанії «центрів здоров’я», з відповідним устаткуванням; надання фінансової допомоги особам, які мають дітей-інвалідів. Ефективність роботи туристичного підприємства ПП «Крона» – є результатом активної та наполегливої праці працівників. Основними напрямками вдосконалення системи оплати на туристичному підприємстві ПП «Крона» є перегляд ефективності виплат заробітної плати, премій, грошових винагород, матеріальної допомоги, надання позик, участь у прибутку. Економічні методи мотивації повинні подіяти на персонал підприємства для досягнення поставлених цілей. Кошти на оплату праці потрібно використовувати таким чином, щоб темпи росту продуктивності праці випереджали темпи росту його оплати. На туристичному підприємстві ПП «Крона» пропонується працівників при виплаті заробітної плати поділити на дві категорії: - ефективна робота яких на пряму підвищує отримання прибутку від реалізації продукції та надання послуг (наприклад, менеджери роботи з клієнтами, працівники відділу маркетингу); - робота яких на пряму не впливає на формування прибутку (наприклад, прибиральниці). Першій категорії працівників можна запропонувати заробітну плату, що залежить від виробітку та надання послуг. Другій категорії заробітна плата буде проста погодинна і почасово-преміальна. Також варто звернути увагу на моральне заохочення працівників до праці, щоб задовольнити духовні та соціальні потреби співробітників. Застосування різних способів мотивації й стимулювання працівників у складних умовах початку ринкової економіки дозволяє значно підвищити успіх роботи туристичного підприємства ПП «Крона» та зробити більш певними перспективи його розвитку. Удосконалення системи управління мотивацією і її напрямів дозволить підвищити якість роботи персоналу.