0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оподаткування діяльності підприємства (ID:275229)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 64
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………..............2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОПОДАТКУВАННЯ……………………...5 1.1. Еволюція оподаткування в Україні………………………………………...5 1.2. Види податків і принципи оподаткування в Україні…………………….14 РОЗДІЛ.2. АНАЛІЗ ОПОДАТКУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПП КОВГАН»………………………………………………………………………….23 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ПП «Ковган» ……23 2.2. Аналіз податків, нарахованих і сплачених ПП «Ковган» ………………...25 2.3. Аналіз податкових пільг……………………………………………..............32 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ І НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОПОДАТКУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЛЯЬНОСТІ…………………..38 3.1. Напрями удосконалення взаємодії державних органів з суб’єктами підприємницької діяльності у сфері оподаткування…………………...………………………………………………...38 3.2. Зміни в адмініструванні податків…………………………………………...41 3.3. Удосконалення системи оподаткування як фактор детінізації підприємницької діяльності в Україні…………………………………..............43 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………....48 ДОДАТКИ……………………………………………………...……….………...54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………….…....………..61
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На основі проведеного дослідження можна зробити такі висновки. Під оподаткуванням розуміємо законодавчо врегульований процес встановлення та утримання податків у країні, визначення їх розмірів і ставок, відповідних об’єктів та кола юридичних і фізичних осіб, що підлягають оподаткуванню, а також порядок сплати податків. З огляду на об’єкт дослідження, на прикладі податку на прибуток підприємств – основного виду прямого податку з юридичних осіб – у роботі розглянуто еволюцію оподаткування в Україні. Констатовано, що відповідно до Законів «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (1791-VIII) та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (1797-VIII), які вносять зміни до ПКУ, зокрема, і в частині оподаткування податком на прибуток основними нововведеннями є: повернення нульової ставки на п’ять років, прискорена амортизація необоротних активів, та збільшення об’єкту оподаткування на певні «негосподарські» витрати. В частині оподаткування податком на прибуток незмінним залишилось: – строки і порядок сплати авансових внесків при виплаті дивідендів, хоча інститути спільного інвестування звільняються від обов’язку сплати таких авансових внесків; – коло платників податку; – основна ставка податку на прибуток – 18% і порядок його сплати Зміни в частині оподаткування податком на прибуток такі: – податок на нерухомість більше не зменшує нарахований податок на прибуток. З 01.01.2017 року виключено норму, яка регулювала зменшення податку по прибуток на суму нарахованого податку на нерухоме майно в частині нежитлової нерухомості. Таким чином, виключено із ПКУ подвійне зменшення податку на прибуток (яке діяло в 2015-2016 роках), коли спочатку податок на нерухомість враховувався у витратах, чим зменшував фін результат до оподаткування, а потім додатково зменшував податок на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету платниками податку. – повертаються Податкові «канікули» в редакції попередніх змін. На період до 31 грудня 2021 р. передбачено застосування нульової ставки податку на прибуток для підприємств у яких: річний дохід не перевищує 3 млн грн; розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати (доходу) працівників є не меншим, ніж дві мінімальні заробітні плати (з 2017 року це 6400 грн). Встановлено, що в Україні податки поділяються на загальнодержавні (податок на прибуток підприємств, податок на доходи фізичних осіб, податок на додану вартість, акцизний податок, екологічний податок, рентна плата та мито) та місцеві податки і збори (податок на майно (в частині транспортного податку та плати за землю), єдиний податок, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір). Основними принципами оподаткування в Україні є: – загальність оподаткування; – рівність усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації; – невідворотність настання визначеної законом відповідальності у разі порушення податкового законодавства; – презумпція правомірності рішень платника податку; – фіскальна достатність; – соціальна справедливість; – економічність оподаткування; – нейтральність оподаткування; – стабільність; – рівномірність та зручність сплати; – єдиний підхід до встановлення податків та зборів. Досліджено організаційно-економічну характеристику приватного підприємства «Ковган». Основними видами підприємницької діяльності згідно з КВЕД є роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет; роздрібна торгівля побутовими електротоварами в спеціалізованих магазинах; роздрібна торгівля меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах. ФП «Ковган» вже багато років відоме як один з найбільших постачальників електроосвітлювального устаткування, приладів, ламп електричних і люмінесцентних, освітлювального устаткування. Встановлено, що підприємство збільшило свій дохід за останні 3 роки на 684536 грн (з 163260 грн у 2014 році до 847969 грн у 2016 році), а отже працює ефективно і покращує свої показники. Податкові платежі для підприємства залишились незмінними і становлять фіксовані ставки (20% від мінімальної ЗП для єдиного податку і 22% у 2016 р. від мінімальної ЗП для єдиного соціального внеску). Аналізоване підприємство входить до 2-ї групи платників податків на спрощеній системі