0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління процесом логістичного обслуговування споживачів (ID:1049200)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 86
Рік виконання: 2024
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………...…….……..…................... 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ…..................... 8 1.1. Основні теоретичні поняття управління процесом логістичного обслуговування споживачів………………………………………………… 8 1.2. Методичні підходи управління процесом логістичного обслуговування споживачів……………………………………………….. Висновки до 1 розділу………………………………………………………. 17 27 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»………..…………………………………………………..……..…….. 29 2.1. Загальна характеристика та основні економічні показники діяльності підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»……………..……...…….. 29 2.2. Аналіз управління процесом логістичного обслуговування споживачів на підприємстві ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»……………………..... Висновки до 2 розділу………………………………………………………. 42 51 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЛОГІСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»………………………….………. 53 3.1. Основні щодо пропозиції удосконалення управління процесом логістичного обслуговування споживачів на підприємстві ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»………….…..……………..……………………...……….. 53 3.2. Розрахунок економічної ефективності від запропонованих заходів ɜ удосконалення управління процесом логістичного обслуговування споживачів на підприємстві ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»…………...………….. Висновки до 3 розділу………………………………………………………. 62 69 ВИСНОВКИ………………………………...…….…...….............................. 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………….…............... 76 ДОДАТКИ………………………………………………………….…........... 86
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес логістичного обслуговування споживачів є ключовим компонентом успішної діяльності будь-якої компанії, незалежно від її розміру та сфери діяльності. Ефективне управління логістикою дозволяє забезпечити швидкий та точний доступ до товарів для кінцевого споживача, підвищити рівень задоволеності клієнтів, зменшити витрати на зберігання та транспортування товарів, а також оптимізувати весь ланцюжок постачання. Ретельне врахування всіх аспектів управління логістикою є важливим завданням для будь-якої компанії, оскільки це може вплинути на її конкурентоспроможність і успіх на ринку. Наукові напрацювання вітчизняних учених, таких як Аврашов А. І., Гончаров Д. П., Єлагин Ю.В., Завербний А. С., Керничний Б. Я., Криворучко О. М., Набока Р. М., Остроушко В. А., Семенда О. та Федькович І. В., мають велике теоретичне та методологічне значення для обґрунтування різних аспектів управління логістичним обслуговуванням споживачів. Метою даної роботи є узагальнення теоретичних основ і розроблення практичних рекомендацій щодо управління процесом логістичного обслуговування споживачів. Завдання дипломної роботи включають: Опис основних теоретичних понять логістичного обслуговування споживачів на підприємстві. Розгляд методичних підходів до управління процесом логістичного обслуговування споживачів. Аналіз загальної характеристики та основних економічних показників діяльності підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Надання пропозицій щодо удосконалення управління процесом логістичного обслуговування споживачів. Розрахунок економічної ефективності від запропонованих заходів з удосконалення управління процесом логістичного обслуговування споживачів на підприємстві ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Об’єктом дослідження є процес управління логістичним обслуговуванням споживачів, а предметом дослідження – теоретичні положення та методичні підходи до управління цим процесом.