0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Етапи розвитку організації (ID:215774)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 30
Рік виконання: 2014
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Теоретичні основи розвитку організації………………………...5 1.1. Сутність терміна «розвиток підприємства». Життєвий цикл підприємства………………………………………………………………………5 1.2. Еволюційна модель розвитку підприємства та організаційне навчання…………………………………………………………………………...9 Розділ 2. Аналіз етапів розвитку Groupe Auchan SA…………………….15 2.1. Створення та стратегії розвитку організації…………………………15 2.2. Аналіз етапів розвитку організації…………………………………...17 Розділ 3. Стратегія розвитку Groupe Auchan SA на сучасному етапі…..21 Висновки……………………………………………………………………26 Список використаної літератури………………………………………….28 Додаток……………………………………………………………………...30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Статистика американських і європейських ринків свідчить, що зі 100% новостворених компаній лише 20% продовжують своє існування після 3 років роботи. При чому з цих 20% після 6–8 років існування залишається знову лише 20%. Якщо підрахувати загальний результат, то тільки 4–5% компаній існують більше 9–10 років. Ця закономірність працює в усіх країнах, на всіх типах ринків. Тобто в житті кожної фірми є критичні періоди, які виникають через певні проміжки часу – цикли. Знання фази життєвого циклу дає підприємству цілий масив корисної інформації (типові проблеми, типові ризики, заходи з недопущення та нейтралізації криз, інструменти оптимізації діяльності тощо), що може сприяти його розвитку та попереджати кризові явища і можливе банкрутство. Знання етапів життєвого циклу дозволяє з високою вірогідністю прогнозувати розвиток підприємства, а також визначати критичні точки розвитку, в яких зростає рівень ризику. Підприємець, знаючи стадію, на якій знаходиться його фірма, може підготуватися до майбутніх змін і відповідним чином зреагувати. Проблемами життєвих циклів підприємства та особливостями фінансово-економічної діяльності на тому чи іншому етапі займались як зарубіжні фахівці: І. Адізес, Л. Грейнер, Дж.К. Ван Хорн, так і вітчизняні та російські вчені В. Василенко, Е. Коротков, Л. Лігоненко, С. Салига, О. Стоянова. Невирішена проблема полягає на сьогодні в необхідності розробки переліку типових ризиків, характерних для кожної зі стадій життєвого циклу, а також рекомендацій щодо їх можливого уникнення та нейтралізації. Це й обумовлює актуальність обраної теми курсової роботи. Метою курсової роботи є аналіз етапів розвитку організації. Відповідно до мети поставлені наступні завдання : 1. Розкрити теоретичні основи розвитку організації. 2. Поаналізувати етапи розвитку Groupe Auchan SA. 3. Дослідити стратегію розвитку організації на сучасному етапі. Об’єктом дослідження у курсовій роботі виступає Groupe Auchan SA. Предметом курсової роботи є комплекс засобів та методів вивчення та аналізу етапів розвитку організації. За структурою курсова робота є стандартною та складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатку.