0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Технологія розробки інформаційної системи тиражування компютерної реклами в соц. мережах (ID:168598)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2016
Вартість: 450
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1 ТЕХНІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ 6 1.1 Сутність технічної проблеми та огляд існуючих технічних рішень вирішення проблеми 6 1.2 Оцінка технічного рівня якості інноваційного рішення 9 1.3 Аналіз ринку 14 РОЗДІЛ 2 РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА РОЗРОБКУ НОВО+О ТЕХНІЧНО+О РІШЕННЯ 16 2.1 Розрахунок капітальних вкладень на розробку нового технічного рішення та його повної собівартості 16 2.2 Визначення ціни та критичного обсягу виробництва інноваційного виробу 23 2.3 Розрахунок експлуатаційних витрат 25 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ ІННОВАЦІЙНО+О РІШЕННЯ 28 3.1 Розрахунок конкурентоспроможності інновації 28 3.2 Оцінювання ефективності інноваційного рішення 31 ВИСНОВКИ 35 СПИСОК ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 36 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Розвиток промислового виробництва України можливий за умови суттє¬вого оновлення виробничого потенціалу на основі інноваційних рішень. То¬му сучасним спеціалістам необхідно створювати та впроваджувати наукоємні технічні та технологічні рішення, які дозволять забезпечити прогрес у вироб¬ничий та невиробничій сферах, підвищити конкурентоспроможність вітчиз¬няних підприємств, і як наслідок, досягти економічних та соціальних цілей і ефектів, визначених окремими підприємствами та державою в цілому. За сучасних умов інноваційний шлях розвитку для підприємства є най-більш перспективним. Саме інноваційні рішення орієнтують підприємства на якісні зміни у всіх процесах господарювання і є основою досягнення позити¬вного результату. Врахування особливостей розвитку економіки на сучасному етапі дозво¬ляє правильно орієнтуватися в створенні окремих видів техніки, у формуван¬ні технічного базису виробництва, у розвитку продуктивних сил в цілому. Однак при вирішенні конкретних завдань, пов’язаних з практичною реаліза¬цією досягнень науки і техніки, врахування загальних економічних вимог не¬достатньо, оскільки це ще не забезпечує прийняття високоефективного рі¬шення в кожному окремому випадку. Економічне обґрунтування дає змогу оцінити сукупність різноманітних технічних та економічних аспектів нової розробки та зробити відповідні ви¬сновки про техніко-технологічну, економічну обґрунтованість запропонова¬них проектних рішень. Саме завдяки даним дослідженням з’ясовують мож¬ливість технічного здійснення нової розробки з прийнятним рівнем витрат. Мегапопулярними серед користувачів інтернету сьогодні є соціальні ме¬режі. Саме вони щоразу пропонують користувачам все нові можливості. Су¬часна соціальна мережа сьогодні все як один з основних способів спілкуван¬ня - візуального інтернет-спілкування. Вона замінює і радіо, і телебачення, і телефонію. Якщо ще декілька років тому інтернет в телефоні був розкішю, то сьогодні телефон став найпопулярнішим пристроєм для «зависання» в соціа¬льних мережах. А чим більше споживачів, тим ефективніша реклама, а в со¬ціальні мережі щоденно заходять десятки мільйонів споживачів. Оскільки соціальні медіа надають масу різноманітних можливостей є ба¬гато ефективних і при цьому м’яких способів і не нав’язливих способів роз¬міщення реклами в соціальних мережах таким чином, щоби вона добре і на певний термін запам’яталася. Метою курсової роботи є економічна оцінка доцільності розробки тех-нології розробки інформаційної системи тиражування комп’ютерної реклами в соціальних мережах. Об’єктом курсової виступає розробка технології розробки інформаційної системи тиражування комп’ютерної реклами в соціальних мережах. Предметом є встановлення економічної доцільності розробки нового, економічно