0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Планування витрат на підготовку і освоєння нової продукції (ID:127014)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 51
Рік виконання: 2016
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ НА ПІДГОТОВКУ ТА ОСВОЄННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ 1.1. Сутність витрат підприємства, їх класифікація та методи калькулювання 1.2. Мета, завдання та характеристика процесу планування витрат на підприємстві 1.3. Складання бюджетів і кошторисів як елементи планування витрат підприємства РОЗДІЛ 2. НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Методологія оцінки виконання планів витрат на виробництво продукції 2.2. Показники оцінки ефективності понесених витрат РОЗДІЛ 3. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ НА ПІДГОТОВКУ І ОСВОЄННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ПАТ «ПРОДТОВАРИ» 3.1. Організаційно – економічна характеристика ПАТ «Продтовари» 3.2. Сутність проекту освоєння нової продукції та планування його витрат ПАТ «Продтовари» 3.3. Проблеми і шляхи вирішення ефективності понесених витрат на підготовку і освоєння нової продукції ПАТ «Продтовари» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ В економічній літературі зустрічається багато визначень терміна «витрати на виробництво». При всьому розмаїтті трактувань економічної сутності категорії їх можна згрупувати у дві великі групи – трактування собівартості із точки зору економічної теорії або бухгалтерського обліку, які суттєво різняться між собою. Найбільш вдалим можна вважати наступне визначення: витрати на виробництво - це грошове вираження величини економічних ресурсів підприємства у застосованій і споживаній формах, необхідних для здійснення його виробничо-господарської діяльності і досягнення поставленої мети. Класифікація витрат – це поділ їх на класи на основі певних загальних ознак об’єктів і закономірних зв’язків між ними. Причому, чим більше виділено ознак класифікації, тим вищий ступінь пізнання об’єктів. Існує безліч класифікацій витрат: залежно від центрів відповідальності, виробничого процесу, виду продукції, за календарних періодів тощо. Найбільш поширеними методами калькулювання собівартості є позамовний метод, попередільний, фактичний, змішаний, метод «директ» і «стандарт - костинг», метод «поглинутих витрат». При аналізі витат на виробництво починають з оцінки динаміки та структури витрат, виконання плану витрат, оцінка їх за елементами та статтями калькуляції, оцінка окремих видів продукції та оцінка показника витрат на гривню реалізації. Аналіз витрат проведено на матеріалах публічного акціонерного товариства «Продтовари», основною метою діяльності якого є виготовлення і реалізація хлібобулочних виробів. Проведений аналіз діяльності підприємства свідчить про нестабільне його становище, про що свідчить наявність збитку, невисока середньомісячна заробітна плата, низькі значення виробітку, від’ємне значення власного капіталу. Одним із напрямків збільшення прибутковості діяльності є впровадження проекту виготовлення макаронних виробів. Валовий прибуток від реалізації складатиме 265,93 тис.грн. на місяць і 3191,27 тис.грн. на рік, а чистий прибуток – 220,85 тис.грн. на місяць і 2648,75 тис.грн. на рік. Лише на перший рік реалізації проекту підприємство матиме чистий грошовий потік нижче 0, а починаючи з 2 року він буде становити 2952,05 тис.грн. щорічно, і на кінець 5 року обсяг грошових коштів на рахунку в банку підприємства за рахунок проекту зросте на 14760,25 тис.грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову