СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основи теорії маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством курсова робота (ID:1217710)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2025
Вартість: 255
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ 1. Вступ 1.1 Актуальність теми 1.2 Мета і завдання курсової роботи 1.3 Об’єкт і предмет дослідження 1.4 Методологічна база дослідження 2. Теоретичні основи маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством 2.1 Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 2.2 Основні принципи і функції маркетингу 2.3 Сутність, принципи та функції менеджменту 2.4 Зв'язок маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством 3. Аналіз використання маркетингових та управлінських інструментів на підприємстві 3.1 Загальна характеристика підприємства (або галузі) 3.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 3.3 Аналіз системи менеджменту підприємства 3.4 Взаємозв'язок маркетингової та управлінської діяльності у досягненні цілей підприємства 4. Шляхи удосконалення маркетингової та управлінської діяльності підприємства 4.1 Рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємства 4.2 Удосконалення системи менеджменту для підвищення ефективності управління 4.3 Використання сучасних інтернет-технологій у маркетинговій та управлінській діяльності підприємства 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. ДодаткиЗМІСТ 1. Вступ 1.1 Актуальність теми 1.2 Мета і завдання курсової роботи 1.3 Об’єкт і предмет дослідження 1.4 Методологічна база дослідження 2. Теоретичні основи маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством 2.1 Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 2.2 Основні принципи і функції маркетингу 2.3 Сутність, принципи та функції менеджменту 2.4 Зв'язок маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством 3. Аналіз використання маркетингових та управлінських інструментів на підприємстві 3.1 Загальна характеристика підприємства (або галузі) 3.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 3.3 Аналіз системи менеджменту підприємства 3.4 Взаємозв'язок маркетингової та управлінської діяльності у досягненні цілей підприємства 4. Шляхи удосконалення маркетингової та управлінської діяльності підприємства 4.1 Рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємства 4.2 Удосконалення системи менеджменту для підвищення ефективності управління 4.3 Використання сучасних інтернет-технологій у маркетинговій та управлінській діяльності підприємства 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗМІСТ 1. Вступ 1.1 Актуальність теми 1.2 Мета і завдання курсової роботи 1.3 Об’єкт і предмет дослідження 1.4 Методологічна база дослідження 2. Теоретичні основи маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством 2.1 Поняття та значення маркетингу в діяльності підприємства 2.2 Основні принципи і функції маркетингу 2.3 Сутність, принципи та функції менеджменту 2.4 Зв'язок маркетингу та менеджменту в управлінні підприємством 3. Аналіз використання маркетингових та управлінських інструментів на підприємстві 3.1 Загальна характеристика підприємства (або галузі) 3.2 Аналіз маркетингової діяльності підприємства 3.3 Аналіз системи менеджменту підприємства 3.4 Взаємозв'язок маркетингової та управлінської діяльності у досягненні цілей підприємства 4. Шляхи удосконалення маркетингової та управлінської діяльності підприємства 4.1 Рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємства 4.2 Удосконалення системи менеджменту для підвищення ефективності управління 4.3 Використання сучасних інтернет-технологій у маркетинговій та управлінській діяльності підприємства 5. Висновки 6. Список використаних джерел 7. Додатки