Формування та реалізація конкурентних переваг в аграрному підприємстві (ID:228755)
Зміст
Вступ
Формування та реалізація конкурентних переваг в аграрному підприємстві
Висновки
Список використаних джерел
Зразок роботи
Формування та реалізація конкурентних переваг в аграрному підприємстві
Підприємства агропромислового комплексу знаходяться в складній взаємодії з негативними факторами внутрішнього і зовнішнього середовища (високий рівень зносу основних промислово-виробничих фондів, низька сприйнятливість підприємств до впровадження інновацій, дисбаланс попиту та пропозиції, гостра конкуренція із зарубіжними виробниками). У зв'язку з цим забезпечення сталого розвитку підприємств АПК у вирішальній мірі пов'язано з формуванням конкурентних переваг на рівні підприємств для забезпечення їх сталого зростання.
Звичайно, будь-яке підприємство (не тільки підприємство АПК) в процесі свого функціонування вирішує проблему забезпечення власної конкурентоспроможності. Конкурентна перевага господарюючого суб'єкта складається з ряду позитивних аспектів, що виявляються на ринку шляхом зіставлення з певними показниками підприємств-конкурентів. Цей процес абсолютно природний, адже в умовах ринкової економіки стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємства, в тому числі і підприємств АПК, орієнтована на досягнення конкурентних переваг, таких як забезпечення перевищення середнього рівня доходів і їх підвищення, а також завоювання стійких позицій на ринку.
Завдання підвищення конкурентоспроможності підприємств АПК обумовлена необхідністю їх негайної реакції на зміни (коливання) ринкового попиту, швидка адаптація до змін затребуваною ринком продукції, впровадження у виробництво НДДКР тощо [1,2,4].
Науково-теоретичне узагальнення існуючих в літературі підходів до визначення сутності категорії «конкурентні переваги підприємства» дало можливість визначити її як спроможність підприємства до забезпечення конкурентоспроможного стійкого розвитку завдяки сформованому конкурентному потенціалу. Конкурентна перевага є певною сукупністю особливих наявних і сформованих ознак економічної системи підприємства, які визначають його переваги перед конкурентами.
Інші роботи з даної категорії: