Зміст
ЗМІСТ
1. Вступ
1.1 Актуальність теми
1.2 Мета і завдання курсової роботи
1.3 Об’єкт і предмет дослідження
1.4 Методологічна база дослідження
2. Теоретичні основи маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством
2.1 Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства
2.2 Основні принципи і функції маркетингу
2.3 Сутність, принципи та функції менеджменту
2.4 Зв'язок маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством
3. Аналіз використання маркетингових та управлінських інструментів на підприємстві
3.1 Загальна характеристика підприємства (або галузі)
3.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства
3.3 Аналіз системи менеджменту підприємства
3.4 Взаємозв'язок маркетингової та управлінської діяльності у досягненні цілей підприємства
4. Шляхи удосконалення маркетингової та управлінської діяльності підприємства
4.1 Рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємства
4.2 Удосконалення системи менеджменту для підвищення ефективності управління
4.3 Використання сучасних інтернет-технологій у маркетинговій та управлінській діяльності підприємства
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. ДодаткиЗМІСТ
1. Вступ
1.1 Актуальність теми
1.2 Мета і завдання курсової роботи
1.3 Об’єкт і предмет дослідження
1.4 Методологічна база дослідження
2. Теоретичні основи маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством
2.1 Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства
2.2 Основні принципи і функції маркетингу
2.3 Сутність, принципи та функції менеджменту
2.4 Зв'язок маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством
3. Аналіз використання маркетингових та управлінських інструментів на підприємстві
3.1 Загальна характеристика підприємства (або галузі)
3.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства
3.3 Аналіз системи менеджменту підприємства
3.4 Взаємозв'язок маркетингової та управлінської діяльності у досягненні цілей підприємства
4. Шляхи удосконалення маркетингової та управлінської діяльності підприємства
4.1 Рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємства
4.2 Удосконалення системи менеджменту для підвищення ефективності управління
4.3 Використання сучасних інтернет-технологій у маркетинговій та управлінській діяльності підприємства
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. Додатки