0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економіка (ID:28116)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економіка
Сторінок: 7
Рік виконання: 2010
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 Аналіз виконання контрактних зобовязань та аналіз динаміки експорту Проаналізувати експортну діяльність підприємства за два роки. Вихідні дані подано в таблиці Назва продукції 2005 рік 2006 рік Кількість, дал Ціна, дол. Вартість, дол. Кількість, дал Ціна, дол. Вартість, дол Згідно з контрактами Пиво «Гопак» 50000 18 900000 40000 19 Пиво «Бадьорість» 36000 16 576000 35000 17 Всього 86000 - 1476000 75000 Фактично Пиво «Гопак» 50100 17 851700 10200 20 Пиво «Бадьорість» 35500 18 639000 37000 17 Всього 85600 - 1490700 77200 Задача 2 Аналіз конкурентоспроможності продукції, яка поставляється на експорт Проаналізувати конкурентоспроможність продукції, яка поставляється на експорт Турецьке підприємство, яке виготовляє металопластикові вікна, планує виходити зі своєю продукцією на ринок Польші Для розрахунку застосовується метод експерних оцінок. Експертам пропонувалось дати оцінку пластиковим вікнам різних форм, виходячи з десятибальної шкали (0-найгіршої, 10 – найкращої якості) Відповідно ціна за метр погонний продукції турецького підприємства та основних конкурентів становить: 50 дол., 60 дол. (фірма А), 55 дол. (фірма В), 65 дол. (фірма С) Ціна споживання за 10 років експлуатації вікон турецького виробництва, виробництва фірми А, фірми В та фірми С становить відповідно: 140 дол., 180 дол., 165 дол., 145 дол Зведені результати оцінок за технічними показниками металопластикових вікон турецького підприємства та його основних конкурентів на ринку Польщі Назва показника Питома вага, % Оцінка показника Турецьке підприємство Фірма А Фірма В Фірма С Надійність 40 9 10 7 Довговічність 40 9 8 8 Технологічність 5 6 8 5 Естетичність 3 7 5 9 Екологічність 12 10 9 7 Разом показник конкурентоспроможності Індекс ціни Індекс ціни споживання Загальний показник конкурентоспроможності Задача 3 Проаналізувати ефективність експортної діяльності підприємства, виходячи із наведених нижче даних про експорт певних видів продукції підприємства за останні два роки Обмінний курс гривні до долара у 2002 році становив 5,2 грн. / дол., а у 2003 році – 5,3 грн. / дол При аналізі визначити: 1. Валютну ефективність експорту 2. Ефективність експорту 3. Ефект від експорту 4. Ефективність реалізації експортної продукції на внутрішньому ринку
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову