0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Экономико-статистические методы исследования конъюнктуры рынка. На тему: Бисквитная продукция. (ID:174750)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2015
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
Вступ І Теоретичні особливості аналізу кон’юнктури ринку та його інформаційноаналітичне забезпечення ІІ Формування системи статистичних показників аналізу кон’юнктури ринку ІІІ Статистичний аналіз кон’юнктури ринку бісквітної продукції у відповідності до розробленої системи показників 1 Аналіз ринку бісквітної продукції 2 Аналіз попиту та пропозиції на ринку бісквітної продукції 3 Аналіз споживачів та конкурентів на ринку бісквітної продукції методом п’яти конкурентних сил Портера 4 Аналіз ємності та монополізації ринка бісквітної продукції ІV Динаміка ринку бісквітної продукції та прогнозування його подальшого розвитку Висновки Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
І.ТЕОРЕТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНАЛІЗУ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ТА ЙОГО ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Ринок характеризується численними показниками в залежності від мети дослідження. Аналіз ринку дозволяє виявити положення підприємства на ньому, визначити конкурентів в галузі і дослідити рівень конкуренції, з’ясувати потребу і попит споживачів на товар (послугу), а також прогнозувати перспективи товару і визначати напрямки діяльності з метою задоволення мінливих потреб покупців, моделювати (прогнозувати) перспективи товару; визначати напрямки діяльності з метою задоволення мінливих потреб покупців. Аналіз ринку основа для розробки стратегії підприємства, прогнозу конкуренції та кон'юнктури ринку найбільш важливих елементів аналізу. Прогнозування ринкової кон'юнктури представляє можливі варіанти змін в структурі та обсязі споживання, які зіставляються з оцінками розвитку виробництва товару, що дозволяє отримати прогнози обсягу продажів, попиту, пропозиції та співвідношення між ними. При складанні прогнозу ринку як частини загального маркетингового прогнозу використовують інформацію з різноманітних аналітичних маркетингових досліджень (середовища, споживача, товару, підприємства). Для проведення аналізу кон'юнктури ринку, необхідно визначитись з базовими категоріями дослідження. Кон'юнктура ситуація, яка склалась на ринку і визначається рівнями попиту і пропозиції, економічною активністю на ринку, цінами, обсягами продажів. Місце на ринку тісно пов’язано з кон'юнктурою ринку, тобто з рівнем попиту і пропозиції. Для розуміння ситуації, визначимо зміст категорії кон'юнктура ринку ситуація, яка характеризується співвідношенням попиту і пропозиції, рухом ціни і запасів товарів, портфелем замовлень. Іншими словами, кон'юнктура ринку це конкретна ситуація і сукупність умов, які цю ситуацію визначають. ІІ. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТАТИСТИЧНИХ ПОКАЗНИКІВ АНАЛІЗУ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ Важливим етапом проведення кон’юнктурних досліджень ринку бісквітної продукції є визначення системи статистичних показників. Система статистичних показників кон’юнктури ринку бісквітної продукції повинна бути складена таким чином, щоб мати змогу аналізувати як загальні процеси, так і виявляти особливості розвитку окремих явищ. Іноді вплив того чи іншого чинника неможливо оцінити кількісно, а тому крім кількісних оцінок, потрібно використовувати якісні показники у вигляді експертних оцінок та висновків щодо ролі та значення певного чинника явища в процесі розвитку ринку, галузі, регіону [22]. Кон’юнктура досліджуваного ринку бісквітної продукції є складовим елементом кондитерського ринку України, а також загальноекономічної кон’юнктури (рис. 2.1). Показники загальноекономічної кон’юнктури Показники кон’юнктури кондитерського ринку Показники кон’юнктури ринку бісквітної продукції Рис. 2.1. Взаємозв’язок показників економічної кон’юнктури Ситуація на ринку товарів і послуг є фактором економічної кон’юнктури в цілому. Слід зазначити, що хоча кон’юнктура певного товарного чи галузевого ринку розвивається не ізольовано, а пов’язана з кон’юнктурою інших галузевих, товарних ринків та загальногосподарською кон’юнктурою, все ж таки не можна та і не коректно тенденції та основні характеристики загальногосподарської кон’юнктури механічно переносити на галузеві чи товарні ринки і навпаки. Тобто, несприятлива кон’юнктура, яка склалася в одній галузі, може вплинути на стан справ у суміжній галузі. В зв’язку з цим, при аналізі стану кон’юнктури досліджуваного ринку обов’язково потрібно враховувати наявність взаємозв’язків та взаємовпливу даного ринку з іншими ринками та економікою взагалі.