Удосконалення діяльності дистриб’юторського відділу на підприємстві «1С-Рарус Харків» (ID:177054)
Зміст
ЗМІСТ
ЗАВДАННЯ
ВСТУП
АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1.1. Коротка характеристика підприємства і його видів діяльності, ринкової позиції
1.2. Аналіз клієнтів
1.3. Аналіз асортименту та обсягів виробництва
1.4. Аналіз підсистеми закупок та збуту
1.5. Аналіз підсистем транспортування та зберігання матеріальних ресурсів
1.6. Аналіз логістичної інфраструктури підприємства
1.7. Аналіз загальних і логістичних витрат та вплив логістичних витрат на собівартість продукції, рентабельність виробництва
1.8. Розрахунок точки беззбитковості функціонування логістичної системи
1.9. Розрахунок параметрів логістичної системи
1.10. Аналіз вузьких місць та проблем, розробка пропозицій щодо вдосконалення функціонування і розвитку логістичної системи
ПРОЕКТНА ЧАСТИНА
2.1. Обґрунтування концепції проекту
2.2. Маркетинговий план
2.3. Операційний план
2.4. Інвестиційний план
2.5. Фінансовий план
2.6. Оцінка економічної ефективності
2.7.Оцінка ризиків проекту
2.8. Прогноз розвитку логістичної системи з урахуванням інвестиційного проекту
ОРГАНІЗАЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ЗАХОДІВ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Зразок роботи
1.1. Коротка характеристика підприємства і його видів діяльності, ринкової позиції
Підприємство «1С-Рарус Харків» займається декількома видами діяльності, а саме:
дистрибуція програмних продуктів 1С та іншого спеціалізованого ПЗ компаніям-партнерам по Україні;
надання послуг по автоматизаціям підприємств та установки обслуговування програмним забезпеченням 1С.
По напрямку дистрибуції 1С компанія «1С-Рарус Харків» займає друге місце на ринку України з трьох компаній дистрибуторів програмного забезпечення 1С та займає приблизно 30% ринку. Найближчим конкурентом є компанія «ABBYY Україна».
У своєму складі компанія має Харківське представництво, а також локальні склади у всіх великих містах-мільйонниках (Київ, Львів, Одеса, Дніпропетровськ).
Доставка програмних продуктів здійснюється кількома видами:
програмні продукти виготовлені в Україні відправляються через Київський склад по території України;
програмні продукти, що були вироблені в інших країнах постачаються до Харкова, а вже з Харкова розсилаються по всій Україні.
Спочатку продукти пересилаються між складами у містах-мільйонниках, а потім далі (вже в даному регіоні) пересилаються конкретному постачальнику.
Наприклад, якщо потрібно поставити програмний продукт у Харкові, то він пересилається зі складу у Києві на склад у Харкові і потім відвантажується конкретному замовнику даного програмного продукту.
Компанія ТМ «Теллур» працює на ринку автоматизації обліку 25 років. За цей період клієнтами стали понад 30 000 компаній. Офіси компанії працюють у всіх найбільших містах України.
1.7. Аналіз загальних і логістичних витрат та вплив логістичних витрат на собівартість продукції, рентабельність виробництва
На даний момент до витрат компанії входять виплата заробітних плат керівнику напряму, двом його помічникам, трьом кур’єрам у Харкові та одному кур’єру у Києві.
З точки зору інших витрат, є витрати на оренду приміщення, а також транспортні витрати. Транспортні витрати це в основному компенсація за перевозку своїми автомобілями та оплата послуг транспортних компаній (Нової пошти).
Таким чином, витрати дистриб’юторського відділу на рік становлять:
Проїзд (різні командировки) – 20 000,00 грн.;
Заробітна плата продавців продукції – 400 000,00 грн.;
Оренда приміщення – 150 000,00 грн.;
Робота субпідряду – 200 000,00 грн.;
Витрати на рекламу – 50 000,00 грн.;
Охорона – 5 000 грн.;
ПДВ – 200 000 грн.;
Транспортні витрати (транспортування Новою поштою) – 200 000,00 грн.;
Телефон – 20 000,00 грн.
Всього витрати дистриб’юторського відділу на рік становлять 1 275 000,00 грн.
Інші роботи з даної категорії: