0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка туризма (ID:178398)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 12
Рік виконання: 2016
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
1.Фактори формування попиту і пропозиції на регіональному ринку туристичних послуг 2.Методичні підходи до визначення цінової і нецінової еластичності туристського попиту Завдання 7 Визначити при якій кількості реалізованих путівок на рік є доцільним відкриття нового туристичного агентства, яке буде працювати на умовах стратегічного партнерства з туроператорами, використовуючи наступні дані: Початкові інвестиції у відкриття фірми – 50000 грн. Умовно-постійні витрати, необхідні для здійснення туристичної діяльності в розрахунку на рік – 200 тис. грн. на рік. Прямі умовно-змінні добові витрати на обслуговування одного туриста – 300 грн. Середня ціна однієї путівки строком на 10 діб – 4000 грн. Визначити необхідну кількість реалізації путівок для забезпечення запланованого чистого прибутку від їх реалізації в сумі 100 тис. грн. на рік та термін окупності початкових інвестицій у створення фірми. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову