0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційний бізнес в Україні (ID:145115)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 31
Рік виконання: 2011
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ………..5 1.1. Сутність інформаційного бізнесу, його основні функції……….……….5 1.2. Середовище інформаційного бізнесу……………………………………..9 РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ……..13 2.1. Аналіз стану інформаційного бізнесу України…………………………..13 2.2. Особливості середовища інформаційного бізнесу в Україні………….....18 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ ВНАСЛІДОК ЗМІНИ СЕРЕДОВИЩА ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ……………..…………………21 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі економіка розвивається за умов поступового виснаження матеріальних ресурсів суспільства, швидкого зростання населення планети, посилення конкуренції у сфері бізнесу. Тому накопичення і використання інформації визнане сьогодні найбільш важливим фактором виживання взагалі і в сфері комерції, зокрема. Підвищення ролі інформації в економічних і суспільних процесах, бурхливий розвиток нових високоефективних інформаційних технологій та їх значний вплив на організацію бізнес-процесів ініціювало розвиток нового виду підприємницької діяльності — інформаційного бізнесу. Упровадження інформаційних технологій радикально впливає на всю економіку, надає їй рис економіки, націленої на підвищення ефективності виробництва, розподілу і споживання товарів і послуг. Саме тому приклад стрімкого розвитку економіки Японії і США за рахунок інформаційного бізнесу, являється таким важливим для України. На Заході інформаційний бізнес приносить чималі прибутки (обігнавши за прибутковістю нафтоторгівлю), які забезпечують стрімке економічне зростання зазначених країн. Інформатизація нашої країни призведе до задоволення інформаційних потреб суспільства в усіх сферах діяльності, поліпшення умов життя населення, підвищення ефективності суспільного виробництва, сприяння стабілізації соціально-політичних відносин у державі на основі впровадження засобів обчислювальної техніки і телекомунікацій. При цьому важливо зробити середовище інформаційного бізнесу сприятливим. Отже, тема курсової роботи є актуальною. Об’єктом курсової роботи є розвиток інформаційного бізнесу в Україні. Предметом дослідження особливостей середовища українського інформаційного бізнесу. Метою курсової роботи є дослідження поняття „інформаційний бізнес”, виділення елементів середовища інформаційного бізнесу та пошук шляхів його оптимізації. Для досягнення поставленої мети, необхідно вирішити наступні завдання: • визначити сутність інформаційного бізнесу, його основні функції; • розгляд поняття та складових середовища інформаційного бізнесу; • проведення аналізу стану інформаційного бізнесу України; • визначення особливостей середовища інформаційного бізнесу в Україні; • дослідження перспектив розвитку інформаційного бізнесу України внаслідок зміни середовища його функціонування. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, викладених на 32 сторінках та списку використаних джерел, що налічує 33 одиниці. ВИСНОВОК За результатами проведеного дослідження можна зробити наступні висновки: 1. Інформаційний бізнес (ІБ) – це комерційна діяльність у сфері інформаційного обслуговування з метою отримання доходу; це бізнес, здійснюваний в інформаційній сфері економіки; сфера індустріальної діяльності зі збирання, оброблення, зберігання, передавання інформації та здійснення управлінських процесів, тобто сфері інформаційно-управлінської діяльності на засадах інформаційної технології. Основними функціями інформаційного бізнесу в широкому розумінні являються: управління і ведення обліку; підготовка кадрів; маркетинг будь-якої діяльності і безпосереднє виробництво інформаційної продукції. 2. Вплив кожної з складової інформаційного бізнесу на сам процес підприємництва різний. Основними складовими середовища є економічні обставини, правове середовище, соціально-культурне середовище, технологічне середовище, географічне або фізичне середовище, організаційно-технічне (інституціональне) середовище. 3. В Україні на сьогоднішній день швидкими темпами йде формування ринку інформаційних продуктів і послуг. За останні роки в країні суттєво зміцнилася техніко-технологічна база інформатизації, постійно зростає обсяг продажів засобів інформатизації, комп'ютерів, телекомунікаційного обладнання. Вклад галузей виробництва інформаційно-комунікаційних технологій і обсягу інформаційно-комунікаційних послуг в український ВВП сьогодні складає вже приблизно 6%. 4. В даний час на інформаційному ринку представлена певна номенклатура продуктів і послуг, яка характеризується умовами і механізмами їх надання, цінами. На відміну від торгівлі звичайними товарами, що мають матеріально-речовинну форму, на даному ринку як предмет продажу або обміну виступають інформаційні системи, інформаційні технології, ліцензії, патенти, товарні знаки, ноу-хау, інженерно-технічні послуги, різного роду інформація і інші види інформаційних ресурсів. 5. В Україні соціально-економічні і політичні перетворення, формування ринкової економіки об'єктивно призвели до необхідності суттєвої зміни інформаційних відносин у суспільстві. Незважаючи на значне розширення останнім часом ринку інформаційних послуг і продуктів, інформаційне забезпечення органів державної влади, суб'єктів господарювання і громадян залишається на низькому рівні. Можливість доступу до інформації, як правило, обмежується її відомчою належністю й обумовлена найчастіше посадовим становищем і соціальним статусом споживача. Не вирішена ще проблема доступу до територіально-віддалених інформаційних ресурсів. Більшість населення одержує інформацію в традиційному вигляді — друковані видання, радіо, телебачення тощо. 6. Інформаційні послуги, ресурси і програмні продукти (інформаційний потенціал) поширені по території України вкрай нерівномірно, причому в основному ними забезпечені центральні області. Цей розподіл відповідає розподілу головних наукових та інформаційних центрів України і не враховує потреби населення й органів управління. Саме тому потребує якнайшвидшого вирішення завдання щодо вирівнювання інформаційного потенціалу. 7. Комплексна державна політика розвитку підприємництва в секторі інформаційно-комунікаційних технологій повинна стати головним важелем для підвищення конкурентоспроможності України на світовому ринку і успішним трансформаційним зрушенням у напрямку переходу від індустріальної моделі економіки на якісно новий рівень – економіки, заснованої на знаннях.