оподаткування (річний дохід підприємства не перевищує 1500000 грн). За аналізований період з 2014 по 2016 роки на підприємстві була лише одна податкова перевірка, яка не виявила жодного порушення. Проаналізовано розмір податкової соціальної пільги у 2017 р. Встановлено, що взаємодія між митними, правоохоронними органами та органами охорони державного кордону здійснюється в інтересах реалізації державної політики у сфері боротьби зі злочинністю, профілактики злочинів та інших правопорушень, виявлення, припинення та розслідування злочинів, забезпечення громадського порядку та громадської безпеки, також удосконалення правової бази боротьби зі злочинністю. Одним із основних напрямків взаємодії є взаємообмін правдивою, найповнішою і своєчасною інформацією. Налагоджена взаємодія органів доходів і зборів, спеціалізованих митних установ, організацій та їх посадових осіб з іншими органами державної влади, в тому числі, що здійснюють контроль під час переміщення товарів через митний кордон України, створює сприятливі умови для прискорення товарообігу та пасажиропотоку через митний кордон; для спрощення процедури контролю товарів під час переміщення через митний кордон України. У розділі розглянуто та вдосконалено План заходів щодо реалізації Державною фіскальною службою України Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2017 р., серед них: забезпечення взаємодії з інститутами громадянського суспільства щодо інформування широкого громадського загалу про заходи, які вживаються ДФС України для запобігання і протидії корупції – протягом року (відповідальні Департамент комунікацій, Головне управління власної безпеки, структурні підрозділи ДФС України); забезпечення співпраці з ветеранськими організаціями органів ДФС України – протягом року (відповідальні Департамент комунікацій, структурні підрозділи ДФС України, головні управління ДФС України в областях, м. Києві). Основними заходами щодо детінізації економіки в аспекті вдосконалення системи оподаткування мають бути: – «амністія» капіталів некримінального походження, в першу чергу тих, що спрямовуються в інноваційну сферу та інші суспільно значущі та пріоритетні сектори; – запровадження додаткових податкових стимулів до нагромадження та інвестування коштів в інноваційний сектор юридичними особами, які пропонується надавати за фактичними результатами діяльності; – звуження фінансової бази тіньового господарювання через зменшення рівня оподаткування фізичних осіб на величину документально підтверджених коштів, витрачених на розвиток людського капіталу; – реальне і радикальне спрощення погоджувальних та дозвільних процедур щодо здійснення підприємницької діяльності, особливо в інноваційній сфері; – обов’язкове обґрунтування джерел походження грошових коштів при купівлі товарів, вартість яких перевищує певну заздалегідь визначену суму (житла, земельних ділянок, транспортних засобів та предметів розкоші); – удосконалення системи адміністрування податків, зборів, обов’язкових платежів на базі інформаційної системи підтримки прийняття рішень; – розробка нових рекомендацій та впровадження наявних теоретичних розробок щодо виявлення напівлегальних фінансово-промислових угруповань та ліквідації виявлених схем іллегалізації капіталу тощо. У квітні 2017 р. Кабінет Міністрів спрогнозував входження України в ТОП-30 рейтингу Світового банку за умовами ведення бізнесу за показником оподаткування і сприятливості умов для здійснення підприємницької діяльності до 2020 року (розпорядження уряду №275 від 3 квітня, яким затверджений середньостроковий план пріоритетних дій до 2020 року). Зокрема, цільовими кількісними показниками, які передбачається досягти до кінця 2017 року та у середньостроковій перспективі є: побудова сучасної справедливої податкової системи, що забезпечує рівність усіх платників податків перед законом, досягнення стратегічних цілей сталого економічного розвитку, підвищення позиції України у рейтингу Doing Business за показником «оподаткування» (кінець 2017 року – 70 місце, кінець 2020 року – не нижче 30)», – йдеться у ньому. Очікується, що на 1-му етапі (до кінця 2017 року) будуть здійснені заходи щодо: запровадження повноцінного функціонування електронного сервісу «електронний кабінет платника податків»; проведення переговорів та укладання договорів про перегляд конвенції про уникнення подвійного оподаткування з Бельгією, Францією, Іспанією, Туреччиною, Швейцарією; створення замість податкової міліції нового органу, на який буде покладено обов’язок щодо забезпечення запобігання, виявлення, припинення, розслідування та розкриття кримінальних злочинів, об’єктом яких є фінансові інтереси держави або місцевого самоврядування; реорганізація Державної фіскальної служби з метою забезпечення провадження її діяльності в рамках однієї юридичної особи і вдосконалення його організаційної структури; введення єдиної бази індивідуальних податкових консультацій, наданих Фіскальною службою у письмовій формі; вдосконалення спрощеної системи оподаткування з метою мінімізації її використання для цілей ухилення від сплати податків. У середньостроковій перспективі (до 2020 року) передбачається забезпечити: імплементацію в податкове законодавство плану дій BEPS (Base erosion and profit shifting) ОЕСР з протидії розмивання бази і виведення прибутку з-під оподаткування; запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів; запровадження подання єдиної звітності щодо єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податку на доходи фізичних осіб; зниження податкового навантаження на заробітну плату; введення загального декларування доходів і витрат фізичних осіб та податкового контролю за відповідністю доходів і витрат громадян з використанням непрямих методів.