обґрунтованого та конкурентоспроможного технічного рішення. РОЗДІЛ 1 ТЕХНІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ 1.1 Сут ність т ехнічної проблеми т а огляд існуючих технічних рішень вирішення проблеми Розвиток ринку і посилення конкуренції в сучасній економіці вимушує рекламодавців шукати різноманітні шляхи інформування цільової категорії стосовно пропонованих продуктів чи послуг. Одним із ефективних рішень реалізації цього процесу є контекстна реклама. Незважаючи на те що, з кон¬текстною рекламою частіше за все пов’язують пошукові системи, вона по¬ступово набирає популярність використання у соціальних мережах. Основ¬ною перевагою реклами в соціальних мережах є налаштування дуже точного таргетингу, а також точне і швидке інформування цільової аудиторії про ва¬шу компанію, її продукти, акції та новинки. Під тиражуванням даних слід розуміти процес формування відтворення численних копій даних на одному або кількох вузлах мережі. Тиражування можна визначити як альтернативу мережевій версії оброблення даних (тех¬нології розподілених баз даних), призначену для узгодженості роботи клієн¬тів, розміщених на значних відстанях один від одного. Функції тиражування даних покладено на спеціальний компонент СУБД — сервер тиражування даних, який називають реплікатором (replicator). Його завданням є забезпечення ідентичності даних у базах даних, що приймають (target database), даним у вихідній (початковій) БД. Після роботи клієнтів окремо один від одного спеціальна програма (сервер реплікації) виконує суміщення результатів їхньої роботи на загальних базах даних. У загальному вигляді процес тиражування виглядає так: 1. Ідентичні копії баз даних розподіляються між клієнтами, які пра-цюють з базами. 2. Кожен клієнт працює зі своєю копією баз, вносячи до неї зміни й доповнення. 3. Наприкінці сеансу роботи на робочому місці клієнта формується йо¬го файл тиражування, який містить зміни, що їх вніс до баз даних цей клієнт. 4. На сервері реплікацій виконується злиття цих файлів і усунення мо¬жливих конфліктів. 5. Після цього формується файл тиражування сервера, який містить зміни баз даних від початку сеансу роботи до поточного моменту. Оброблен¬ня цього файла клієнтом має привести до отримання баз даних, які містять результати роботи всіх клієнтів. 6. Файл тиражування сервера розсилається всім клієнтам. Кожен клі-єнт зупиняє свої дії до початку поточного сеансу й обробляє спеціальною процедурою файл тиражування сервера. Наступний сеанс роботи починається з кроку 2. Застосування технології тиражування даних надає можливість корпо-ративним користувачам мати доступ до необхідної їм поточної інформації з будь-якого автоматизованого робочого місця та в будь-який час. Крім того, ця технологія надає користувачу низку переваг: • підвищення працездатності системи у разі перевантаженості цен-тральних ресурсів; • підвищення ступеня готовності даних, а відтак і оперативності в об¬роблення інформації; • зниження навантаження на центральний вузол; • передача лише операцій, що змінюють дані, а не всіх операцій до-ступу до віддалених даних (як у технології STAR), дає змогу значно зменши¬ти мережевий трафік, що дуже важливо в разі низької швидкодії каналів зв’язку; • значно зменшується час реакції системи. У цій технології зі сторони вихідної бази даних реплікатор є процесом, ініційованим одним користува¬чем, у той час як у фізично розподіленому середовищі з кожним локальним сервером баз даних працюють всі користувачі розподіленої системи, конку¬руючи за ресурси один з одним, що не зменшує часу реакції системи; • тиражування даних цілком прозоре для прикладної програми. Виокремлюють два типи тиражування даних — синхронне та асинх-ронне. У разі синхронного тиражування дані, що тиражуються, оновлюються одночасно зі змінами вихідних (початкових) даних. Асинхронне тиражування — це метод, за якого цільова база даних модифікується не