0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Міжнародний франчайзинг, його види та особливості здійснення (ID:228123)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 82
Рік виконання: 2018
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………….……………………...…………………………………..3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ФРАНЧАЙЗИНГУ………………………………………….8 1.1. Поняття та сутність міжнародного франчайзингу…………...………..…...8 1.2. Види та особливості міжнародного франчайзингу………...…………..…13 1.3. Законодавче і нормативно-правове забезпечення франчайзингової діяльності у світі та в Україні ……………….......…………….………….….....28 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СВІТОВОГО ДОСВІДУ У СФЕРІ МІЖНАРОДНОГО ФРАНЧАЙЗИНГУ……..……………………………………………………..….42 2.1. Аналіз використання міжнародного франчайзингу у світі..………..........42 2.2. Аналіз ринку міжнародного франчайзингу в Україні…………………….49 2.3. Порівняльний аналіз міжнародного франчайзингу в Україні та в світі.……….…………………….…………………………………………..….....59 2.4. Проблеми та перспективи розвитку міжнародного франчайзингу в Україні………………….……..……………………...………………………...64 ВИСНОВКИ………………..…………………………..………………………...70 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………..………..………………….76
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. У сучасному світі міжнародний франчайзинг є невід`ємним атрибутом в економіці, тому що більшість продажів здійснюється через франчайзингові мережі. На сьогоднішній день, міжнародний франчайзинг розвивається досить динамічно, адже вихід підприємств на світові ринки через франчайзингові мережі дозволяє розширити збут продукції, максимізувати прибуток та збільшити зайнятість населення. Популярність франчайзингу пояснюється тим, що він створює сприятливі умови для розширення мереж збуту товарів як на національних, так і на іноземних ринках, а також уможливлює збільшення кількості представництв за короткий проміжок часу та з невеликими витратами. Для країни на території якої розвивається франчайзинговий бізнес – це означає залучення прямих іноземних інвестицій, які задовольняють потребу підприємств в обмеженості ресурсів та дозволяють їм покращити якісні характеристики своєї продукції та вцілому підвищити конкурентоспроможність країни. В останні роки міжнародні компанії починають виявляти значну зацікавленість у співпраці з українськими партнерами на основі франчайзингу, оскільки український ринок є доволі цікавим для іноземних інвесторів завдяки кваліфікованій робочій силі, відносно низькими витратами на рекламу, цінами на нерухомість та росту ринкового попиту. Задля формування конкуретного бізнес-середовища України потрібно розвивати франчайзингові відносини та формувати стратегії розвитку франчайзингових мереж на прикладі європейських. Тому аналіз діяльності у сфері міжнародного франчайзингу є досить актуальним. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ФРАНЧАЙЗИНГУ 1.1. Поняття та сутність міжнародного франчайзингу Франчайзинг як особлива форма організації бізнесу застосовувався ще в епоху Середньовіччя, але більш широкого застосуватись він почав лише у ХХ ст. Перші згадки щодо визначення поняття франчайзингу можна знайти в Оксфордському словнику англійської мови 1933 року. Саме в ньому зазначено, що franchising – це надання єпископам прав і свобод королівською короною 1559 року [ 25, c. 62-69 ]. Щоб краще зрозуміти сутність поняття «франчайзинг», розглянемо як його тлумачать в перекладі з інших мов. Слово «франшиза» має англо-французьке походження, еквівалентом якому є поняття «свобода». У перекладі з англійської дане поняття означає «привілей» або «право»; у французькій мові він означає «пільга» та «привілей» [ 32, c. 5 ]. Федеральна торгова комісія США, визначила франчайзинг, як бізнес-відносини, які дають змогу використовувати спільну відому назву, власники торгової марки проводять тренінги, навчання, за що отримують певні кошти [ 35 ]. Багато науковців, серед яких - І. Бланк, В. Новицький, І. Багрова, Л. Алексеєнко, І. Балабанов та В. Олексієнко ототожнюють франчайзинг з такими поняттями, як ліцензування. Вчений Ю. Руднєв, визначає франчайзинг, як специфічний метод розповсюдження товарів та послуг [ 29, с.52-56 ]. О. Кузьмін визначає франчайзинг як форму організації особливої форми підприємницької діяльності, бо він виступає одним із способів утворення та функціонування підприємницьких структур.