одночасно з вихі¬дною базою, а з деякою затримкою. Розглянемо основні моделі тиражування даних, з-поміж яких найпоши¬реніші такі: миттєві копії, змінні миттєві копії, модель з рівноправними вуз¬лами та гібридна конфігурація. Миттєві копії. Це найпростіша модель тиражування даних, за якої таб¬лиці оновлюється в базі даних основного вузла, а в інші бази даних тиражу¬ються копії даних, досяжні лише для читання. Усі операції зміни даних вико¬нуються тільки через центральний вузол. Ця модель розподілу даних достат¬ньо проста і не потребує вирішення конфліктів. Змінні миттєві копії. Це модель тиражування, яка дає змогу оновлюва¬ти не лише таблицю, що тиражується, а й її миттєві копії. Модель тиражування з рівноправними вузлами. Ця модель забезпечує взаємне тиражування таблиць між вузлами розподіленої бази даних. Гібридні конфігурації. Модель гібридної конфігурації будується на базі перерахованих вище моделей і забезпечує одночасне використання миттєвих копій і рівноправних вузлів. Така модель вдало компенсує вади однієї моделі перевагами іншої та в цілому має оптимальну конфігурацію. Мегапопулярними серед користувачів інтернету сьогодні є соціальні мережі. Саме вони щоразу пропонують користувачам все нові можливості. Сучасна соціальна мережа сьогодні все як один з основних способів спілку-вання - візуального інтернет-спілкування. Вона замінює і радіо, і телебачен¬ня, і телефонію. Якщо ще декілька років тому інтернет в телефоні був розкі¬шшю, то сьогодні телефон став найпопулярнішим пристроєм для «зависан¬ня» в соціальних мережах. А чим більше споживачів, тим ефективніша рек¬лама, а в соціальні мережі щоденно заходять десятки мільйонів споживачів. Порівняно з традиційною рекламою реклама в соціальній мережі наба¬гато ефективніша, оскільки не тільки рекламує ваш товар, бренд чи послугу, а і в деталях повідомляє ваші конкурентні переваги. При цьому саме ця рек¬лама дозволяє індивідуальне звернення до кожного користувача мережі, що суттєво зменшує затрати і збільшує ефект рекламування бренду. Реклама в соціальних мережах також впливає на рівень репутації ком¬панії, адже якщо ви є в Інтернеті, значить ви сучасні і проваджуєте інформа¬ційні технології у свою діяльність. До того ж, через інтернет рекламу можна відслідковувати реакцію на вашу продукцію інтернет-користувачів проаналі¬зувавши їх відгуки та коментарі. Для ефективного проведення рекламної компанії рекламодавець пови¬нен розташувати її на якомога більше рекламних майданчиках і вказати різні варіанти таргетингу для окремої кампанії. Набагато ефективнішим рішенням є створення окремої системи, яка буде надавати клієнту можливість керувати своїми рекламними кампаніями централізовано, значно зменшуючи час взає¬модії клієнта з системою. Структурну модель такої системи можна розділити на декілька рівнів: - Рівень взаємодії з користувачем (компоненти GUI, WEBконтролери). Реалізовується за допомогою JSP, SpringMVC. - Рівень бізнес-логіки (Read-Process-Write). Реалізується за допомогою SpringBatchта POJO(Plain Old Java Object). - Рівень доступу до баз даних (MySQLабо HSQL). Реалізується за до¬помогою SpringHibernate. - Рівень зв’язку із зовнішніми сервісами (зв'язок із соціальними мере¬жами через REST-підхід). Реалізується за допомогою SpringIntegration. Ядром такої системи є мова Java з використанням легковагового (light¬weight) фреймворка Spring. Таке сполучення дозволяє значно пришвидшити розробку системи звертаючи уваги безпосередньо на бізнес-логіку, викорис¬товуючи готові програмні рішення фреймворку, залишаючи роботу щодо зв’язків між рівнями для SpringFramework. Основними конкурентами, що пропонують аналогічну продукцію на ринку України є: Google, Aptana ,Y-Combinator та Salesforce. Отже, з огляду на переваги нашої розробки в якості аналогу оберемо розробку фірми "Google", оскільки вона є найбільш наближеною за своїми функціями до розроблюваного інноваційного продукту.